Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Ford Sierra / Ford motorcsere-javitás, Pinto SOHC és Cologne V6

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Nah kész a kasztnizás:
    Viszont a hosszú várakozási idő miatt van, ami kimaradt. :S
    Úgyhogy tavasszal még visszamegy az apróságok javítása miatt. Viszont a csomitartóm széle, és sarka, és az egyik ívem fele cserélve lett, és a csúnya hosszú horpadás a küszöbön ki lett javítva.
    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 nov. 30, 12:58.
    sinter, mátéapu és 2 további látogató kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #62
      Szépen megcsinálták csak kár, hogy nem végig. Egyidős az festés után sajna bánni fogod. Bocs ez a tapasztalat.

      Komment


        #63
        Maga a kasztnis javasolta, hogy minnél többet hagyjunk meg s gyári lemezekből. Így csak a javítóív fele lett felhasználva. Most jön a következő lépés. Alá kellene mennem, és az enyhén felületi rozsdás részeket le kéne kezelnem. Mit ajánlotok? Korant magában vagy RO55+Katepox?
        Attached Files
        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 dec. 02, 16:41.
        sepy és mátéapu kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #64
          Ha rozsdás, akkor EZÜST Hammerite. Tapasztalatom szerint ez tapad legjobban. Még aluminiumot is festettem vele és tökéletesen kapaszkodik. Persze ezt csak, mint saját megoldást javaslom.
          wsievers kedvelte ezt.

          Komment


            #65
            Mivel magadnak csinálod gondos drótkefézés után és cink spry-vel majd 2-3 réteg alapozó / ez lehet Hammerite is / bár tudtom szerint elég fényes a bevonata a későbbi tapadás miatt?. Kívülre nem jó a Katepox mert rideg és a kőtől lepattan könnyen. Bady alvázvédő jobb lenne természetesen lehet rücsi is az kényelmesebb csak drágább , ha csendes autót szeretnél pakold ki belül teljesen öntsél bele katepoxot és ebbe terítsél Juta zsákot a tűzfalon a polcokig , kardán alagútra is. Máshol ecsettel hord fel vastagon. Megköt és oda ragad. Olyan csendes lesz, hogy autót ismerők nem bírják ki kérdés nélkül. Én anno a Ladámon csináltam meg. A Bady hígításra a drágább / eredeti / Nitró hígítót ajánlatos használni az olcsótól túrosodik. A katepox alul csurog- csöpög.
            Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2017 dec. 09, 12:43.
            wsievers és Fergusson kedvelte ezt.

            Komment


              #66
              CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Ha rozsdás, akkor EZÜST Hammerite. Tapasztalatom szerint ez tapad legjobban.
              Motorom sárvédőjét belülről azzal kentem le, na meg az ülésvasat is.
              Tartós és igenscak jól passzivizálja maga alatt a rozsdát. De semmilyen festék nem tapad rá normálisan... Kivéve talán a fújós akrillt. De az hamar lekopik.

              Komment


                #67
                Lehet, hogy igazatok van. Hammeritet még sosem kentem át mással. Nekem az ezüst nagyon bevált. Jó a borvörös is. Ezzel a sárvédőívek vannak lekezelve.

                Komment


                  #68
                  Ha ritkán használod akkor nincs baj de otthon nálad Tibi vannak kövek azt csak rücsi vastagon a működő felületeken tűri el, vagy alvázvédő. Én az utóbbira szavazok. Én szereztem üres rücsi dobozokat és abba töltöttem az alvázvédőt természetesen spec. rücsi pisztollyal az viszi is. 8 bar nyomáson az általános szervíz pisztoly sehova sem halad. Igazi Nitróval hígítva valószínű az alvázvédő megtapad a Hammeriten mert az eléggé agresszív.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2017 dec. 10, 13:10.

                  Komment


                    #69
                    sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Én szereztem üres rücsi dobozokat és abba töltöttem az alvázvédőt természetesen spec. rücsi pisztollyal az viszi is.
                    Akkor én is feltaláltam a spanyol viaszt !
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      #70
                      van nitróhigító ha kell , bármennyi

                      Komment


                        #71
                        Igen eltaláltad a lába között a tőgyit mint szól a mondás! Joker az nem a hamisítvány ugye??

                        Komment


                          #72
                          joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          van nitróhigító ha kell , bármennyi
                          Van ahol .................nincs?
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            #73
                            Látod , tőcsavarokat sem tudok felhalmozni ....

                            Komment


                              #74
                              sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Igen eltaláltad a lába között a tőgyit mint szól a mondás! Joker az nem a hamisítvány ugye??

                              ,,?????????????? a hígító ?

                              Komment


                                #75
                                Igen mert van egy olcsóbb nitró én nem szerettem mert nem volt tökéletes. Pedig nem Chinába gyártják- vagy azért hamisívány! Előnye még a nitrós hígításnak, hogy gyorsabban szárad és vastagabban meg lehet fújni a működő felületeket. Sokan mondják manapság ezeket az autókat nem kell alvázvédőzni! Ez tévhit én 8 évig dolgoztam Lobakon szervízben a valóság kiszárad a széleken ahol vékonyabb a gyári bevonat és álá kúszik a nedvesség- hólé és mire észre veszed már ki is lyukadt a karosszéria. Ezért kell a széleket gondosan ki ecsetelni a" polcokat" ahol megrakodik a sár íveken.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X