Átnézve a Fórum Autók szerelése témáját csak 1000 MB fórumot találtam ezért, és mivel a jövőben ezek a Skodák is egyre inkább bekerülhetnek a veteránosok látókörébe legyen nekik is egy kis szögletük. Ha valaki az utolsó farosokról szeretne kérdezni itt megteheti. (csak ne tőlem kivéve ha a sajátomról van szó)
Történt pár éve, hogy a házhoz került egy Skoda 120, mivel olcsó volt és farmotorossal úgy sem volt még dolgom eddigi rövid autós pályafutásom során, és amúgy is, alig látni. Átíratás majd forgalomból kivonások(ideiglenes) követték egymást, mert nem volt sürgős. Aztán idén egyre inkább erősödött bennem, hogy neki kéne állni jöttek is új küszöbök, homlokfal rávaló első sárvédők meg egyéb apróságok. A hétvégén is kapargattam a gépet, pontosabban a padlólemezt és tőlem szokatlan módon fényképeztem közben kettőt hogy demonstráljam kicsit a dolgot. Ez a ,,rücsi" anyag amivel kifújták az egész belsejét nem igazán használ 36 év eltelte után, mert a repedéseknél beszorul a nedvesség. De szerencsére a rozsdás helyeken a fehér szín barnára vált. Én itt arra gondoltam, hogy elég csak ott lekaparni meg a környékét a többit azt hagyom, az egészhez egyébként sem lett volna túl sok kedvem Ott ahol nem rozsdás erősen meg van tapadva az anyag jelenleg is. Csinálgattam már ezt-azt autókon, de padlólemezhez nem nyúltam, ez lenne a szárnypróbálgatás, karosszéria hegesztés területén szintén. Drótkoronggal eltávolítva a rozsdát egy rozsdagátló alapozóval kezeltem a tiszta fém felültet, a rücsit nem szándékozom újrafújni. Inkább újra elolvasom sepy barátom Ladájánál alkalmazott metódust, és ezen a kocsin kipróbálom.
Elsőre ennyit, ezennel a témát megnyitom.
Történt pár éve, hogy a házhoz került egy Skoda 120, mivel olcsó volt és farmotorossal úgy sem volt még dolgom eddigi rövid autós pályafutásom során, és amúgy is, alig látni. Átíratás majd forgalomból kivonások(ideiglenes) követték egymást, mert nem volt sürgős. Aztán idén egyre inkább erősödött bennem, hogy neki kéne állni jöttek is új küszöbök, homlokfal rávaló első sárvédők meg egyéb apróságok. A hétvégén is kapargattam a gépet, pontosabban a padlólemezt és tőlem szokatlan módon fényképeztem közben kettőt hogy demonstráljam kicsit a dolgot. Ez a ,,rücsi" anyag amivel kifújták az egész belsejét nem igazán használ 36 év eltelte után, mert a repedéseknél beszorul a nedvesség. De szerencsére a rozsdás helyeken a fehér szín barnára vált. Én itt arra gondoltam, hogy elég csak ott lekaparni meg a környékét a többit azt hagyom, az egészhez egyébként sem lett volna túl sok kedvem Ott ahol nem rozsdás erősen meg van tapadva az anyag jelenleg is. Csinálgattam már ezt-azt autókon, de padlólemezhez nem nyúltam, ez lenne a szárnypróbálgatás, karosszéria hegesztés területén szintén. Drótkoronggal eltávolítva a rozsdát egy rozsdagátló alapozóval kezeltem a tiszta fém felültet, a rücsit nem szándékozom újrafújni. Inkább újra elolvasom sepy barátom Ladájánál alkalmazott metódust, és ezen a kocsin kipróbálom.
Elsőre ennyit, ezennel a témát megnyitom.
Komment