Tudom nem motor de ilyen rovat nincs!
Szombaton úgy döntöttem, hogy haza hozom a dolgozóból a Fiatot ahol eddig fedél alatt volt, mert a hétvégén azzal mennék börzére itt Kaposváron.
Viszonylag könnyen elindult, úgyhogy bátran nekivágtam a 30km-es útnak.Arra hamar rájöttem hogy a szivatót ha teljesen visszatolatom elkezd durrogni majd fulladozik. ez a jelenség kb félúton megszűnt.
A sebességmérő nem működik de úgy éreztem hogy 3000 körüli fordulaton érezzük magunkat jól tehát így haladtunk.
A fék katasztrófális az első fék a végén már a kormányt is megrángatta a hangról nem is beszélve.
Aztán jött a katasztrófa egy útkereszteződésben a motor leállt és az önindító nem hajtotta meg eléggé a motort így mazzagon fejeztük be az utat. sajnos a töltés is katasztrófális.
Aztán az akkut feltöltve újra könnyedén elindult a kis sárga autó. Lemostam, és az utcabelieknek egy új túracélpont lett a megtekintése.
Az pedig nem rajta múlt, hanem a 94-es Suzuki motorkerékpáromon, hogy nem jutottunk el a börzére.
Szombaton úgy döntöttem, hogy haza hozom a dolgozóból a Fiatot ahol eddig fedél alatt volt, mert a hétvégén azzal mennék börzére itt Kaposváron.
Viszonylag könnyen elindult, úgyhogy bátran nekivágtam a 30km-es útnak.Arra hamar rájöttem hogy a szivatót ha teljesen visszatolatom elkezd durrogni majd fulladozik. ez a jelenség kb félúton megszűnt.
A sebességmérő nem működik de úgy éreztem hogy 3000 körüli fordulaton érezzük magunkat jól tehát így haladtunk.
A fék katasztrófális az első fék a végén már a kormányt is megrángatta a hangról nem is beszélve.
Aztán jött a katasztrófa egy útkereszteződésben a motor leállt és az önindító nem hajtotta meg eléggé a motort így mazzagon fejeztük be az utat. sajnos a töltés is katasztrófális.
Aztán az akkut feltöltve újra könnyedén elindult a kis sárga autó. Lemostam, és az utcabelieknek egy új túracélpont lett a megtekintése.

Az pedig nem rajta múlt, hanem a 94-es Suzuki motorkerékpáromon, hogy nem jutottunk el a börzére.

Komment