Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Egykörös fékrendszer hiba

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Esetleg a fémfékcsőben szennyeződés , részleges dugulás ... Ez az egész így sajnos csak az elmélet , lehet valami "vicces" dolog , amit látni kéne .

    Komment


      #17
      Nos,köszönöm az ötletelést! Fékcső problémát kizártam,a fémcsöveket átfujattam,a gumit cseréltem,sőt miután a jobbos kerék mindig könnyen forgott így megcseréltem a jobb csövet a balra,úgy is a bal fogott be. A nyomórúd hézagát megnézem,mert az nekem nem jutott eddig az eszembe. Még a munkahengerekre gondolok,illetve azoknak a karmantyúira,hiszen sikerült gyári újakat vennem,amik nyilván jóideje a polcon hevertek a csapinál. Az első munkahengerek nem egyformák van balos és jobbos,amik helyesen vannak berakva... A főfékhengerre azért nem tippelek,mert csak a bal első fog be,a többi nem,de lehet csak azért mert annak mözelebb vannak a pofái a dobhoz és előbb melegszik mint a többi???

      Komment


        #18
        Gondolkodjunk hangosan ! Nem ismerem a konkrét megoldást, csak úgy általában. Tehát ! Az olaj megfelelő munkahenger dugattyú nyomás hatására kimegy , de már nem jön vissza. A gumicsövet már megbontottad ,de hol ? A porvédőnél, vagy az alváz ponton ? Tegyük fel, hogy az alvázpontnál, még kispriccel megbontáskor. Keresd feljebb a hibát. Lehet hogy az elosztón nem bírja visszapréselni a pofa rugója. Apropó ! Elég erős a rugó ?? Az elosztótól feljebb már kár keresni, mert a többiből visszatér az olaj.
        dongos78 kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Az elosztótól feljebb már kár keresni, mert a többiből visszatér az olaj.
          Akkor nem keményedne fel a pedál, és nem világítana a féklámpa. A felkeményedett pedál azt jelzi, hogy minden fék koppon van.

          Magában a főhengerben van nyomás a leírtak szerint. (azaz mindenhol, amivel össze van kötve, csak valamiért a bal első fék ér ki először) A főhengerben csak úgy lehet nyomás, ha nem nyit a visszafolyó furat a tartály felé, amikor ki van engedve a pedál. A visszafolyó furat meg csak akkor nem nyit, ha eldugult, bedagadt a karmantyú, vagy nem megy vissza a végállásba a dugattyú. (szerintem)

          - - - Updated - - -

          Gondolkodjunk hangosan
          ...Béláim......... :-))
          OdinHEM, zahi és 6 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            ....márpedigcsodáknincsenek

            - - - Updated - - -

            gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Akkor nem keményedne fel a pedál, és nem világítana a féklámpa. A felkeményedett pedál azt jelzi, hogy minden fék koppon van.
            ..igen , aztán a BE a legmelegebb mert ott illeszkidik legjobban a pofa a dobhoz ( magyarul az a legjobban sikerült fék )

            ellenőrzés : pumpáld fel hogy kemény legyen --aztán mondjuk nyiss meg egy hátsó légtelenítö csavart , ha csak egy kis jele van a nyomásnak akkor ....
            Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2015 jún. 05, 12:39.

            Komment


              #21
              Azt gondolom, hogy a főfékhenger nem tér vissza valamiért az alaphelyzetbe. Talán megpróbálnám egy javítókészlettel felújítani. Attól függetlenül, hogy új. Talán régiek a karmantyúk, vagy a fékfolyadéktól megdagadtak. Valamiért erre gondolok.

              Komment


                #22
                Én meg visszatenném az ócska eredeti főfékhengert egy próba erejéig !
                OdinHEM, zahi és 3 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  gesszti és Joker! Bejött a tippetek! A nyomórúd egy kicsit folyamatosan nyomta a főfékhengert,ezért volt a fékragadás. Nem is értem hogy siklottam el felette,amikor a főfékhengert beszereltem,de ahogy a mondás tartja "Jó pap holtig tanul". Beállítottam kb 2-3mm-es hézagot (holtjátékot) hagyva és mÍ ris jó lett.... Köszönöm a tanácsot!!
                  OdinHEM, sepy és 5 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    #24
                    Jól van! Örülök neki hogy összejöttek a dolgok a fékkel. Tudod, minden jó, ha jó a vége....
                    Én is rakosgatom össze a Warex motorját, már az alja kész van. Ha minden igaz holnap kapom a hengerfej tőcsavarjait, hála neked.

                    Komment


                      #25
                      Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Nem is értem hogy siklottam el felette,amikor a főfékhengert beszereltem

                      ............................zmeg



                      --bár én meg tegnap szétkaptam a nagynyomásu mosót , ----mert nem megy --az ideg szét...tt , mert nem régen vettem de aztán kiderült hogy csak leverte az automatát --bár már használtam abból a konektorból .

                      Na asztán én osztom az észt , mi?
                      Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2015 jún. 09, 06:04.

                      Komment


                        #26
                        A nyomórúd egy kicsit folyamatosan nyomta a főfékhengert,ezért
                        Ezek szerint nem olvastad a hsz-emet
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          #27
                          Képek, csak így .... A használt képeslapon 1958 VII. 10-s dátum van - Balatonfüred. Üdvözlettel.Click image for larger version

Name:	Wartburg 002.jpg
Views:	1
Size:	198.6 KB
ID:	144611Click image for larger version

Name:	Wartburg 003.jpg
Views:	1
Size:	201.5 KB
ID:	144612Click image for larger version

Name:	Wartburg 004.jpg
Views:	1
Size:	204.0 KB
ID:	144613

                          Komment


                            #28
                            mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Ezek szerint nem olvastad a hsz-emet
                            Én is ezzel fejeztem be az agyalást ... de a legkézenfekvőbb szokott mindíg a legutolsó gondolat lenni . De legalább megmozgattad mindenki memóriáját egy picit .

                            Komment


                              #29
                              Evvel a kétszínű fényezéssel volt a legszebb a Varesz és ez a tipus.

                              Komment


                                #30
                                Mindenki hsz.-át olvastam és nagyon köszönöm mindenkinek!!!!!!!!!



                                de aztán kiderült hogy csak leverte az automatát --bár már használtam abból a konektorból .

                                Na asztán én osztom az észt , mi?
                                Előfordul bárkivel! Egyébként én is hajlamos vagyok a legbonyolultabb lehetőséggel kezdeni a hibakeresést....

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X