Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Ford Sierra / Ford motorcsere-javitás, Pinto SOHC és Cologne V6
Van V6-os Ford motor,de az Ford Capri Gia-ban volt,a ccm-et nem tudom,ki kellene nézni a motorkódból.Ami biztos,működő autóból lett kibontva Németországban.A motor porlasztós.Sajnos nagyon el van pakolva,fedett helyen és már vagy 15 éve nem járt,de az is lehet,hogy 20.
Nagyon sajnáltam kiszerelni,de az volt a főnöki ukáz,-a maradékot brutálisan bezúzták,-gyönyörű autó volt,belül fekete bőr kárpittal és a Km.sem volt benne túl sok,-kár érte.
Sierrához van differenciál mű és hátsó lengőkarok.
Apropó, nincs valakinek egy 2.9 V6 Ford Skorpió blokkja?
A granadában is valami hasonló volt , mechás kéttorkú "fogasíves" Weber -el nem ? Talán a Pontiac Fiero is azt a Ford blokkot használta a V6 -osában . Egyszer javítottam egy Caprit , abban 2.0 L -es volt a V6 blokk , De a Scorpio II -ben (bálna) volt 3.0 L -es is , az összes elektromos vezetékről a motortérben lepergett a szigetelés ... Alfa 2.5 , vagy 3.0 V6 12V -s nem volna hamarabb ,már a 75-ben , és a 90-ben , 164-ben is használták ?
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 nov. 14, 09:40.
Megfontolom,-megjegyzem már megbántam,hogy egyáltalán megemlítettem,hogy van ilyen motor nálam,-tehát tekintsd úgy,hogy nincs!Úgy gondolom,ha egy csatornafedlapnak pénzbeli értéke van nálad,-akkor egy V6-os Ford motor sem képezheti a "nekiadás" tárgyát.
Tekintettel arra,hogy egyenlőre minden végtagom megvan,-segítségre sincs szükségem,ha ki akarok valamit pakolni akárhonnan,-meg tudom oldani egyedül,de csak abban az időpontban amikor nekem is megfelel!Mostanában nem lesz ilyen időpont,mert a családomban egészségügyi problémák vannak és ezek megoldása,vagy kezelése elsődleges számomra!
Megjegyzem Te üzletember vagy,én meg nem-sőt,erre jópár hozzászólásodból lehet következtetni,ami nem baj,csak egyszerűen mások vagyunk,-de azért "hülye nem vagyok",veled én soha nem szeretnék üzleti kapcsolatot.
Amennyiben sértőnek találod a hozzászólásom,nem volt szándékos és,ha erre hoz a jó,vagy rossz sorsod akármikor szeretettel fogadlak,mert alapjában kedvellek,-csak üzletről közöttünk soha,de soha szó ne essen!
Akkor úgy néz ki, keresgélhetek tovább...volt a múltkor 1, igaz az csak 2000-es, 12 ezerért a jófogáson...
Ha már itt járunk, nincs valakinek leírása a Ford Motorcraft VV karburátorról? Jó lenne, mert nem igazán akar 100%-osan működni, és felújítókészletet se találok hozzá.
Vagy a Weber 28/30 DFTH 1A1 ről...és a Sierra 1.6 os blokkjáról, mivel akk még egy darabig együtt kell élnem vele.
Ha felidegesít, tényleg teszek fel egy GSXR karbisort, csak akkor a vákumos benzinszivattyú is csere lessz, mivel alacsony nyomású elektromos szivattyú kell.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 nov. 14, 09:55.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Esetleg lenne egy komplett papír nélküli Sierra , amit driftre próbáltak használni , de valahogy nem nagyon jött össze . Nem tudok róla többet , de rákérdezek .
Édesapámnak tizen-évig volt CVH motoros 1.6 Ford Escort-ja . Azon is ez a Motocraft VV szerepelt . Talán vagy 12-15 évvel ezelőtt beszereztem hozzá egy fénymásolt beállítási leírást , majd utána nézek nem adta -e oda a kocsival amikor eladódott ...
Amire emléxem , hogy a tűállásra érzékeny volt , mert ha nem jó helyen volt csak a fogyasztása nőtt meg ! az úszószint nem állítható , továbbá volt az alján egy alu záródugó , (kb 50 Ft-os nagyságú) ami mindíg kiesett , vagy a perem mellett falsot tudott szívni , és akkor használhatatlanná vált az egész autó ... , ja meg az autómata szívató beállításához talán 7 mm-es fúrószárra volt szükség .... kb 8 éve nincs meg a vas . '82-es volt .
mert ha nem jó helyen volt csak a fogyasztása nőtt meg !
Pontosan ez a gondom...Látványosan sokat kap, az alapjáratom néha 2000-is van. Most reggel pedig a hideg miatt nem is indult. Néha megindul, ahogy kell néha meg torpan 80-nál.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Ne nyúlj a tűhöz ! Autómata szívatós ???? Mindegyiknél van egy csatorna , amiben egy súlyszerűséget mozgat a vacuum ... minden tömítésnek jónak kell lennie , szivatóhoz az emelt alapjáratot be kell lőni a a fúrószárral, ami a forgatható , víz által fűtött spirális alatt van , vagy a kézi szivató karját tartalmazó kis "dob" alatt található . Sajnos mostmár nem tudok a szülőkhöz lemenni , mert Du -ra megyek melózni. Csak holnap reggel lesz belőle valami .
Írd meg pontosan a szükséges porlasztó számát és torokméretét,-lehet hogy van nekem!Az is lehet,hogy leírtad már,de elkerülte a figyelmemet,nem biztos,hogy a témában mindent átolvastam.
Komment