Közlemény
Collapse
No announcement yet.
EAN esztergák szerelése, karbantartása
Collapse
X
-
Üdv! Próbáltam képet feltenni, de még nem sikerült! Kocka EAN 340-1000. Megpróbálok képet csatolni!
- 1 like
-
Ean 170-1000, vagy EAN 340-100, vagy EAN 630-1000, vagy EAN 750-1000?Bednanics eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVettem egy Kocka EAN100-es esztergát
Egy valamilyen skiccet feltehetnél róla.
Erre gondoltál?
- 3 likes
Leave a comment:
-
Üdv! Vettem egy Kocka EAN100-es esztergát. Most újítom fel. Szükségem lenne a következő alkatrészekre! A lakatszekrényben található fogaskerekes csőtengelyre ami átadja a hajtást a vonóorsóról és az ezt befogó két perselyre. Előre is köszönöm a segítséget!
- 2 likes
Leave a comment:
-
Ilye valami anyagból 50- 60 mm vastagból van az egyengető lapom bírja 89 óta
- 1 like
Leave a comment:
-
Az anyag legyen A 60,C 60-as talán még van aki ismeri,ezekből edzés nélkül lehet tartós befogószerszámokat készíteni..Én használt anyagokkal dolgozom, évek óta gyüjtöm a külömböző alkatrészeket...Mivel nincsenek műszerek csak tolómérő és néhány mikrométer,a kúpot tolómérővel és próbálgatással készitem a méreteket adja a gép. A patront meg jobb ha megveszed az E2N-es csoportban érdeklődve.peppe51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA gond, hogy még nem láttam ilyet és nem tudom minden méretét és az anyagát.
Mir-mur kollegára hivatkozva az EAN-hoz nincs patronkészlet,csak egyedi vagy átalakított.
Leave a comment:
-
A gond, hogy még nem láttam ilyet és nem tudom minden méretét és az anyagát. Az átmérők megvannak, de a hosszakat nem tudom, ezért kellene egy fénykép róla vagy a pontos rajz.
Az e2n eggyel kisebb méretű, nem jó az EAn-hoz.
Leave a comment:
-
Én tudtam ezek szerint rosszul a főorsókúp méretezését,elnézést !peppe51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése"főorsófej csökkentőhüvely"-nek hívják.
Kicsit nem értelek.
Neked egy speciális (az E2N főorsó betétpatronhoz való) illesztőbetét kellene:szerintem ezt magadnak kell elkészíteni...készíttetni.
A rajzokon megvan a méret :mi a gond?
Leave a comment:
-
Amit keresek, azt az EAN170 és EAN340 gépkönyvben "főorsófej csökkentőhüvely"-nek hívják.
A főorsó végében 1/20-as metrikus kúp van (képen), 40mm belépő átmérővel, azaz Morse 4,5 körüli (képen a morse 4 és 5 átmérők).
A CAD rajzon (képen) a kékkel rajzolt patron és a feketével rajzolt főorsó közötti részbe illik bele a keresett csökkentőhüvely.
Ezt a csökkentőhüvelyt keresem, vagy a méreteit, rajzát.
Üdv.: Péter
- 3 likes
Leave a comment:
-
Őszintén szólva, én tanulóként gyártottam EAN-t. De még csak nem is hallottam patron dologról.mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz általam ismert EAN-okban
Leave a comment:
-
Az általam ismert EAN-okban sima Morse kúp van ami azt jelenti,hogy minden Morse kúppal ellátott szerszám : így a maró patronkészlet is illik hozzá,betétekkel kompenzálva......
- 1 like
Leave a comment:
-
EAN340 patron befogót keresek, amit a főtengelybe kell dugni és patronokat lehet belerakni.
Esetleg egy-két fénykép vagy pontos rajz is segítség lenne (hogy megcsináljam). Mi az a nyaga? edzett?
Üdv.: Péter
- 1 like
Leave a comment:
-
Nálam az eltolás legtöbbször pofaeltolással és hézagolólemezek aláhelyezésével történik.Csináltam már főtengelyvégére rögzített tárcsát amibe az aktuális hajtószem centirozása után központfuratot fúrtam és így megtámasztva munkáltam meg.a legkönnyebb megoldás a síktárcsára való felfogás és ellensúlyozás,ha szükséges.Nekem nem volt még egy géphez sem amelyeken dolgoztam.
Lényeg az jól méretezd le és központozd,ha kiadja az anyag,ha nem:használj segédanyagot,akár ráhegesztett,csavarozott,fület,tárcsát ami segít!
- 2 likes
Leave a comment:
-
Üdv èrdeklödnèk hogy excenteres munkadarab központ eltolást hogy tudom meg kiszámolni ? Vagy egy hozot excenteres anyagot hogy tudok megcsinálni . Elöre is köszi
Leave a comment:
-
Akkor az lehet a hiba, hogy a csoportkeréktengely egyenesen ráhajt a vezérorsóra, és nem a csúszókeréktengelyen keresztül megy át a hajtás.Robroy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉs ha nem,akkor mi lehet a hiba?
Nézd meg a rajzot, hogy ha szétkapcsolod ezen a két helyen a fogazott kerekeket, akkor könnyen, lazán, szabadon elforog-e a közöttük lévő tengely.
Nem szabad neki egyik oldalra sem hajtani. Nem forgathat balra sem és jobbra sem. Ugyanis ott csapágyazva kell, hogy legyen, mint ahogy a rajzokon is jelölve van.Utoljára szerkesztve a következő által: Kopasz 1; 2022 máj. 15, 20:05.
- 2 likes
Leave a comment:
-
Majd holnap folytatom a hibakeresést.
Mindenkinek köszönöm a segítséget.
Leave a comment:
Leave a comment: