Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Atti69
    replied
    ha jol tudom....már csak ovatosan....schwalbiban volt rokkantaknak keziváltos. az a csavargatos fajta....shul,riga,komár. az esetleg megoldás. Vespa megoldotta negy sebisben is,

    Leave a comment:


  • horex
    replied
    Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nem lenne jó, ha egy combnyak-törés "oldaná" meg a problémád.
    Bizony nem, be is vagyok majrézva minden motorozás elött
    Mondtam, nem mondtam? Mindegy is elmondom mit tettem, lehet vihogni
    Napozó laticelböl levágtam 2-2 jódarabot, egyik végénél ragtapasszal összefogtam és ráakasztom az alsónadrágom gumijára ami így megtartja. Jobb mint a kevlár
    Érzem hogy pótmegoldás, inkább nem kellene motorozni. Akkor viszont az mindennek a vége már

    Hogy jót is irjak, illetékes hivatalból e-papír választ kaptam az autó ügyében
    Megint lehet röhögni, nem merem elolvasni mert félek hogy elutasítottak, és már igencsak idegbeteg vagyok

    Leave a comment:


  • horex
    replied
    Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    akkor oke a balhe.
    Hát az van!
    Van egy nagyon passzos régi utcai cipőm, de nincs benne fűző és lyukak sincsenek hanem odavarrt vászon fülecskékbe kellett eredetileg fűzni.
    Elvittem a cipészhez hogy szegecseljen bele lyikakat.
    Zárva, ebédidő. 10 perc és pontosan jött egy Schwalbéval S51 blokkos
    Kipróbáltam hogy menne a váltás csak úgy álló helyzetben
    Sajna nem megy, nem tudom annyira hátra rakni a lábfejemet hogy a hátsó taposóval váltsak egyesbe, a sarkamat sem
    Ma különben is nagyon fáj a combnyakam, de az már az öregségtöl
    Szoval nem lesz Schwalbe váltókar. Meglátom szépcipőben hogy megy majd a váltás

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Na ehhez se egy egy ember kellett hanem az osszefogás.
    De a veterános az már csak ilyen, összetartó csapat.

    Leave a comment:


  • Atti69
    replied
    Ebben az a jo,hogy kozben tanul az ember. Kicsi kulonbseg nagy jelentoseggel, Simson kr 51/2 váltokarra van szukseg....s akkor oke a balhe.Na ehhez se egy egy ember kellett hanem az osszefogás.

    Leave a comment:


  • Atti69
    replied
    Ja....kozben en is okosodtam. Van ket schwalbe tipus...ezert van ket azonos váltokar kulombozo tengelymeretre. Ráprobáltam lotyog, Bocs,az akadt a kezembe, Most legalább en is tudom.

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Megnéztem én is, a kis eltérés megvan. S50-nél 20X30X7 S51-nél 22X35X7. S51-nél amúgy érdekes ez a méret, mert ha nem figyel az ember rá, hogy a főtengelyhez vitonos szimmeringet kérjen a boltban könnyen összekeverhető a bal oldali főtengely szimmeringgel, mert az egyetlen különbség a kettő között a belső átmérő, ami szintén 2 mm.
    Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2023 szept. 12, 20:33. Oka: kiegészítés

    Leave a comment:


  • Atti69
    replied
    Kepen nem láthato kulonbseg,,,ezert meg kell nezni a szimmeringmereteket...hopp azok meg egyformák.

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Köszi! Mi a különbség az 50-es vagy 51-hez való kar között?
    Ha jól emlékszem, az egyik fajta blokk váltókar tengelye 2 mm-el vékonyabb. Talán a régebbié, de lehet fordítva van. S51-re valót vegyél, az a biztos.

    Leave a comment:


  • Atti69
    replied
    Sz erintem semmi kulonbseg,en a turbos blokk váltokarját probáltam az uj blokkra, nem tudok számokat se irni ....ja...otvenegyes blokkra. A válzokart ugy állisdd,hogy aláferjen a cipo. Konnyu,mert nem akadályoz a lábtarto lemez. A burkoltnál bonyolultabb lenne.

    Leave a comment:


  • horex
    replied
    Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    felszerelheto a váltokar
    Köszi! Mi a különbség az 50-es vagy 51-hez való kar között?

    https://www.vatera.hu/simson-schwalb...131667074.html
    https://www.vatera.hu/simson-schwalb...260363588.html
    Én nem látok különbséget

    Lehet hogy cipőt is kellene cserélnem
    48-as kell, vettem is anno 2 párat munkaruházatiban és acélkaplis bunkó az orra. Gondolom ezért is nem fér rendesen a váltókar alá /vezettem ezzel korábban is gond nélkül/
    Nézegettem sportcipőket. Meg vannak zavarodva, jellemző ár 25-60ezer. Találtam olcsóbbat is, meglátom veszek-e vagy nem
    Bajom van már mindennel, csak nem vallom be hogy öregség az oka
    Valahogy majdcsak lesz!

    Leave a comment:


  • Atti69
    replied
    Megtnnneztem felszerelheto a váltokar. Remelem azzal kozlekedesre alkalmassá tudod tenni simsont,

    Leave a comment:


  • Atti69
    replied
    Holnap leprobálom,de szerintem cserelheto. Rengeteg alkatreszem volt,de elvitettem,kidobáltam ...most kuldhetnek,de sajnos csak annyi van amennyi kell (vagy annyi se)

    Leave a comment:


  • horex
    replied
    Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ha swalbi kar van felszerelve
    Meggondolandó azért! Lehet beruggót is kellene akkor cserélni mert az enyém behajtható
    Mindez nem érdekes, ha könnyebbé teszi a használatot
    Click image for larger version

Name:	valtokar_s.jpg
Views:	251
Size:	79.3 KB
ID:	232563
    Kedden majd benézek a motorosboltba és ha van neki odapróbálgatom hogy stimmel

    Leave a comment:


  • horex
    replied
    Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ha swalbi kar van felszerelve
    Gondoltam arra is, de nem tudom annyira behajtani a lábam. Merthogy azt is lábfejjel és nem sarokkal kell/ene/ mozgatni.
    Amúgy a Schwalbe váltókarja stimmelne az S51-re, tengely átmérő, nem akad a berugótengelybe, lábtartóba?

    A Horex váltókarja hasonló,sőt az a jobboldalon van, nem is tudtam egyesbe tenni, illetve visszaváltani

    Napokkal ezelött motoroztam mert majrézok. Akkor úgy váltottam felfelé hogy a cipőm sarkát akasztottam a váltókarba és húztam
    Áh, nem jó nekem már semmi. Minek motorzol, mondja a barátnőm, sétálj le gyalog
    Vazze, mintha nem tudná a bajaimat, vagy nem ismerne. Több tíz év alatt egyszer metróztam, és pár hete Kistarcsa-Uzsoki kórház tömegközlekedéssel oda-vissza. Szörnyű volt
    Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2023 szept. 09, 12:34.

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X

Debug Information