Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Ford Sierra / Ford motorcsere-javitás, Pinto SOHC és Cologne V6
Collapse
X
-
sepy és RedBull477 kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
-
Ha tudsz németül ez egy nagyon jó Sierra online szervízkönyv:
https://sowirdsgemacht.com/band39/Ford-Sierra.html#!1wsievers kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Illetve ugyan ez könyv formájában magyarul. Én a német online-t használom és nagyon részletes jól használható.
Szerintem vedd meg:
https://www.jofogas.hu/baranya/Ford_...d_61837839.htm
Komment
-
Volt egy kis időm, szép idő is volt, így végre feltehettem a cserekarbit. Kis takarítás ráfért, de 10 másodperc indítózás után simán indult. A sornégynek kisimult a járása, nem terjeng végre benzinszag, holnap forgalmi próba. Viszont hosszas összehasonlítás után se jöttem rá, hogy miért van az, hogy az eddig 5 cm-t mozgó bowdenem mozgástartománya leszűkült kb. 3 cm re, és gyorsabb gázreakciói lettek. Akárhogy néztem egyforma a 2. Viszont most hogy a Sierrám régi karbiját megvizsgáltam, kiderült mekkora kókányolásokat végeztek. 2 db talptömítés, hiányzó alapjárati csavar. Kifurt gyári fúvókába illesztett fúvóka, rossz helyre csatlakozó vákumcsövek. Mindenfelé szilikonos taknyolások...
Már csak a harkályt kell megkeresnem a vezérlés környékén. Valószínű új vezértengely kell, elég cudarul néz ki a mostani. Pinto probléma, elégtelen olajzás a felső olajzócső dugulása miatt.OdinHEM kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Valami hasonló a cél?
www.youtube.com/watch?v=GaOlg19frx4
Amúgy van, aki a Cosworthot is továbbgondolja:
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 márc. 26, 03:00."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
Annyit tudok, hogy SOHC Pinto blokk, LC motorkód. A későbbiek már egyformák minden sornégy Pintoban ccm től független. De ezek a koraiak mások. Kisebb lökettel, és nagyobb furattal. Pörgősebb, de gyengébb blokk.
Olyan mint ennél a ruszki Sierránál: https://m.youtube.com/watch?v=sMCBYFKi7wQ
https://www.youtube.com/watch?v=Hrmk9mq5y1U
A szelephézag rendben. Én magam ellenőriztem, először arra tippeltem.
ÿрþòõрь рþúõрð ø ýðÿрðòÃȄÂющøõ úûðÿðýþò
Szóval ellenőrizze le a szelepemelőket és a szelepvezetőket...Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 márc. 26, 15:47."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
Ezt sem halogathatom tovább, a szokásos pinto olajzási hiba. És már a gyári hézag alá állítva is erős hangja van(Már nem lehet hangosabbra venni a rádiót ):
A buli ott kezdődik, hogy vagy a hengerfejet veszem le, vagy a motort ki, mert a veztengely nem jön ki csak hátra.(vagy kifúrom a tűzfalat ) Van másik vezérműtengely, de azzal sem leszek előrébb, mivel annak is kopott az egyik bütyke.(Ennek meg mind)
Köszönöm Henry Fordnak, hogy új szerszámkészletet is vehetek.
A veztengely jelzése 23H...viszont a másiké nem...Tudom, hogy löketkülönbség van a 2.0 és az LC 1.6 között szóval ven esélye szerintetek, hogy egyforma(közel hasonló) a két tengely? Később már az LS 1.6 már megkapta a 2.0 magasabb motorját.
Beletennék 2000-es motort is, de a közelben senki nem Sierrázik, szóval minden a világ végén van, és a vezértengely miatt, meg kell hogy nézzem. Még jó h ez ráérős projekt...A lakatolás is Októberben indul...(addigra vállalták be-mert azt mondtam h ráér , Amúgy itt Borsodban a bontós árak is duplájai a Pest környékieknek)Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 aug. 28, 15:06."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
Komment