Apacsávó: csak ha a birkabőrös ülést is megkapom vele :-)
Viccet félretéve Pancsi marad. Eleve szerettem, most még jobban. Örömmel tölt el, hogy van nekem is egy (kettő). Mivel sokat foglalkozok a témával, körvonalazódtak a korlátai. Modern motoron tanultam, eszem ágában nem lenne bármilyen más régebbi konstrukció közül választani második motornak.
Egy kevés barkácsolással a mostani lehetőségekkel igen sokat el lehet érni. Attól még Pannónia marad.
Irreális elvárás nincs: 70-80-85 utazó, mindennapi használat, kicsit jobb fény, nagyobb túrák, gyújtásból eredő hektikusság teljes kizárása, kevesebb szerviz.
Egyet megígérek: ha bármit csinálok (elég rossz a hatásfokom a számtalan elfoglaltságom miatt), jól dokumentálom és megosztom.
Viccet félretéve Pancsi marad. Eleve szerettem, most még jobban. Örömmel tölt el, hogy van nekem is egy (kettő). Mivel sokat foglalkozok a témával, körvonalazódtak a korlátai. Modern motoron tanultam, eszem ágában nem lenne bármilyen más régebbi konstrukció közül választani második motornak.
Egy kevés barkácsolással a mostani lehetőségekkel igen sokat el lehet érni. Attól még Pannónia marad.
Irreális elvárás nincs: 70-80-85 utazó, mindennapi használat, kicsit jobb fény, nagyobb túrák, gyújtásból eredő hektikusság teljes kizárása, kevesebb szerviz.
Egyet megígérek: ha bármit csinálok (elég rossz a hatásfokom a számtalan elfoglaltságom miatt), jól dokumentálom és megosztom.



Valahogy mostanában a 21-est favorizálom (frissebb a téma ...) , pedig az elődje (első szériás P20) sokkal finomabb , (kidolgozottabb ,ahogy írjátok...) sok tekintetben az MZ színvonalát is eléri ! (csak az a kutya anyagminőség ... , és az önjelölt ezermesterek munkája akik szerszám , adatok , és precíz munkavégzés híján , ennyit tudtak letenni az asztalra , így a fejekben el is könyvelték sokan a minőség és kidolgozottság hiányát ! ) 
Komment