Szerintem próbálkozhatsz bármilyen régebbi autó gyújtáskondenzátorral, azoknak rögzítőfüle is szokott lenni.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
MF70 kérdések (dögivel :) )
Collapse
X
-
Köszönöm a segítséget mindenkinek!
Ma összeállt a vas. (végre) Kívülre tettem egy típusidegen kondit, kapott új megszakítót és gyújtótrafót. Rájöttem, hogy a víz nem annyira éghető(a szerdai viharban kissé megtelt a karbi vízzel).
Elég jól ketyeg, de azért nem teljesen fasza. Fekete kormos a gyertya.Innentől kezdve gondolom ez már karbi probléma lesz. A keverék a 1:33-as kicsit füstöl, de megy. Szóval a fekete korom ha jól tudom, akkor sok üzemanyagot jelent. A levegőcsavar állításával semmi nem történik, a súbertű a legmélyebbre van állítva. Úszószintet kéne lejjebbrakni?
Komment
-
Szóval a fekete korom ha jól tudom, akkor sok üzemanyagot jelent. A levegőcsavar állításával semmi nem történik, a súbertű a
Fogd munkára,és egy félóra után mond azt,hogy füstöl vagy kormol!Kell a kenés is és az anyag is ha dolgozol sokszor még kevés is."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
Van megint egy kis fejlemény.. Ma reggel 7-re mentem a kollégámhoz kaszálni (vasárnap lévén tartottam tőle, hogy ez is korai lesz). Ott beröffentettem és gondoltam kicsit melegszik, amíg az utat megtaláljuk stb. Aztán megállt. És nem indult. Két órán keresztül rángattuk, gyertyát pucoltunk, karbit pucoltunk és nem indult. Na mindegy, hazajöttem és szétszedtem megint. A
tt megszakító be volt égve
. Vettem bele új gyertyát is, ránézésre (brisk n15yc de később a netes keresés azt mondta, hogy a 350 Jawa-k szeretik, tehát a trotinettának is szeretnie kell
) Szóval a múltkori szerelést legalább rendesen megcsináltam, azaz a kötést a gépházban zsugorcsővel szigeteltem, felcsavaroztam a kondit a blokk oldalára kívülről stb... Összeraktam és nem látszott szikra. Megint szét, hézagállítás a megszakítónál, össze. (Ekkor már látszott valami, lehet hogy elsőre is megvolt, csak a napsütésben nem látszott, amúgy lilás színű volt, amiről azt olvastam, hogy az a fasza. ) Berántottam, és pöccre indult. Vissza kaszálni, (míg összepakoltam és bemosakodtam szépen ketyegett, érezhetően egyenletesen járt, nem volt kihagyás, szépen felpörgött stb. A kaszálás gyönyörűen ment, összesen nem volt egy óra és végeztünk, pedig nem kis telekről van szó. Kétszer megállt közben, gyertyapucolás és ment tovább. A végén ki akartam járatni a karbiból a benzint, hogy a következő indításnál ne okozzon gondot, de sajnos nem úgy állt meg ahogy szerettem volna, hanem megint gyújtáskihagyással
A gyertya feketére égett melózás közben is. (ja meg lehet, hogy egy hengerfejcsere is lesz, mert ennek meg úgy tűnik a menete odalett
)
Szóval itt most megkérdezném a nagyérdeműt, hogy létezik-e bármi mód arra, hogy az ilyen megszakító beégéseket kiküszöböljük? Milyen konkrét paraméterek szükségesek a beállításhoz. (megszakítóhézag, gyertyahézag stb) . Lehet-e ezekbe a gépekbe elektronikus (tirisztoros, hall jeladós, vagy akármilyen más) gyújtást applikálni? Meg ilyenek...
Köszi
Komment
-
Milyen konkrét paraméterek szükségesek a beállításhoz.
Előgyújtás a felső holtpont előtt 3m/m +- 0,2
Benzin keverék:1:25-szigoruan!
Önkormányzatnál mindennapi használattal (kocsizásra) alkalmi sofőrökkel évekig nem volt gondom a gyújtással a keverékülepedés miatt inkább gyertyacserék voltak.
Évente elkopott egy tűszelep:ami ilyenkor akár menet-közben is lezár és bizonytalanná teszi a motor üzemet.patuha kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Hello! Én nem vagyok nagy ismerője a gépnek, bár oda-meg vissza vagyok a szarvkormányosokért, viszont amit leírtál szerintem egyáltalán nem gyújtáshiba - legalábbis nem akkora a gond, hogy elektronikus feltákolásán kelljen gondolkozni. amikor egyfolytában beég a megszakító, az történhet az miatt, hogy szikra van a kalapács meg az üllő között. Szerintem előbb cserélj kondit, illetve a megszakítóhézagot ellenőrzid. A folyamatosan bekormolódó gyertya pedig vagy nem jó karbibeállítás (sokat, dúsat kap, sok olaj a benzinbe), esetleg a gyertya hőértéke nem lehet megfelelő. Mostanában ugyan elég meleg idő van, ezért amit leírtál hőértéket szerintem jó, így én karbigondokra tippelek... de hangsúlyozom ezek csak tippek amiket leírtam!!!patuha kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Igor eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHello! Én nem vagyok nagy ismerője a gépnek, bár oda-meg vissza vagyok a szarvkormányosokért, viszont amit leírtál szerintem egyáltalán nem gyújtáshiba - legalábbis nem akkora a gond, hogy elektronikus feltákolásán kelljen gondolkozni. amikor egyfolytában beég a megszakító, az történhet az miatt, hogy szikra van a kalapács meg az üllő között. Szerintem előbb cserélj kondit, illetve a megszakítóhézagot ellenőrzid. A folyamatosan bekormolódó gyertya pedig vagy nem jó karbibeállítás (sokat, dúsat kap, sok olaj a benzinbe), esetleg a gyertya hőértéke nem lehet megfelelő. Mostanában ugyan elég meleg idő van, ezért amit leírtál hőértéket szerintem jó, így én karbigondokra tippelek... de hangsúlyozom ezek csak tippek amiket leírtam!!!
Komment
Komment