Köszönöm azt hiszem már találtam is egy Lada motort ott kompletten most egyezkedünk lehet hogy jobban megéri cserélni,de ha nem is jó lesz alkatrésznek.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Lada 2105 hengerfej.
Collapse
X
-
Az jó buli, mármint motort cserélni Én is átestem pár szervcserén. Ha bárhol elakadsz jelezd.zneuhauzer kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Az jó folyamatosan cserélek minden olyan dolgot ami kopik.
Motorikusan se volt vele semmi baj csak 3-om friss jogsis tanult rajt vezetni.
Ereje még mindég van . Az asszony 3 hengerrel ment vele130-at.
Ja és még panaszkodott hogy nem akar húzni. Szerinted a vérnyomásom?Utoljára szerkesztve a következő által: zneuhauzer; 2013 jan. 24, 22:00.CZsolti kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Üdv !Ahhoz hogy egy jó motort vegyél k..a nagy mázli kell.Általában a motorvétel úgy sül el hogy az új még rosszabb.Én felújítást javaslok.Itt nyomon követsz mindent ,nem zsákbacicára dobod a lét.Ha beleteszed meghálálja.Meg kell fontolni,biztos egy százas nem takarja be, ha megadsz neki mindent.Majd látod.zneuhauzer kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
szia Én is ezen az állásponton vagyok de már kifogytam a tartalék alkatrészekből ezért szeretnék venni egy másik motort mert nem mindegy hogy elromlik valami csak leveszem a polcról. Általában úgy vagyok akkor hal meg valami amikor a holdon sincs nyitva bolt.Tehát ha jó lesz a motor jól jártam ha nem akkor is.Tetszik az álláspontod én is jobban szeretem az ujj dolgokat.lásd egyszer vettem bontóba hengerfejet.Köszönöm a válaszod szép napot szia.nivaronin kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
zneuhauzer eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseelromlik valami csak leveszem a polcról
Véleményem szerint nagyon jól faragható gép, rengeteget kibír! De azok az alkatrészek amelyek elromlanak azt sajnos nem tudod levenni a polcról mert mind ugyanolyan állapotban van!
A Zsigulihoz nem sok tartalék alkatrész szükséges, de azokból célszerű újat beszerezni.
Fogaskerék olajpumpa-gyújtáselosztó közé, megszakító, gyújtáselosztó fedél, termosztát, kardánkereszt, esetleg Hardy tárcsa. Ja és a vezérműlánc! Az nagyon tudott nyúlni!
A Zsigulikat sajnos az első 100.000 km után generálozni kellett! Szerintem ez a te esetedben sem kerülhető el. Én a 100.000 Forintot kicsit sokallom, mert egy 1,9 VW PDTDI motor kerül anyaggal együtt kb 150.000+ÁFA-ba.
Továbbá ha mindennapi használatra szánod, akkor érdemes hüvelyeztetni. Mert a manapság használt anyag, amelyből a hüvely készül messze felülmúlja az akkori Szovjet alapanyagot.korompaiistvan és zneuhauzer kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
dino125ad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseZsigulikat sajnos az első 100.000 km után generálozni kellett!
Annak idején TAXI-ként bontás nélkül több mint 500e-ment az Auto Motor szerint.korompaiistvan és zneuhauzer kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
Nekem már 10 éve meg van akkor 35000 km volt benne most járok 71000-nél úgy hogy egyszer már átfordult nagyobb felújítás nélkül tehát az autó nem rossz ja és nekem akkor kezdődtek a problémák amikor 3-friss jogsis beleült a vizsgák után.Úgyhogy ráfér a felújítás.mátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Nincs baj a szíjjas motorral sem, csak több törődést igényel, de Ladában én a láncos mellett voksolok.
Ha esetleg engedi a pénztárcád, akkor vegyél egy használt komplett autót bontásra (ha van bontós ismerősöd megoldja), és a motort teljesen újítsd fel. Így marad a polcon jó adag alkatrészed.
A szükségesalkatrészek nekem idővel kialakultak. Mindig volt egy komplett gyújtés fogaskerékkel a szerszámok között a csomagtartóban,gömbfejek, talpas, és gyújtókábel. Persze hiába, ha nem megy a kicserélés, de hosszabb úton gazdaságosabb, mint a vontatás, vagy a trailer.
- 1 like
Komment
Komment