erősen gondolkodom csak a gép hátulján nem találtam helyét ahova fel lehetne csavarozni.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
EAN esztergák szerelése, karbantartása
Collapse
X
-
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSehová a legtöbb helyen ahol dolgoztam,csak egy elvileg:hosszú u alak ami rámegy a forgácstálca peremére és hátradőlve megfeszül,erre van felfogavta a lemezlap ami belelóg a perembe,könnyű levenni aréb tolni ha útban van.
Vettem egy tábla 0,8-as horganylemezt majd gyakorlok.mátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Kedves Emu!
Várj még egy kicsit a gyakorlással,-van valahol egy E3N prospektusom,ha jól emlékszem azon viszonylag jól van ábrázolva!Megkeresem és beszkennelem,-ha már áldozol rá és dolgozol is vele,akkor legalább gyárias legyen,-vagy annál sokkal jobb.
Üdvözlettel:Chemátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Nálam a masina koppig (Lámpatartóvasig) be van tolva a falig tehát a fal fogja tartani, annyi a funkciója hogy ne tudjon semmi beesni a gép mögé (Mert a szerszámok a mögötte a falon lógnak).
Feltételezem amit te láttál annak az a funkciója. hogy egy műszakot ne kelljen megszakítani forgács eltávolítás miatt.
Komment
-
Feltételezem amit te láttál annak az a funkciója. hogy egy műszakot ne kelljen megszakítani forgács eltávolítás miatt.emu kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Nekem meg valaki
legyen szives meséljen már az Ean norton kenéséről.
Vannak a rézcsövek,elvileg ha jól tudom ezekbe vékony rézszál volt ami körbe volt tekerve valamilyen olajat felszivó madzagszerű,valami rezgős olajzás a neve,megigértem az Ean-kámnak hogy ha jó lesz a főorsó akkor ezt megcsinálom neki,szóval jó lenne tudni mit tegyek bele milyen hosszon és mit tekerjek köré hogy a feltöltött olaj ne 1 nap alatt szaladjon le.
Komment
-
Betétes?
Katasztrófa történt:
El akartam indítani a gépet. mert ugye a szakirodalom azátmosó olajnál 10 perc járatást ír és nem indul.
Mert le van szedve az összes burkolat az aljáról. végignéztem hogy nincs e valami reteszelő kapcsoló de nem találtam.
megnéztem hogy a mozgatásnál nem csesztem el valami vezetéket. de nincs olyan helyen hogy veszélybe lett volna valamelyik.
a három fázis bennt van a gépben a munkalámpa világít a kontrollámpa viszont nem, de valószínű az csak égőhibás mert a munkalámpa sem világíthatna a rajz szerint.
Az összes benne lévő olvadóbiztosító jónak tűnik
Viszont az irányváltókapcsolót vizsgálom de nem jövök rá hogy hogyan lehetne bontani és azt sem találom hol megy bele a "Madzag"
És ami hihetelen nem találok vészleállító kapcsolót!!!! Lehet ilyen???
Komment
-
Viszont az irányváltókapcsolót vizsgálom de nem jövök rá hogy hogyan lehetne bontani és azt sem találom hol megy bele a „Madzag”
- - - Updated - - -
Nyomd meg valami szigetelt szerszámmal a mágneskapcsoló behúzóját. Ha elindul, akkor előtte keresd a hibát.
kishíján megfejeltem a gépet.
6 évig ahol a kapcsolópanelját gyártották, én technológus voltam. és a gondplkpdáshoz segítség kellzahi kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
nem találok vészleállító kapcsolót!!! Lehet ilyen???
Lényeg ,hogy legyen biztonságos (az nem perelhető)a működés másodlagos!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 4 likes
Komment
Komment