Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Lada 2105 hengerfej.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Lada 2105 hengerfej.

    Sziasztok

    Olyan problémám lenne,hogy van egy 2105-ös Ladám,hengerfej lett rajta cserélve mert szét égett két szelepem. Így bontóba vettem egy hengerfejet és a szerelő azt újította fel,szelepszár szimeringekett cserélt felcsiszolta a szelepeket ujj tömitést kapott,a szelepvezetők jók,de azóta a Lada irdatlanul füstöl.
    Ha valaki tud legyen szíves segítsen mert már lövésem sincs mi lehet a hiba.
    Előre is köszönöm szép napot mindenkinek.

    #2
    Üdv!A neved miatt logopédushoz kellett mennem .De térjünk a tárgyra .Csak itt kell keresned a bajt,ez lett javítva.Mindig arra gondolj,hogy a füst mi miatt keletkezik,milyen a színe, kékes,akkor olaj. Fehér,fagyállós.Bontós hengerfej:elviszem szakihoz,nyomáspróba kell.Lehet repedt is.Így jártam most traki hengerfejjel .Négyből három repedt volt.Ha jó a cucc mindent ,mondom mindent kidobatok belőle.Minden új legyen.Költségben a te példád a legjobb:kocsi sz..r. szétszedni újra, hibafeltárás ,alkatrész,összerak,ideg....
    soveny és zneuhauzer kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Hello! Vegyük úgy,hogy a hengerfejed kétséget kizáróan szakszerűen lett felújítva! Ha így van,akkor tökéletesen zárnak a szelepek,tehát nőtt a kompresszió! Ha viszont nőtt a kompresszió és a szelepek is zárnak,akkor valószínűsítem,hogy gyűrűproblémád is van! Illetve a Ladádnak!
      Ez alapvető probléma szokott lenni a régi,sok km.-es autóknál,hogy rátesznek egy "tökéletesen záró" hengerfejet,miután megnő a kartergáz és a füstölés,mert a gyűrűk nem zárnak megfelelően,de a szelepek már igen,ezért "lefelé távozik a kompresszió".
      Ez is egy lehetőség! Érdemes "veszteséget mérni",nem csak kompressziót!
      CZsolti, soveny és 2 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Üdv.
        A nevemért elnézést kérek de mindenhol ezt használom mert könnyű megjegyezni,bár sokan mondták hogy nyelvtörőnek is jó lenne.
        Nagyon szépen köszönöm a választ meg fogadom a tanácsodat veszek egy új hengerfejet el fogom vinni egy szervizbe valahova máshova ,mert ez a szerelő már sokat lehúzott rólam de a probléma nem oldódott meg.
        Szívem szerint magam szerelném de ezekhez a dolgokhoz nem értek,mert mióta a futóművet én szerelem szilen..stb azóta nem viszem ezért szerelőhöz évente az autót.Én azt se tudom miért nem a régit újította fel mert az nem füstölt.
        Még egyszer köszönöm és szép napot kívánok szia.




        Helló köszönöm szépen ezt is meg fogom nézni van egy ismerősöm aki ezt elméletileg tudja mérni.
        a szerelő azt mondta hogy 90%-os a kompresszióm bár én ezt nem értem ő azt mondta ez nagyon jó egy 30 éves ladánál.
        Még egyszer köszönöm a választ szép napot kívánok szia.

        Komment


          #5
          Részemről nincs mit,de ezt a "90%-os kompressziót" nem igazán értem! A kompressziót nem százalékban adják meg,hanem Bar-ban! Szerinte milyen a 100%-os kompresszió?? Mert a Ladánál (emlékeim szerint) 10-12 Bar körül van,de 10 alatt mindenképp gyenge és fontos a hengerek közötti eltérés is! Az egyes henger szokott a leggyengébb lenni,mert az túlhűtött! Amúgy általában a kompresszió mérőkbe lehet (kell) tenni egy kis papírt,amelyen csíkot húz a műszer mutatója (így mutatja a valós kompresszió adatát,minden hengernél külön-külön) és ezt általában odaadjuk a tulajnak!De-mint mondtam-a kompresszió adat,önmagában kevés,mérni kell veszteséget is!




          Még valami!

          zneuhauzer eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          ő azt mondta ez nagyon jó egy 30 éves ladánál.
          Nagyon utálom az ehhez hasonló közhelyeket (közhelyes embereket),mert egy autó/motor állapotának semmi köze az életkorhoz! Egy 30 éves Lada,a mai technológiáknak köszönhetően simán lehet jobb állapotban,mint gyári új korában!!Csak egy odaadó tulaj kezei és persze lelkiismeretes szakemberek (no meg sok pénz) kérdése!
          CZsolti, soveny és 3 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Köszönöm a z ismételt választ szerintem keresek egy másik szerelőt mert én ilyen papírt nem kaptam sőt nem is láttam .
            Én próbálom az autómat mindig rendben tartani de ez a mai világban nehéz,már csak azért is mert nehéz megbízható szerelőt találni.
            Nem azt mondom hogy nem lehet de nehéz.
            Engem könnyű átvágni mert a motorhoz egyáltalán nem értek.
            Még egyszer köszönöm szép napot szia

            Komment


              #7
              zneuhauzer eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Én próbálom az autómat mindig rendben tartani de ez a mai világban nehéz,már csak azért is mert nehéz megbízható szerelőt találni.
              Nem a megbízható szerelővel van a baj, hanem aki értis hozzá

              Milyen a füst színe? Milyen színű szelepszárszimmering került bele?

              Komment


                #8
                Üdv
                Elég sötét kékesszürkés színü olyan sűrű,hogy a mögöttem 100m-re jön egy autó azt nem látom a tükörbe de ahogy melegszik az autó úgy 6-7km után a füst is gyengébb lesz,de nem szűnik meg.
                A szimering úgy emlékszem vagy zöld vagy piros már nem emlékszem melyik volt kivéve vagy berakva ez a két szín volt,de a pirosra emlékszem.
                Köszönöm a válaszod szép napot szia

                Komment


                  #9
                  Kékesszürkénél mindkét variáció működik, azaz rossz a hengerfejed, és olajat is, meg fagyállót is eszik

                  Komment


                    #10
                    Köszönöm szépen keresek egy szerelőt mert ezzel én nem boldogulok de már talán nehezebben tudnak átverni.

                    Komment


                      #11
                      Olvastam a kékesfekete füstölésedről: egyértelműen olajégetés. És jól mondták a választ, hogy a megnövekedett kompresszió miatt lehet több a kartergáz, ami ugye hideg motornál azért erősebb, mert a dugók még kisebbek, nem tömítenek olyan jól. Az elégett szelepek mindenesetre arra utalnak, hogy eléggé megviselt motorról van szó.

                      Ha már lent van a hengerfej, akkor nem ártana intóval (indikátorórás furatmérő) megmérni a hengerek kopását (hordósság, ovalitás). Ha ez rendben van, akkor sem ártana egy koplett dugattyúgyűrű csere, ami azonban nem is olyan egyszerű és főleg nem olcsó, hiszen gyakorlatilag szét kell szedni a motort. Szóval szép feladat az biztos.

                      Amit viszont feltétlen ellenőrizzél le az a kartergáz visszavezető cső. A blokk oldalát köti össze a légszűrővel. Ha ez el van tömődve, akkor a gáz ott szökik el, ahol tud. Kinyom szimmeringet, vagy amit sikerül neki.

                      Üdvözlettel: CZsolti

                      Komment


                        #12
                        Köszönöm a választ,ezt mindjárt meg is nézem ,de a hozzászólások alapján szerintem teljes felújítás lesz.
                        Szerintem az autó megérdemel ennyit.
                        Még egyszer köszönöm szép napot szia.

                        Komment


                          #13
                          Nem tudom ismered-e ezt az oldal: Lada Baráti Kör

                          Én amíg Ladás voltam ide voltam regisztrálva. Sok jó dolog van itt, amit meg is csináltam. Jó böngészést.

                          Ezt mindenképpen javaslom, nekem nagyon bejött: http://zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=161

                          Utoljára szerkesztve a következő által: CZsolti; 2013 jan. 21, 10:45.

                          Komment


                            #14
                            Köszi szépen én is be vagyok regisztrálva de eddig nem volt rá időm.
                            Szép napot szia

                            Komment


                              #15
                              Ott azért sokmindent megtalálsz!
                              Ha száguldozni nem is akarnál, de egy zsugor motort érdemes belefaragni

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X