Kispolszkival volt egyszer egy csodas elmenyem. Olajnyomás....nem mindegy hogy az olajszűrő alatti alátetet hogyan teszed be. Van rajta az egyik oldalon egy 45 fokos leszurás. Ha forditva teszed vissza nincs olajnyomás. Mokas kis szerkezet amugy.
							
						
					Közlemény
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Olyan, hogy aszfaltpattanás?Nemes Pista eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseFelénk a kispolszkinak több gunyneve is volt...a két kedvenc a "csibetipró" meg a "motoros fotel"
							
						
- 2 likes
 
Komment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
  ... Seggbosszantó , fűnyíró , bakkancs ,kispócki , kaloda ... és még sorolhatnám a   találóbbnál - találóbb   neveket ... (sértés nélkül !!!) . Ezeket mind az ügyfelektől hallottam , és ami igaz , az igaz jómagam minden , a "kispolákból" való kiszállás után Hudíni-nek tudtam magam képzelni ... 
.
							
						
- 5 likes
 
Komment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mivel szenvedsz?Milyen viszonyaid vannak és kivel?, hú de kíváncsiak lettünk!
Egy Kispolskival. Fifi a neve.
 
Az elmélyülést pedig vegyétek szó szerint. Eddig elöl matattam benne keresve a motort, de csak egy pótkereket és alatta sok rozsdát találtam. Valaki igen lelkesen betömte gumigittel (de lehet, hogy rágógumi volt
 ) a lefolyóhelyeket így megállt benne a víz. A fékfolyadék pedig bal  oldalt lemarta a lemezről a festéket. Kész öröm volt kitakarítani,  passziválni és lefesteni. 
Visszaraktam a fényszórókat is, valamint átkentem paraffinnal a műanyag alkatrészeket. Jó sokat szívtak magukba, de jobb, mint a szilikonspray - szerintem. Legalábbis bőrbarátabb.
Jelenleg a motorral küzdök. Már megtaláltam az olajfolyás feltételezhető okát: szelepfedéltömítés nem látható helyen keresztülrepedt és éppen a "kispókos körökben" csak lyukas csavarként ismert alkatrészre folyt, ami azután porlasztott és fújt rendesen konkurálva a hűtőventillátorral. Az meg belülről segített a jobboldali burkolatot és a motor alját konzerválni. Magyarán volt benne, rajta, dzsuva bőven.
A legszebb az volt az egészben, hogy a hengerfejcsavarokon simán tudtam húzni rövid villáskulccsal, tehát ez eleve rossz pont. A másik amire nem gondoltam, de most előjött szelephézag állításkor a régi trükk: Ha vásárba viszed a kocsit állíts nulla szelephézagot, nehogy csörögjön. Hát ez ilyen volt.
Az úszó stiftje (ami körül forog) 1 mm-rel volt kisebb a furatánál, az úszószint pedig legalább 2 mm-rel magasabban állt, mint a gyári érték. Pillangószelep furata kiverődve, hadd szívjon falsot. Már beterveztem egy síkbahúzást a porlasztó összes osztósíkján. Utána összerakás, fohászkodás és indítási próba.
Azután felrakom a lökhárítókat és irány próbálni.
- - - Updated - - -
Az egérkamiont és a nyuszibuszt kihagytátok.zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
  ... Seggbosszantó , fűnyíró , bakkancs ,kispócki , kaloda ... és még sorolhatnám a   találóbbnál - találóbb   neveket ... (sértés nélkül !!!) . Ezeket mind az ügyfelektől hallottam , és ami igaz , az igaz jómagam minden , a "kispolákból" való kiszállás után Hudíni-nek tudtam magam képzelni ... 
.
 Amúgy rendesen csodálkozok magamon. Volt már néhány autónk, de egyik sem volt olyan kedves, mint ez. Ennek rögtön adtunk nevet és néha még beszélek is hozzá. Egyre súlyosabb a helyzet. 
 
							
						
- 6 likes
 
Komment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ezért kell a meghúzásnál óvatosnak lenni, és nem túlhúzni.szelepfedéltömítés nem látható helyen keresztülrepedt
Akkor jó,ha a varrógéptől picit finomabban csörög,(kattog,zakatol- nem tudom pontosan leírni hogy melyik a legtalálóbb szó) akkor jó.nehogy csörögjön
 A nulla szelephézaggal melegen be sem indul, vagy csak nagyon nehezen.
							
						
- 2 likes
 
Komment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Szerintem Zsolti pontosan tudja, hogyan ketyeg egy jó varrógépmadorka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésenem tudom pontosan leírni hogy melyik a legtalálóbb szó
							
						
- 3 likes
 
Komment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Hát a Csepel 30-asnak a hangja itt van a fülemben. Ettől azért ez szerintem hangosabb lesz. Mindenesetre a szelephézag már be van lőve. Egyenlőre csak ideiglenes tömítést kap. A végleges az parafa lesz. Festéshez ugyanis még egyszer le kell szednem majd az összes burkolatot, hogy egységes legyen. Akkor kapja meg a parafát.dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerintem Zsolti pontosan tudja, hogyan ketyeg egy jó varrógép
Köszönöm mindenki tanácsát.
Más: ha valaki biztonsági öv rugóvisszatételben technikai segítségre szorul keressen bátran. Kb. egy óra szenvedés után sikerült visszatennem a sajátomba. Nem húzta vissza az övet semennyire. Azt mondták, hogy el van koszolódva a rugó felől. Nos én levettem a kérdéses deknit és egy törött szárnyaszegett gyenge rugócska helyett egy kis dinamit fogadott. Lerúgta a fedelet és úgy összegubancolódott, hogy alig tudtam eredeti formájába visszatekerni. Mostmár ez is működik. Egyébként az egyik kampója volt letörve.
- 6 likes
 
Komment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Én a szelepfedelet úgy újítottam,hogy 3m/m-es lemezcsíkot hegesztettem a felfekvőfelületre kikalapáltam a rogyasztásokat és az egészet rézzel átforrasztottam utána egy napig reszelgettem míg felfeküdt utána soha nem kellett tömítést cserélnem,egy gondja volt nehezen fért az alapjáratállító-csavar alá.Egyenlőre csak ideiglenes tömítést kap"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
 
Komment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Coppa olio motore alluminio 3,5kg coperchio punt - Accessori Auto In vendita Salerno
lehet olcsóbban is , csak a lehetőség.....
							
						
- 2 likes
 
Komment
 
							
						
Komment