Valahogy így kellene, sztem:https://www.youtube.com/watch?v=_nJO...NCUtfNuUDGCbZC
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
"A mi autónk" - ha elromlik
Collapse
X
-
Apacsavo , fogj hozzá nyugodtan! Egyszerű mint a faék ! A motor jobbra forog ... a jobb oldali ág a feszes ág ( mármint a szíjnál ) , burkolat levétel után 1. henger FHP -ra , lakkfilcel a kerekeket a motorral összejelölöd. feszítőgörgő meglazít , vezérszíj levesz ... feszítő kicserél ... új vez.szíj fel...feszes oldalhoz igazít, jelek stimmeljenek !!!! Feszítővel spanol (azt hiszem rugós) lerögzít , két kört főtengelyen forgat , hogy bele ér e valamelyik szelep a dugóba . Burkolat fel , ékszíj csere , (!) próba ... ( én általában a CONTITECH márkát favorizálom a vez.mű szíjból !!! , de vigyázz mert emlékeim szerint két fajta szélesség van forgalomba , és ezen belül két fogprofil kialakítás !!! )
- 1 like
Komment
-
Kétféle fogkialakítás van. Félkörös fogas és szögletes fogas. Érdemes előtte szétkapni és megnézni. Nem egy nagy művelet. 15 ezer a cseréért reális munkadíj, elég sokat el lehet a lebontással tökölni. Vízpumpa ha megtekered valószínűleg már jó csapágyas, az se nagy tétel.
Ugyan árakat nem tudom már, de olcsó szíjjal jó pofára lehet esni. Olcsó ékszíj nálam elkezdett foszlani indításkor.
A swift nem arról híres, hogy a dugó teteje a szelep alakjában be van faragva, ezért szíjszakadáskor nem ver bele?
Akkor rakd fel bátran!
- 1 like
Komment
-
apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése147km/ó.
Szegény ezres Swift 7-7,5 litert zabált Miskolc-Budapest-Miskolc távon. Szinte végig 140-150-es tempóval.
(130-ig meg 5,5-el elvan)
- 4 likes
Komment
-
Szegény 94-es Swiftet (1,3l) sose mertem nyomni, mert előző tulaj megforgatta és húzott, imbolygott. Az elején kipróbáltam vele a tartós 130-140-et, 8 fölött fogyasztott.
Vezettem 2001-es 1,0l-es swiftet, sokkal jobban húzott, mint az enyém. Illetve rendkívül jó érzés volt a futása és a kormányzása.
Apacsávó. Én elhiszem a 147-et. Hogy a csába maradsz fent a nyeregben? 150nél kidugom a fejem a túrán a szélvédelem mögül és leszedi a sisakot rólam.
- - - Updated - - -
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAzért kíváncsi lennél hogy ilyen tempónál milyen az étvágya.
- 5 likes
Komment
-
98-as, fapados literes Suzuki. Szüleim szalonból vették, a motor még úgy van benne ahogy összerakták a gyárban. Bár lassan harmadszor is 0kilométeres lesz, szóval ideje lenne lecserélni a gyári kuplungot is. (na meg már mindenhol rohad a kaszni)
Bár már 140-nél is fájt a szívem egy kicsit, érezni hogy az már nem jó neki. A 150-meg főleg.
A 130-at szépen tartja és elég stabil (ha 150-nél elengedem a kormányt szépen egyenesen és stabilan megy), de egy kis emelkedőnél már nem bírja tartani a tempót.
Egyébként 165 körül volt a vége vagy 7-8 évvel ezelőtt. (minden adat GPS-el mérve)
És meg is értem apacsavot, a pályán 140 körül már nem akarnak különösebben zavarni a népek. 130-nál meg megelőznek szépen aztán 5m-re előtted gyorsan visszahúznak a külső sávba, hogy a 3km-re mögötte lévő következő autót ne zavarja...
- 4 likes
Komment
-
bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSajnos én már csak lélekben vagyok régi swiftes. A piros kivonva áll a kertben és év végéig el kellene takarítani.
Amennyi fuvart lehúztam vele az építkezés alatt, párszor megszolgálta az árát.
Búcsúzóul még elhúztam vele 3x1 tonna sódert utánfutón.
A kasztnit meg szétette az idő.
Nemrég lett cserélve a két küszöb. Még nem volt annyira szétrohadva, csak ha a bal első kerékkel bukkanón álltam nem lehetett felhúzni az ablakot...
- 3 likes
Komment
-
Régi Swiftből nekem kettő is volt, egymás után! (egy 3ajtós és egy nagyon felszerelt sedan)
Sajnos el kellett adni mindkettőt, mert a rozsda szétszedte, hiába az előző tulajdonos garázsba + én is garázsba tartottam. Plusz tényleg a bódé nagyon vékony anyagból volt, szerettem elvitt mindenhova.
A motorja azzal csak alap karbantartás szükséges volt, olajat, vizet semmit nem evett egyik sem! Imádtam!
Természetesen költség kímélés céljából a következő is Swift lett 2006-os. A kettő közt fényévek vannak mikor átültem, csak pislogtam mennyire egybe van.
- 2 likes
Komment
-
Apacsávó. Én elhiszem a 147-et. Hogy a csába maradsz fent a nyeregben? 150nél kidugom a fejem a túrán a szélvédelem mögül és leszedi a sisakot rólam.
Azért kíváncsi lennél hogy ilyen tempónál milyen az étvágya.
Gyulám most néztem milyen Rocker stílusú lett a repülő Sárkányod!!Kiérdemli a leggyorsabb MZ címet arról nem beszélve mily szép mosolya van! /háttámla ékesítése!/
- - - Updated - - -
Régi Swiftből nekem kettő is volt, egymás után!
- 4 likes
Komment
-
Mert elromlik ám!!!!Főleg ha a közepesnél kicsit kisebb erővel nekihajtunk a közepesnél kissé kisebb erősségű szalagkorlátnak!A legkisebb fiacskám most fog előadást tartani ebből a témából!Könnyű neki hiszen nem autófestő hanem szoba!Így aztán ha törik akkor majd apa kikalapálja a bátyó meg lefesti!Mert Ő autófestő!Apa meg elég mar.a ahhoz hogy kalapáljon!https://youtu.be/lZtA7r5fH50
- 1 like
Komment
-
apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMert elromlik ám!!!!Főleg ha a közepesnél kicsit kisebb erővel nekihajtunk a közepesnél kissé kisebb erősségű szalagkorlátnak!A legkisebb fiacskám most fog előadást tartani ebből a témából!Könnyű neki hiszen nem autófestő hanem szoba!Így aztán ha törik akkor majd apa kikalapálja a bátyó meg lefesti!Mert Ő autófestő!Apa meg elég mar.a ahhoz hogy kalapáljon![ATTACH=CONFIG]34311[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]34312[/ATTACH]https://youtu.be/lZtA7r5fH50
sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseCsak esztétikai jellegű a sérülés úgy látom, és a legfontosabb hogy a pilóta nem sérült meg. A kocsi pedig javítható.
- 3 likes
Komment
-
dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMég a világból is kimégy vele...
Az enyém már egyenesmenetben is krampácsolt... évekig...
Idén végre megcsináltattam (persze szinte fillérekből), azóta élvezem a csendet és sima futást
A mostani csak koppig kitekerve adott egy kis hangot(úgy meg nincs túl gyakran), szóval nem foglalkoztunk vele. Aztán néha kopogott egy kicsit egyenesben is, de ez hamar elmúlt. Pécsi út előtt szerelő ránézett, mondta hogy lassan cserélni kellene, de még bírja.
Pécs előtt pár km-el elkezdett csörögni, aztán hazafelé egyre hangosabban. Kanyarban gázadásra meg rángat is egy kicsit...
Szóval mostanában hangosabban kell hallgatnom a rádiót hogy ne halljam a zörgést
Pályán azért nem voltam nyugodt. Ha ott megadja magát az drága játék.
Itt Miskolc környékén meg azért csak akad egy ismerős aki elvontat a szerelőig.
Komment
Komment