Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson AWO

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Számomra most már egyértelmű, hogy 1955-ben még Simson AWO 425 nek hívták a frissen kijövő lengővillás modellt is, aztán változtatták a bakteleszkópos régi modellt Simson 425T-re a lengővillásat pedig Simson 425S-re.
    Ettől függetlenül számomra az AWO a bakteleszkópos modell, a Simson pedig a lengővillás...
    Mivel a két modell alapjaiban más-bár gyártották őket párhuzamosan- szerintem célszerű így megkülönböztetni a kettőt!
    Tehát nem kötekedni szeretnék, csak egyértelművé tenni a két típus megkülönböztetését...

    Komment


      #17
      Legközelebb ha megfogadsz egy jótanácsot

      1, behozod a kívánt weboldalt,
      2, megnyomod a "print screen" vagy a "printsc" billenytyűt
      3, megnyitod a paint programot
      4, nyomsz egy ctrl+v gombot
      5, elmented és kész a képernyő fénykép

      én is így szoktam ha pl egy képet nem tudok lementeni
      OdinHEM és soveny kedvelte ezt.
      You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

      Komment


        #18
        Szerintem is Awo mindkettő...Én úgy tudom, Awo a négyüteműek megkülönböztető neve volt a gyáron belül is. Inkább azt mondanám a Simsonozás alapján, hogy itt Magyarisztánban elkeresztelték másnak-mint a SR2-őt is Shulnak.
        És én nem is vitatkoznék olyannal, akinek áll 1 Awo 425S a garázsában...
        zetorkapitany, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #19
          Akkor velem jövőhéttől ne vitatkozz
          OdinHEM, zsíráf és mir-mur kedvelte ezt.
          You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

          Komment


            #20
            wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            És én nem is vitatkoznék olyannal, akinek áll 1 Awo 425S a garázsában...
            KETTŐ ! Csak a másik nem a földön, hanem a polcon áll .
            sepy, zsíráf és 3 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Még egy kis információ, persze nem a vita szítása érdekében:
              Az alapító testvérek nevéhez (ez volt a Simson) való úgymond visszatérés (a háború előtt a fegyvereken kívűl még autót is gyártottak) az export miatt lehetett fontos, egy ismert név jobban csengett mint az oroszos-"szovjetes" csengésű "Awtowello", ezért szerintem nem olyan nagy szentségtörés Simsonnak hívni az újabb típust.
              Amúgy története során a gyár még a hitleri időkben is megért egynéhány átnevezést így beleolvadt a BSW-be(Berlin Suhler Waffen- und Fahrzeugwerke) később Gustloff-Werke – Waffenwerk Suhl , mivel a Simson család , (nem a tévésorozatból ismertek ) nemkívánatosak lettek zsidó származásuk miatt.
              Ekkor készült el, ha minden igaz az első motorkerékpárjuk BSW 98:
              http://srbaratok.gportal.hu/picview....391166&index=1
              Érdekes olvasnivaló (igaz angolul):
              Simson (company) - Wikipedia, the free encyclopedia
              Utoljára szerkesztve a következő által: supermax; 2012 aug. 04, 22:18.
              mir-mur és sricsi70 kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                supermax eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Érdekes olvasnivaló (igaz angolul):
                Simson (company) - Wikipedia, the free encyclopedia
                itt a képek alatt pont úgy van, hogy AWO 425 az egyik és Simson 425 S a másik...

                Komment


                  #23
                  Az a helyzet, hogy nekem már akkor állt Simson 425 S a házunk előtt, mikor még alkatrészt hozzá esetleg az Autó-Motor hirdetési rovatában lehetett találni, és felbélyegzett levélben lehetett csak megbeszélni az adásvételt...Az első 425-öst 3000Ft-ért vettem kosárban 1987-ben egy Atomerőműves kollégámtól. Chopperré volt alakítva, BI-vel kezdődött a rendszáma- jártam vele, aztán eladtam egy Németországban élő ismerősömnek. Jópár év és másik két 425-ös után visszavásároltam az első gépemet és a második visegrádi hegyi felfutón a büszke 99. helyet értem el a 130 indulóból...Mivel nem volt ütőképes a mezőnyben, megváltam tőle és Burgenlandban szolgálta tovább az új gazdáját...
                  Rettenetesen sokat szereltem őket, de nagyon jó érzés volt mikor működtek...Sajnos restaurálni egyiket sem tudtam, akkoriban nem volt lehetőség alkatrészekhez jutnom, ma már az internet korában ez nem olyan nagy gond...
                  Pár kép a jubileumi Sachsenringi versenyről:
                  Click image for larger version

Name:	P1010255.jpg
Views:	1
Size:	196.4 KB
ID:	131646Click image for larger version

Name:	P1010263.jpg
Views:	1
Size:	204.4 KB
ID:	131647
                  Click image for larger version

Name:	P1010278.jpg
Views:	1
Size:	195.6 KB
ID:	131649Click image for larger version

Name:	P1010264.jpg
Views:	1
Size:	200.5 KB
ID:	131648
                  Az első képen balról jobbra: szerény személyem, Szabó II László, Rendek Róbert, és a háttérben Joker barátom...
                  Utoljára szerkesztve a következő által: bazsimoci; 2012 aug. 04, 21:42.
                  UK, Che és 2 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    #24
                    Bizony-kb 750 induló jármű.......simsonawo425sport....talán 30 db ----mid elfaragva . Meg a gyári verseny simsonok....

                    nemtudom a a sóhajt hallottátok-e ? nagyon szép volt .

                    Komment


                      #25
                      joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      .simsonawo425sport..
                      Akkor ez most egy barátság végét jelenti

                      Köszönjük bazsimocinak a beszámolót. Látom van mit fejlődnöm. Nekem 87-ben csak egy ETZ, egy S51B, egy Á-7-es Trabant, és egy Wartburg állt az udvaron.
                      Bár ! Ha belegondolok, volt ott még 87-ben vagy 40db. Csepel tőrzsbusz UPK-val, meg BRDM, Barkas, Robur, konyha URAL, néhány M-zárolt FUG, meg Uaz, meg a kedvencem a hűtős ZIL. De ezeket 89-ben leadtam.
                      FÚÚÚ ! Kidumáltam a hadititkot.

                      Komment


                        #26
                        Akkor ez most egy barátság végét jelenti
                        Köztünk ez nem probléma...
                        Akkor jól el voltatok eresztve, az én első kocsim egy Trabant volt 1988-ban, újonnan a győri Merkur telepről hoztam el...

                        Komment


                          #27
                          bazsimoci eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Akkor jól el voltatok eresztve,
                          Bevallom nagyképű voltam. A Wartburg akkor még a fateré volt. ( De gyorsba lenyúltam )




                          Intrepid eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          itt a képek alatt pont úgy van, hogy AWO 425 az egyik és Simson 425 S a másik...
                          De ennél nem úgy van !http://srbaratok.gportal.hu/picview....66&index=9

                          Sajna nem jelenik meg, de supermax-nál megnézhető.
                          Utoljára szerkesztve a következő által: mir-mur; 2012 aug. 05, 10:05.

                          Komment


                            #28
                            mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Nekem 87-ben csak
                            nekem ekkortájt csak egy pedálos moszkvicsom volt, az is papírok nélkül, de sajna már nincs meg.

                            Komment


                              #29
                              Intrepid eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              pedálos moszkvicsom volt
                              Látod ? Ha jobban vigyáztál volna rá.....! Nekem gyerekkoromban, pedálos rakétaautóm volt. ( Jóker kiállításképei között van olyan ) Az lenne most az igazi kuriózum




                              Intrepid eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              az is papírok nélkül,
                              Szerintem tudtál volna szerezni hozzá papírt, mert mindnek egyforma volt a rendszáma.

                              Egyébként valamelyik reggel a "Balatoni nyár" c műsorba, volt egy gyűjtő. 100 db pedálos Moszkvicsa van. Lehet hogy a tied is ott találod

                              Komment


                                #30
                                Click image for larger version

Name:	PC120201.jpg
Views:	1
Size:	193.8 KB
ID:	131664...éppen az alvázszámot restaurálom,hogy vigye az unoka vizsgára...Click image for larger version

Name:	PC240224.jpg
Views:	2
Size:	193.1 KB
ID:	131665

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X