Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Rendben, összehozok valamit. Gondoltam rá különben, csak nagyon belemerültem a dologba...
Igazából azt lett volna érdemes lefényképezni, ahogy az az oldal kinézett eredetileg. Amikor a szakbarbár úr beleütötte dornival a szimeringet és elrepedt a spiáter ház, akkor gyorsan kinyomta szilóval Az a durva, hogy a biztosító alátét viszont nagyon gyári jelleggel volt lehajtva, viszont valami herkules húzhatta meg a tengely végén az anyát, mert ugyan nem tartom magam marha erősnek, de egy kis szusz szorult belém is, de hogy nem törtem ott el semmit az felettébb fura
- - - Updated - - -
[QUOTE=mateapu;64771]
Karbit azt 6-ért[/QUOTE
kb-5 éve 7-ért újat vettem szerintem nem lett sokkal drágább!
Nos a képek. Közben rájöttem, hogy nagy eséllyel az egyik ilyen "szakbarbár" én lehettem Viszont előttem már mások is megcsinálták ezt a projektet. A sziló és a peremen lévő régebbi törése erre utal. A ok, valószínűleg az, hogy a kuplungkosár lehúzása nem lehúzószerszámmal történt...
Ma elviszem a házat egy szakihoz, megkérdem, hogy tudja-e javítani. Nagy rá az esély, hogy más ilyen gép forgattyús háza is ilyen problémával küzd.
Sikerült valamit kezdeni vele? Hogy áll a project?
Tapatalk-kal küldve az én LG-H440n-el
Szia!
Kapott felújított motort. Mostanra a kaszát is felújítottam, de olyan jelenség van mostanra, hogy a gyújtás gyengélkedik (szerintem). Kiszedett gyertya adja a szikrát rendesen, indulni viszont nem indul
A legnagyobb bajom az, hogy nincs lehúzóm a lendkerékhez Kíváncsi lennék a "vadiúj", "tökéletes" gyújtásra...
Holnap meg kéne kaszálnom is...
A régi motorja is fel lett hegesztve, ott az utómunkálatokat kéne megcsinálni (a szimeringházat ki kéne reszelgetni, vagy esztergáltatni) és azt is fel lehetne újítani tartalékba.
Nos a tegnap előtti nap azzal telt, hogy a gyújtást rendbe raktuk. Kaptam segítséget, de a lendkerék lehúzása igen hosszan és nem annyira szopásmentesen sikerült. A megszakító hézag kicsi volt, és be is volt égve. Kipucoltuk, beállítottuk, érintőre összeszereltük, hogy a szikrát le tudjuk ellenőrizni. (újabb szakkifejezést sikerült feleleveníteni: "Egy lovat is agonyb@szna" ) Összeraktuk és harmadikra el is indult. A mágnest hosszabb csavarokkal raktuk fel, így majd lehet hozzá lehúzószerszámot csinálni. Kedden főpróba kaszával, bár ma lehet, hogy rotálok vele egy darabot
Nos a tegnap előtti nap azzal telt, hogy a gyújtást rendbe raktuk. Kaptam segítséget, de a lendkerék lehúzása igen hosszan és nem annyira szopásmentesen sikerült. A megszakító hézag kicsi volt, és be is volt égve. Kipucoltuk, beállítottuk, érintőre összeszereltük, hogy a szikrát le tudjuk ellenőrizni. (újabb szakkifejezést sikerült feleleveníteni: "Egy lovat is agonyb@szna" ) Összeraktuk és harmadikra el is indult. A mágnest hosszabb csavarokkal raktuk fel, így majd lehet hozzá lehúzószerszámot csinálni. Kedden főpróba kaszával, bár ma lehet, hogy rotálok vele egy darabot
Szia!
Grat, par képet tehetnél fel.
Egyébként a kaszán kicserélted a késeket? Az érdekelne.
Köszi
Sajnos tegnapra megint elment valami (nagy eséllyel ismét a gyújtás állítódhatott el, kihagy, durrog stb) . Remélem holnap sikerült vele kezdeni valamit. Nem lehet ezekre valami elektromos gyújtást felépíteni vajon? (bár kiderül, hogy megint a megszakítóhézag állítódott-e el...)
A kaszán a pengesort és két kettősujjat kellett cserélni. A mozgó alkatrészeket megjárattam, megzsíroztam stb. A kaszapofák is ki lettek cserélve, mert elképesztő módon szét volt verődve. (ezekről tudok képet csinálni)
Ma ismét szétkaptam. A megszakító csavarjait újakra cseréltem, meg raktam alájuk körmös alátétet is. Öszerakás után nem volt szikra. Szétjött megint, kisebbre vettem a megszakító hézagját, és lett szikra is. Viszont elindítás után úgy fél perccel elkezdett jobban füstölni, egyenetlenül járni, és szépen elhunyt megint Ezután már szikra sem volt Szétszedtem, a hézag ugyanaz volt, mint előtte, vagyis nem itt van a baj, nem állítódik el semmi odabent. A esőre való tekintettel abbahagytam a műveletet. Most jön majd az a rész, hogy elkezdem cserélgetni a dolgokat benne. A régi motor kondiját és gyújtótrafóját gondoltam áttelepíteni. A kondit kirakom kívülre a blokkra. Meg ilyenek.
Sziasztok!
Végülis ma lett kipróbálva. Kopog. Sok lett az előgyújtás, ha jól gondolom. Volt erő is, meg miegymás. Mivel ismét szét kellett rántani, ezért úgy döntöttem, hogy addig már nem rakom össze, amíg nem lesz meg egy külső kondi és egy új gyújtótrafó. Ez ügyben a kérdésem az lenne, hogy mekkora kondi kell bele? Az itthon lévő két db kondi egyikéről sem derül ki, de még csak az alaplapból sem tudom őket kivenni (ezek nem is jönnek ki, csak roncsolással?)
Szóval itt tartunk.
Komment