Esetleg a fémfékcsőben szennyeződés , részleges dugulás ... Ez az egész így sajnos csak az elmélet , lehet valami "vicces" dolog , amit látni kéne .
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Egykörös fékrendszer hiba
Collapse
X
-
Nos,köszönöm az ötletelést! Fékcső problémát kizártam,a fémcsöveket átfujattam,a gumit cseréltem,sőt miután a jobbos kerék mindig könnyen forgott így megcseréltem a jobb csövet a balra,úgy is a bal fogott be. A nyomórúd hézagát megnézem,mert az nekem nem jutott eddig az eszembe. Még a munkahengerekre gondolok,illetve azoknak a karmantyúira,hiszen sikerült gyári újakat vennem,amik nyilván jóideje a polcon hevertek a csapinál. Az első munkahengerek nem egyformák van balos és jobbos,amik helyesen vannak berakva... A főfékhengerre azért nem tippelek,mert csak a bal első fog be,a többi nem,de lehet csak azért mert annak mözelebb vannak a pofái a dobhoz és előbb melegszik mint a többi???
Komment
-
Gondolkodjunk hangosan ! Nem ismerem a konkrét megoldást, csak úgy általában. Tehát ! Az olaj megfelelő munkahenger dugattyú nyomás hatására kimegy , de már nem jön vissza. A gumicsövet már megbontottad ,de hol ? A porvédőnél, vagy az alváz ponton ? Tegyük fel, hogy az alvázpontnál, még kispriccel megbontáskor. Keresd feljebb a hibát. Lehet hogy az elosztón nem bírja visszapréselni a pofa rugója. Apropó ! Elég erős a rugó ?? Az elosztótól feljebb már kár keresni, mert a többiből visszatér az olaj.dongos78 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Az elosztótól feljebb már kár keresni, mert a többiből visszatér az olaj.
Magában a főhengerben van nyomás a leírtak szerint. (azaz mindenhol, amivel össze van kötve, csak valamiért a bal első fék ér ki először) A főhengerben csak úgy lehet nyomás, ha nem nyit a visszafolyó furat a tartály felé, amikor ki van engedve a pedál. A visszafolyó furat meg csak akkor nem nyit, ha eldugult, bedagadt a karmantyú, vagy nem megy vissza a végállásba a dugattyú. (szerintem)
- - - Updated - - -
Gondolkodjunk hangosan
- 8 likes
Komment
-
....márpedigcsodáknincsenek
- - - Updated - - -
gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAkkor nem keményedne fel a pedál, és nem világítana a féklámpa. A felkeményedett pedál azt jelzi, hogy minden fék koppon van.
ellenőrzés : pumpáld fel hogy kemény legyen --aztán mondjuk nyiss meg egy hátsó légtelenítö csavart , ha csak egy kis jele van a nyomásnak akkor ....Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2015 jún. 05, 12:39.
Komment
-
gesszti és Joker! Bejött a tippetek! A nyomórúd egy kicsit folyamatosan nyomta a főfékhengert,ezért volt a fékragadás.Nem is értem hogy siklottam el felette,amikor a főfékhengert beszereltem,de ahogy a mondás tartja "Jó pap holtig tanul".
Beállítottam kb 2-3mm-es hézagot (holtjátékot) hagyva és mÍ ris jó lett....
Köszönöm a tanácsot!!
- 7 likes
Komment
-
Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem is értem hogy siklottam el felette,amikor a főfékhengert beszereltem
............................zmeg
--bár én meg tegnap szétkaptam a nagynyomásu mosót , ----mert nem megy--az ideg szét...tt , mert nem régen vettem de aztán kiderült hogy csak leverte az automatát --bár már használtam abból a konektorból .
Na asztán én osztom az észt , mi?Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2015 jún. 09, 06:04.
- 11 likes
Komment
-
mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEzek szerint nem olvastad a hsz-emetde a legkézenfekvőbb szokott mindíg a legutolsó gondolat lenni . De legalább megmozgattad mindenki memóriáját egy picit .
- 2 likes
Komment
-
Mindenki hsz.-át olvastam és nagyon köszönöm mindenkinek!!!!!!!!!
de aztán kiderült hogy csak leverte az automatát --bár már használtam abból a konektorból .
Na asztán én osztom az észt , mi?
- 3 likes
Komment
Komment