Arra lennek kivancsi, hogy schwalbenal hogy lehet megoldani ugy az ultetest hogy kivagom a lampa alatt a kurt helyet, es ott akkor a vazat illetve a kormanyrudat hogy kell modositani?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
simson schwalbe ültetés
Collapse
X
-
Ne haragudjatok, nem forumoztam soha, nem akartam igy bunkon bemutatkozni, de igen, valoban regota szeretnek egy ilyen schwalbet epiteni, es teljesen tanacstalan vagyok most. Talan azert mert nem ismerem elegge ezeket a motorokat,viszont tetszik ez a hotrod stilus es nagyon szeretnek egyet magamnak, olyat amit ha meglatnak elgondolkozzanak, hogy ez hogy lett megepitve, es a napokban jottem ra hogy mekkora munka lesz es nem ertem ezt az elso idom vagast, illetve azt, hogy alatta a vazat hogy is kell modoaitani. Es megegyszer elnezest a bunko kezdesert, termeszetesen barmi fele epito kritikat elfogadok illetve tanacsot az epiteshez. Koszonom elore is.
Komment
-
Hát tudod, én már építettem újjá egy swalbe-t, nem tudom, hogy hogyan fogod az ültetését megoldani, kíváncsi vagyok, hogy milyen megoldást találsz ki! Eléggé fix szerkezet az egész váz, meg első villatag, nem gondolom, hogy egyszerű dolgod lesz. A swalbe-nak van egy betegsége, arra jó, ha odafigyelsz, ha nem jók a teleszkóp szilentek, és a kormánycsapágyak nincsenek rendesen beállítva, bizonyos sebességnél képes és beremeg az egész motor. Amikor valamit elvágsz, és a geometrián esetleg változtatsz, erre is gondolj, mert veszélyes lesz a motorod.OdinHEM kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Hat igazabol az instabil dologtol nem felek, mivel hasznalni nagyon nem.szeretnem, elsodleges szempont ebben az esetben a kinezet, lattamnezen a forumon egy rat stilusban megepitett schwalbet, az is ilyen modon volt leultetve. Meg azt nem neztem meg egyenlore, hogy a hatso kerek bele fog e erni a tankba ha a hatulja is leül.
Komment
-
Szia Dávid!
Nem tudom, hogy milyenek a technikai feltételeid odahaza, vagy a környezetedbe, de ehhez a dologhoz egy kellően motorbolond géplakatos kell, aki profi módon tud hegeszteni valamint egy jól felszerelt lakatosműhely.
Megnéztem egy pár fotót a neten erről a hotrod stílusról. Őszintén mondom, hogy veszélyes. A futómű geometria az ültetéssel (ami gyakorlatilag az első kerék rugózatlanná tételéről szól) így, ahogy van nem jó. Az early-villának pont az a lényege, hogy a lengőkar eleje lentebb legyen kerekestől, mint a csuklópont. Így fékezéskor nem tud "bebólintani", vagy "letérdepelni" a motor. EZ utóbbi a csillapítatlan teleszkópoknál szokott elsősorban jelentkezni.
Ennél a "megoldásnál" fogalmam sincs, hogy milyen igénybevételt kap a villa, de nem ilyenre lett méretezve. Ha csak nézegetni szeretnéd, akkor találsz elég fényképet a neten. Olcsóbb és veszélytelenebb. Ha mégis belevágsz, akkor csak a fenti felszerelés birtokában.
Üdvözlettel: CZsoltiUtoljára szerkesztve a következő által: CZsolti; 2014 ápr. 03, 10:06.
- 3 likes
Komment
-
Van otthon ív illetve láng hegesztő, meg ugye az alapok...illetve szerelő emberek a családba, szóval bízok benne ha megszületik a terv meg tudjuk valósítani..
Esetleg arra gondoltam még ( nem tudom mennyire jó ötlet, nyugodtan hülyézzetek le ) hogy a lámpa alatt kivágni a kürt helyet és nem a kereket feljebb rakni hanem a lámpát lejjebb, meg akkor ugye elvágni a térd idom tetejét.
Az előttem szólónak pedig köszönöm a tanácsokat, igyekszem szem előtt tartani majd őket
Komment
-
Ő lesz a te embered:
Hot Rod Schwalbe
Itt világosan látszik, hogy a kormánnyakat levágták és áthelyezték. A bordaerősítés legalábbis erre utal. Ha ilyen elszánt és felszerelt családi háttered van, akkor az elegendő hátszél.
Sok sikert, kitartást és főleg szép végeredményt. Nézzél szét a fotóink között, van itt profi módon restaurált Schwalbe és olyan is, amibe véletlenül beleesett egy 125-ös MZ-blokk.
Amúgy a terv rendben van!
- 2 likes
Komment
-
koszonom a segitseget, nekem is 125 mz blokk volt az elso tervem,ert most egy blokk nelkuli motorhoz jutottam hozza a pici penzembol, de pont ezt a tortenetet olvasva elriadtam tole, masreszt pedig tul instabil lesz ekkora blokkhoz (velemenyem szerint) szoval most gyari blokkot keresek, vagy egy 125ccm es 4t pit bike blokkot, erdekes lenne a 4t duruzsolas, kerdes mennyire szentsegtores az ilyen. Egyebkent ratalaltam.egy regi ismerosomre aki megtervezett egy ilyet csak elloptak a motorjat es nem.lett kivitelezve, most tole kaptam hatalmas segitseget.
Es tenyleg koszonok minden tanacsot, jol esik, hogy ilyen segitokeszek vagytok.
- 1 like
Komment
-
gesztesidavid1994 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseerdekes lenne a 4t duruzsolas
Schwalbe, de nem Simson - Hírek - Motorrevü
Egyébként egy szépen átalakított schwalbe-hoz szerintem simán passzolna a 4t töfögés.
Távolkeletről akár originál, 0km-es 4t pitbike blokkot is lehet szerezni:
80cc Bicycle Engine Kit - Buy 80cc Bicycle Engine Kit,4 Stroke 80cc Bicycle Engine Kit,Motor Bicycle Engine Kit Product on Alibaba.com
Komment
-
Ehhez mit szóltok. Ez is hotrod!
Mini Bike Mayhem! Taco Mini Bikes Custom HOT ROD Bike! HOT ROD Unlimited Ep. 46 - YouTube
Vagy a trolibusz hang? :
Schwalbe, de nem Simson - Hírek - Motorrevü
És most még ezek a hibridautók rátesznek egy lapáttal. Hát nekem nem kell ilyen.
- 1 like
Komment
Komment