Közlemény

Collapse
No announcement yet.

simson schwalbe ültetés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    simson schwalbe ültetés

    Arra lennek kivancsi, hogy schwalbenal hogy lehet megoldani ugy az ultetest hogy kivagom a lampa alatt a kurt helyet, es ott akkor a vazat illetve a kormanyrudat hogy kell modositani?

    #2
    Például úgy,hogy : sziasztok, xy vagyok, régóta szeretnék egy schwalbét átalakítani, ezért regisztráltam. Remélem, hogy itt kapok segítséget és jó tanácsokat.

    Már kaptál is egyet. Üdvözöllek a fórumban.
    sepy, apacsavo és 6 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Például... :-)
      A legjobb tanácsot már megkaptad.
      sepy és CZsolti kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Ez olyan kérdés volt, mint amikor kopogás nélkül nyitsz be bárhová!
        sepy kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Ne haragudjatok, nem forumoztam soha, nem akartam igy bunkon bemutatkozni, de igen, valoban regota szeretnek egy ilyen schwalbet epiteni, es teljesen tanacstalan vagyok most. Talan azert mert nem ismerem elegge ezeket a motorokat,viszont tetszik ez a hotrod stilus es nagyon szeretnek egyet magamnak, olyat amit ha meglatnak elgondolkozzanak, hogy ez hogy lett megepitve, es a napokban jottem ra hogy mekkora munka lesz es nem ertem ezt az elso idom vagast, illetve azt, hogy alatta a vazat hogy is kell modoaitani. Es megegyszer elnezest a bunko kezdesert, termeszetesen barmi fele epito kritikat elfogadok illetve tanacsot az epiteshez. Koszonom elore is.

          Komment


            #6
            Hát tudod, én már építettem újjá egy swalbe-t, nem tudom, hogy hogyan fogod az ültetését megoldani, kíváncsi vagyok, hogy milyen megoldást találsz ki! Eléggé fix szerkezet az egész váz, meg első villatag, nem gondolom, hogy egyszerű dolgod lesz. A swalbe-nak van egy betegsége, arra jó, ha odafigyelsz, ha nem jók a teleszkóp szilentek, és a kormánycsapágyak nincsenek rendesen beállítva, bizonyos sebességnél képes és beremeg az egész motor. Amikor valamit elvágsz, és a geometrián esetleg változtatsz, erre is gondolj, mert veszélyes lesz a motorod.
            OdinHEM kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Hat igazabol az instabil dologtol nem felek, mivel hasznalni nagyon nem.szeretnem, elsodleges szempont ebben az esetben a kinezet, lattamnezen a forumon egy rat stilusban megepitett schwalbet, az is ilyen modon volt leultetve. Meg azt nem neztem meg egyenlore, hogy a hatso kerek bele fog e erni a tankba ha a hatulja is leül.

              Komment


                #8
                Szia Dávid!

                Nem tudom, hogy milyenek a technikai feltételeid odahaza, vagy a környezetedbe, de ehhez a dologhoz egy kellően motorbolond géplakatos kell, aki profi módon tud hegeszteni valamint egy jól felszerelt lakatosműhely.

                Megnéztem egy pár fotót a neten erről a hotrod stílusról. Őszintén mondom, hogy veszélyes. A futómű geometria az ültetéssel (ami gyakorlatilag az első kerék rugózatlanná tételéről szól) így, ahogy van nem jó. Az early-villának pont az a lényege, hogy a lengőkar eleje lentebb legyen kerekestől, mint a csuklópont. Így fékezéskor nem tud "bebólintani", vagy "letérdepelni" a motor. EZ utóbbi a csillapítatlan teleszkópoknál szokott elsősorban jelentkezni.

                Ennél a "megoldásnál" fogalmam sincs, hogy milyen igénybevételt kap a villa, de nem ilyenre lett méretezve. Ha csak nézegetni szeretnéd, akkor találsz elég fényképet a neten. Olcsóbb és veszélytelenebb. Ha mégis belevágsz, akkor csak a fenti felszerelés birtokában.

                Üdvözlettel: CZsolti
                Utoljára szerkesztve a következő által: CZsolti; 2014 ápr. 03, 10:06.

                Komment


                  #9
                  Van otthon ív illetve láng hegesztő, meg ugye az alapok...illetve szerelő emberek a családba, szóval bízok benne ha megszületik a terv meg tudjuk valósítani..
                  Esetleg arra gondoltam még ( nem tudom mennyire jó ötlet, nyugodtan hülyézzetek le ) hogy a lámpa alatt kivágni a kürt helyet és nem a kereket feljebb rakni hanem a lámpát lejjebb, meg akkor ugye elvágni a térd idom tetejét.
                  Az előttem szólónak pedig köszönöm a tanácsokat, igyekszem szem előtt tartani majd őket

                  Komment


                    #10
                    Click image for larger version

Name:	dsc00145mz8.jpg
Views:	1
Size:	105.5 KB
ID:	139681Valami ehhez hasonló magasság elérése lenne a cél. Lehet túl nagyravágyó terv....

                    Komment


                      #11
                      Ő lesz a te embered:

                      Hot Rod Schwalbe

                      Itt világosan látszik, hogy a kormánnyakat levágták és áthelyezték. A bordaerősítés legalábbis erre utal. Ha ilyen elszánt és felszerelt családi háttered van, akkor az elegendő hátszél.

                      Sok sikert, kitartást és főleg szép végeredményt. Nézzél szét a fotóink között, van itt profi módon restaurált Schwalbe és olyan is, amibe véletlenül beleesett egy 125-ös MZ-blokk.

                      Amúgy a terv rendben van!

                      Komment


                        #12
                        koszonom a segitseget, nekem is 125 mz blokk volt az elso tervem,ert most egy blokk nelkuli motorhoz jutottam hozza a pici penzembol, de pont ezt a tortenetet olvasva elriadtam tole, masreszt pedig tul instabil lesz ekkora blokkhoz (velemenyem szerint) szoval most gyari blokkot keresek, vagy egy 125ccm es 4t pit bike blokkot, erdekes lenne a 4t duruzsolas, kerdes mennyire szentsegtores az ilyen. Egyebkent ratalaltam.egy regi ismerosomre aki megtervezett egy ilyet csak elloptak a motorjat es nem.lett kivitelezve, most tole kaptam hatalmas segitseget.
                        Es tenyleg koszonok minden tanacsot, jol esik, hogy ilyen segitokeszek vagytok.

                        Komment


                          #13
                          gesztesidavid1994 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          erdekes lenne a 4t duruzsolas
                          Vagy a trolibusz hang? :
                          Schwalbe, de nem Simson - Hírek - Motorrevü

                          Egyébként egy szépen átalakított schwalbe-hoz szerintem simán passzolna a 4t töfögés.
                          Távolkeletről akár originál, 0km-es 4t pitbike blokkot is lehet szerezni:

                          80cc Bicycle Engine Kit - Buy 80cc Bicycle Engine Kit,4 Stroke 80cc Bicycle Engine Kit,Motor Bicycle Engine Kit Product on Alibaba.com

                          Komment


                            #14
                            Persze lehet sok uj jo dolgot venni, de en elsosorban hasznalt cuccokaz szeretnek vasarolni, a lenyeges ar beli kulonbseg miatt

                            Komment


                              #15
                              Ehhez mit szóltok. Ez is hotrod!

                              Mini Bike Mayhem! Taco Mini Bikes Custom HOT ROD Bike! HOT ROD Unlimited Ep. 46 - YouTube
                              Vagy a trolibusz hang? :
                              Schwalbe, de nem Simson - Hírek - Motorrevü
                              A lánchajtásnak örülök. Annak legalább lesz valami hangja. A frász tör ki a "lopakodó" bicikliktől. Hirtelen előtűnik a semmiből és nagy svunggal továbbgurul (vagy elvisz).

                              És most még ezek a hibridautók rátesznek egy lapáttal. Hát nekem nem kell ilyen.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X