Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Lada 2105 hengerfej.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Köszönöm azt hiszem már találtam is egy Lada motort ott kompletten most egyezkedünk lehet hogy jobban megéri cserélni,de ha nem is jó lesz alkatrésznek.
    korompaiistvan kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Az jó buli, mármint motort cserélni Én is átestem pár szervcserén. Ha bárhol elakadsz jelezd.
      zneuhauzer kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Köszönöm szépen remélem nem lesz semmi gond.

        Komment


          #19
          A stabilitással hogy áll a gép? Futómű, szilentek, gátlók, rúgók?
          zneuhauzer kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Az jó folyamatosan cserélek minden olyan dolgot ami kopik.
            Motorikusan se volt vele semmi baj csak 3-om friss jogsis tanult rajt vezetni.
            Ereje még mindég van . Az asszony 3 hengerrel ment vele130-at.
            Ja és még panaszkodott hogy nem akar húzni. Szerinted a vérnyomásom?
            Utoljára szerkesztve a következő által: zneuhauzer; 2013 jan. 24, 22:00.
            CZsolti kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Akkor semmin sem lehet csodálkozni
              zneuhauzer kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                Nem tudod véletlen mennyit érhet egy 2105-ös motor?

                Komment


                  #23
                  Üdv !Ahhoz hogy egy jó motort vegyél k..a nagy mázli kell.Általában a motorvétel úgy sül el hogy az új még rosszabb.Én felújítást javaslok.Itt nyomon követsz mindent ,nem zsákbacicára dobod a lét.Ha beleteszed meghálálja.Meg kell fontolni,biztos egy százas nem takarja be, ha megadsz neki mindent.Majd látod.
                  zneuhauzer kedvelte ezt.

                  Komment


                    #24
                    szia Én is ezen az állásponton vagyok de már kifogytam a tartalék alkatrészekből ezért szeretnék venni egy másik motort mert nem mindegy hogy elromlik valami csak leveszem a polcról. Általában úgy vagyok akkor hal meg valami amikor a holdon sincs nyitva bolt.Tehát ha jó lesz a motor jól jártam ha nem akkor is.Tetszik az álláspontod én is jobban szeretem az ujj dolgokat.lásd egyszer vettem bontóba hengerfejet.Köszönöm a válaszod szép napot szia.
                    nivaronin kedvelte ezt.

                    Komment


                      #25
                      zneuhauzer eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      elromlik valami csak leveszem a polcról
                      Ugye Zsigulról beszélünk?

                      Véleményem szerint nagyon jól faragható gép, rengeteget kibír! De azok az alkatrészek amelyek elromlanak azt sajnos nem tudod levenni a polcról mert mind ugyanolyan állapotban van!
                      A Zsigulihoz nem sok tartalék alkatrész szükséges, de azokból célszerű újat beszerezni.
                      Fogaskerék olajpumpa-gyújtáselosztó közé, megszakító, gyújtáselosztó fedél, termosztát, kardánkereszt, esetleg Hardy tárcsa. Ja és a vezérműlánc! Az nagyon tudott nyúlni!

                      A Zsigulikat sajnos az első 100.000 km után generálozni kellett! Szerintem ez a te esetedben sem kerülhető el. Én a 100.000 Forintot kicsit sokallom, mert egy 1,9 VW PDTDI motor kerül anyaggal együtt kb 150.000+ÁFA-ba.

                      Továbbá ha mindennapi használatra szánod, akkor érdemes hüvelyeztetni. Mert a manapság használt anyag, amelyből a hüvely készül messze felülmúlja az akkori Szovjet alapanyagot.
                      korompaiistvan és zneuhauzer kedvelte ezt.

                      Komment


                        #26
                        Szerintem meg éri egy Lada motort rendbe hozni mert meghálálja. a használt alkatrészekről igazad van de pl egy új Lada karbi 20-30-ezer ft hozzá egy javító meg 1300,akkor melyik éri meg jobban mert egy karbi árából van egy komplett motor,attol ha tehetem persze meg veszem az új alkatrészt.

                        Komment


                          #27
                          dino125ad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Zsigulikat sajnos az első 100.000 km után generálozni kellett!
                          Nemtudom mit csináltok az autóval ezt nem hiszem el.Szolgálatiként 3-külömböző stilusu sofőrrel sokszor tulterhelt futóval hibátlanul ment gyertya 1-szelephézag,olajcserék ,gumi.Nehéz elhinni ,hogy ennyire rossz az anyag.
                          Annak idején TAXI-ként bontás nélkül több mint 500e-ment az Auto Motor szerint.
                          korompaiistvan és zneuhauzer kedvelte ezt.
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            #28
                            Nekem már 10 éve meg van akkor 35000 km volt benne most járok 71000-nél úgy hogy egyszer már átfordult nagyobb felújítás nélkül tehát az autó nem rossz ja és nekem akkor kezdődtek a problémák amikor 3-friss jogsis beleült a vizsgák után.Úgyhogy ráfér a felújítás.
                            mátéapu kedvelte ezt.

                            Komment


                              #29
                              Bocsánat figyelmetlen voltam, nem egy típusról beszélünk! Én a 2101-ről írtam a véleményemet, ti pedig a 2105-ről!
                              A 2105 már szíjas motor volt, szemben 2101-essel! A 2105 valóban jobb volt a 2101-nél, bár a sokan nem szerették a vezérműszíj miatt.
                              zneuhauzer, korompaiistvan és mátéapu kedvelte ezt.

                              Komment


                                #30
                                Nincs baj a szíjjas motorral sem, csak több törődést igényel, de Ladában én a láncos mellett voksolok.
                                Ha esetleg engedi a pénztárcád, akkor vegyél egy használt komplett autót bontásra (ha van bontós ismerősöd megoldja), és a motort teljesen újítsd fel. Így marad a polcon jó adag alkatrészed.
                                A szükségesalkatrészek nekem idővel kialakultak. Mindig volt egy komplett gyújtés fogaskerékkel a szerszámok között a csomagtartóban,gömbfejek, talpas, és gyújtókábel. Persze hiába, ha nem megy a kicserélés, de hosszabb úton gazdaságosabb, mint a vontatás, vagy a trailer.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X