Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Ha túlfeszítik egy részen a küllőket az elhúzza a dobot is.
Tapasztaltam magam is. Innét a naiv kérdés: Ha az ilyen (Pannónia) kereket kifűzzük, vajon a dobban lévő vas-betét van annyira rugalmas, hogy némileg visszanyerje eredeti (kör) formáját?
Ha túlfeszítik egy részen a küllőket az elhúzza a dobot is. Ahogy a kerékben lehet tojás, úgy a dobban is. A mértéke nem ugyanakkora, de a féknél ez is számít.
Én puha úgy emlékszem szürke fékszalagot ragasztottam fel természetesen a fékdobba illesztve. Az nem csikorgott nem fénysedett igaz kicsit gyorsabban kopott de volt fék. Abban a korban volt is rá szükség hisz ha nem lett volna a folíosó végén ajtó mit nyitni csukni kellett a budira is avval mentem volna. Anno nem kényeztettük a sejhajunkat pottyantós volt az egész utca soron hiszen még vízvezeték sem volt az utcában sem! Még a CZ m be is ragasztottam majd becsiszoltam, hogy amennyire lehet fékezéskor körbe fogjon a fékpofa ne csak a fele. Kicsit macera mert pár alkalommal össze kell rakni és újból szét szedni de megéri. Ez a még gyári fűzött kerékre érvényes mert ha újra fűzött és nem igazi szaki végzi a fűzést bizony szépen tönkre tudja tenni! Sokan elvétik, hogy nem fűzés után szabályoztatják a kereket,
Fekkulcs tengely ne billenjen..konnyen forduljon...pofa tengely legyen kenve..pofa talpa legyen sima es legyen kenve..bovden legyen kenve... surlodo betet fogjon telibe..legyen jo az anyaga.Kb ennyi a jo fek titka.
Ezeket rá lehet húzni az eredeti vasra vagy azt le kell venni és a vastagabbat ráfesziteni/kalapálni?
Ha már van rajta egy papucs azt le kell venni természetesen és vastagabbra cserélni, de alapesetben nem kell levenni semmit a gyári pofákról. Utángyártott helyett próbáld meg inkább azokkal.
Értelek, de nem értek egyet veled
Az okát szeretném tudni a tökéletes fék hiányának
Talán a fékdob nem teljesen kerek átmérője,.de egy pucolás csak nem csinál ovalitást. Milyen kényelmes volt anno, befogni Horex kereket az E400-ba és felszabályozni a fékdobot
Meg kell patkolni a pofákat, mert mikor kivettem a féket, a fékkulcs "eléggé" el volt fordulva.. Nomindegy, erre csak a próba ad választ
Ha idáig jo volt..nem tortent változás....akkor be kell vasalni... menni,fekezni folyamatosan.. be fog állni. En azt sajnálom ...Szolnokon az oreg Velkei feladta az ipart....O mindig olyan betetet ragasztott ami az elso pillanattol tokeletes volt. Mikor bezárt ket százas csomag papirzsepit sirtam teli.
Tehát akinek nem ilyen fékpofái vannak , annak a fékje nem fog. Értem
Elég régen járok ezzel a fékpofákkal és megmértem a vastagságát, ugyanaz mint a bolti új, mondhatnám kopatlan volt
Mi a büdös franc történik amikor a két pofa odafeszül és szinte egyformán látszik a surlódás nyoma, de alig fékez?
Látom , új kerék lesz belőle. Nézem a netet, a baromja drágábban próbálja eladni az új kereket, mintha a boltból rendelném
Lsírom magam, komolyan mondom. Nem szórakozásból motorozok ilyen időben
Volt meg gyári ddr fekpofám...nem utángyártott. Az mza-s is szar ujonnan,,,,erosen koptatni kell mire beáll. Fontos dolog feknel...nem szabad szoruljon a kulcs...kenni kell....szarazon befeszulhet. A bovden szinten fontos...ne nyuljon...ne szoruljon feszitesre (ne ragjon) pasetta megoldása is jo dolog...nem csak tengelyt...minden mozgo pontot erdemes kenni...sok kicsi sokra megy.
A pofák nyíló végén van egy fém/vas patkó, níilván hogí FÉKKULCS NE AZ ALU ÖNTVÉNYT KOPTASSA. iLYEN PATKÓKAT lÁTTAM A NETEN KÜLÖNBÖZŐ VASTAGSÁGBAN
Az anyja! Ilyen a Riga 16-osomon is volt! Ott, ha "sóher" voltam, akkor a patkó alá vágtam 04-es alumínium lemezt. Így egy kicsit elodázhattam a fékpofa szett cseréjét.
Aztán már mér?
Miféle gyári pofa? Az MZA is utángyárt
Ma rossz idő és rossz a kedvem, nem toltam ki nem próbáltam a féket. Amúgy is érzem hogy nem lesz jó. A francért nyűltam hozzá?
A pofák nyíló végén van egy fém/vas patkó, níilván hogí FÉKKULCS NE AZ ALU ÖNTVÉNYT KOPTASSA. iLYEN PATKÓKAT lÁTTAM A NETEN KÜLÖNBÖZŐ VASTAGSÁGBAN
Ezeket rá lehet húzni az eredeti vasra vagy azt le kell venni és a vastagabbat ráfesziteni/kalapálni? http://szabomotor.unas.hu/Simson-1mm...a-lemez-parban
Megláttam. Hadd ne irjam le, mert nem tűrne papírt
Asszem megpatkoltatom a cipőmet azzal legalább lehetne fékezni, de a Simsonéval semmit
Van egy mini marokköszörüm. Körbe beleköszörültem a fékdobba/érdesitettem, leszedtem a szélső peremet ahol nem szokott fogni a pofa. Lepucoltam megint mindent és most iszogatom az EgriBikavéremet
Ilyen az életben nem volt hogy legalább másodjára ne fogjon egy fék ha foglalkoznak vele
Leave a comment: