Sziasztok!
Hozzánk került az első négyütemű gépezet az eddigi DKW-IZS tengelytől erősen eltérve ez szinte új 2005-ös gép, de két éve áll már és nem tudom, hogy mire kéne figyelni az első beindítási kísérleteinknél, ha kéne egyáltalán... olaj van benne elég, bár lehet, hogy az ezer km-es nagy szervíz óta le se tojták (már 15k körül van benne), mert nem biztató a színe... de úgyis melegen kell leengedni így nincs más megoldás...
DOHC, hengerenként 4 szelepes elég egység V motorja van, még karbis (lehet hogy az is szét kéne szedni, mert valami lerakódás lehet benne bőven... csak nem szerencsés helyen van szerelhetőség szempontjából...)
Gondolom minden utolsó csepp olaj ennyi idő alatt visszafolyt a karterba és csontszáraz lehet a hengerfal is, de szabad-e ilyenkor csak úgy ráindítani vagy nem?
Válaszaitokat köszönöm előre is!
Hozzánk került az első négyütemű gépezet az eddigi DKW-IZS tengelytől erősen eltérve ez szinte új 2005-ös gép, de két éve áll már és nem tudom, hogy mire kéne figyelni az első beindítási kísérleteinknél, ha kéne egyáltalán... olaj van benne elég, bár lehet, hogy az ezer km-es nagy szervíz óta le se tojták (már 15k körül van benne), mert nem biztató a színe... de úgyis melegen kell leengedni így nincs más megoldás...
DOHC, hengerenként 4 szelepes elég egység V motorja van, még karbis (lehet hogy az is szét kéne szedni, mert valami lerakódás lehet benne bőven... csak nem szerencsés helyen van szerelhetőség szempontjából...)
Gondolom minden utolsó csepp olaj ennyi idő alatt visszafolyt a karterba és csontszáraz lehet a hengerfal is, de szabad-e ilyenkor csak úgy ráindítani vagy nem?
Válaszaitokat köszönöm előre is!
Komment