Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek azzal kapcsolatban hogy a kis ts-emen (150-es) szeretném a kuplungot könnyíteni. Nem az érdekel hogy van e értelme hanem ötletek esetleg tapasztalatok. Mivel nekem az újabb dupla soros primer láncom van, kezdésnek arra gondoltam beszerzek egy régebbi egysoros kuplungot. Ezzel már lehetne nyerni pár dekát. A tartósság nem érdekel mármint hogy 30 vagy csak 15e kilométert megy el. Az egész motor picit alakítva (nem barmolva) van ehhez mérten gondolom a tartósságot.
Láttam olyat hogy a kuplungkosarat is megfurkálták könnyítés végett. Esetleg egy sor fém és parafa lamellát kivenni a sorból?
Érdekelne a véleményetek azzal kapcsolatban hogy a kis ts-emen (150-es) szeretném a kuplungot könnyíteni. Nem az érdekel hogy van e értelme hanem ötletek esetleg tapasztalatok. Mivel nekem az újabb dupla soros primer láncom van, kezdésnek arra gondoltam beszerzek egy régebbi egysoros kuplungot. Ezzel már lehetne nyerni pár dekát. A tartósság nem érdekel mármint hogy 30 vagy csak 15e kilométert megy el. Az egész motor picit alakítva (nem barmolva) van ehhez mérten gondolom a tartósságot.
Láttam olyat hogy a kuplungkosarat is megfurkálták könnyítés végett. Esetleg egy sor fém és parafa lamellát kivenni a sorból?
mert ha nem akkor csak azt tudnám mondani ,amit csak egy hosszabb ismeretség után lehet --sértődés nélkül .
Ugyan ilyen "furcsán" néztek rám amikor a kéthengeres kétütemű motoroknál feldobtam a hengerenként különböző előgyújtás lehetőségét. De mikor belinkeltem a cikket róla és kiderült a trabantoknál gyárilag alkalmazták is, megnyugodtak a kedélyek.
.
Komment