Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Ford Sierra / Ford motorcsere-javitás, Pinto SOHC és Cologne V6

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Ford Sierra / Ford motorcsere-javitás, Pinto SOHC és Cologne V6

    Apropó, nincs valakinek egy 2.9 V6 Ford Skorpió blokkja? Sierrába kellene, keveslem az 1.6-ot...
    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 nov. 14, 09:36.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    #2
    Ford V6 motor kerestetik

    Apropó, nincs valakinek egy 2.9 V6 Ford Skorpió blokkja?
    Most rúgtam bele egybe a garázsban. Feladom postán levélben
    sepy kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Van V6-os Ford motor,de az Ford Capri Gia-ban volt,a ccm-et nem tudom,ki kellene nézni a motorkódból.Ami biztos,működő autóból lett kibontva Németországban.A motor porlasztós.Sajnos nagyon el van pakolva,fedett helyen és már vagy 15 éve nem járt,de az is lehet,hogy 20.

      Nagyon sajnáltam kiszerelni,de az volt a főnöki ukáz,-a maradékot brutálisan bezúzták,-gyönyörű autó volt,belül fekete bőr kárpittal és a Km.sem volt benne túl sok,-kár érte.

      Sierrához van differenciál mű és hátsó lengőkarok.

      Üdvözlettel:Che
      wsievers és sepy kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        ..... ha elmegy érte a kolléga , és nekiadod - ha kell megyek segíten kipakolni az útból

        Komment


          #5
          Ford Capri Gia-ban volt
          Az úgy jaó...Cologne V6, az minimum 2L...Még nem tudom mikor, de megnézném
          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 nov. 13, 22:19.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #6
            Apropó, nincs valakinek egy 2.9 V6 Ford Skorpió blokkja?
            A granadában is valami hasonló volt , mechás kéttorkú "fogasíves" Weber -el nem ? Talán a Pontiac Fiero is azt a Ford blokkot használta a V6 -osában . Egyszer javítottam egy Caprit , abban 2.0 L -es volt a V6 blokk , De a Scorpio II -ben (bálna) volt 3.0 L -es is , az összes elektromos vezetékről a motortérben lepergett a szigetelés ... Alfa 2.5 , vagy 3.0 V6 12V -s nem volna hamarabb ,már a 75-ben , és a 90-ben , 164-ben is használták ?
            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 nov. 14, 09:40.

            Komment


              #7
              Kedves Zoli!


              Megfontolom,-megjegyzem már megbántam,hogy egyáltalán megemlítettem,hogy van ilyen motor nálam,-tehát tekintsd úgy,hogy nincs!Úgy gondolom,ha egy csatornafedlapnak pénzbeli értéke van nálad,-akkor egy V6-os Ford motor sem képezheti a "nekiadás" tárgyát.

              Tekintettel arra,hogy egyenlőre minden végtagom megvan,-segítségre sincs szükségem,ha ki akarok valamit pakolni akárhonnan,-meg tudom oldani egyedül,de csak abban az időpontban amikor nekem is megfelel!Mostanában nem lesz ilyen időpont,mert a családomban egészségügyi problémák vannak és ezek megoldása,vagy kezelése elsődleges számomra!

              Megjegyzem Te üzletember vagy,én meg nem-sőt,erre jópár hozzászólásodból lehet következtetni,ami nem baj,csak egyszerűen mások vagyunk,-de azért "hülye nem vagyok",veled én soha nem szeretnék üzleti kapcsolatot.

              Amennyiben sértőnek találod a hozzászólásom,nem volt szándékos és,ha erre hoz a jó,vagy rossz sorsod akármikor szeretettel fogadlak,mert alapjában kedvellek,-csak üzletről közöttünk soha,de soha szó ne essen!

              Üdvözlettel:Che
              mátéapu, bokor28 és CZsolti kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                ????????????????????????,

                Komment


                  #9
                  Akkor úgy néz ki, keresgélhetek tovább...volt a múltkor 1, igaz az csak 2000-es, 12 ezerért a jófogáson...
                  Ha már itt járunk, nincs valakinek leírása a Ford Motorcraft VV karburátorról? Jó lenne, mert nem igazán akar 100%-osan működni, és felújítókészletet se találok hozzá.
                  Click image for larger version

Name:	42504350.gif
Views:	1
Size:	20.2 KB
ID:	150205
                  Vagy a Weber 28/30 DFTH 1A1 ről...és a Sierra 1.6 os blokkjáról, mivel akk még egy darabig együtt kell élnem vele.
                  Ha felidegesít, tényleg teszek fel egy GSXR karbisort, csak akkor a vákumos benzinszivattyú is csere lessz, mivel alacsony nyomású elektromos szivattyú kell.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 nov. 14, 09:55.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    #10
                    Itt van egy VV-s link, 2700/7200 sorozat. Nem biztos, hogy Neked ez a jó, de ez az első valamit érő találat: http://www.chicagocarburetor.com/pdf...700_7200VV.pdf Felújítókészletből ilyet dob a google, 1.6-2.0 van fölé írva, de Transit 2 alkatrészként megjelölve: Motomobil GmbH > Products > carburettor repair kit OHC 1,6-2,0l (FORD VV-carburettor)
                    Che és wsievers kedvelte ezt.
                    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                    Komment


                      #11
                      Esetleg lenne egy komplett papír nélküli Sierra , amit driftre próbáltak használni , de valahogy nem nagyon jött össze . Nem tudok róla többet , de rákérdezek .

                      Komment


                        #12
                        Édesapámnak tizen-évig volt CVH motoros 1.6 Ford Escort-ja . Azon is ez a Motocraft VV szerepelt . Talán vagy 12-15 évvel ezelőtt beszereztem hozzá egy fénymásolt beállítási leírást , majd utána nézek nem adta -e oda a kocsival amikor eladódott ...
                        Amire emléxem , hogy a tűállásra érzékeny volt , mert ha nem jó helyen volt csak a fogyasztása nőtt meg ! az úszószint nem állítható , továbbá volt az alján egy alu záródugó , (kb 50 Ft-os nagyságú) ami mindíg kiesett , vagy a perem mellett falsot tudott szívni , és akkor használhatatlanná vált az egész autó ... , ja meg az autómata szívató beállításához talán 7 mm-es fúrószárra volt szükség .... kb 8 éve nincs meg a vas . '82-es volt .

                        Komment


                          #13
                          mert ha nem jó helyen volt csak a fogyasztása nőtt meg !
                          Pontosan ez a gondom...Látványosan sokat kap, az alapjáratom néha 2000-is van. Most reggel pedig a hideg miatt nem is indult. Néha megindul, ahogy kell néha meg torpan 80-nál.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            #14
                            Ne nyúlj a tűhöz ! Autómata szívatós ???? Mindegyiknél van egy csatorna , amiben egy súlyszerűséget mozgat a vacuum ... minden tömítésnek jónak kell lennie , szivatóhoz az emelt alapjáratot be kell lőni a a fúrószárral, ami a forgatható , víz által fűtött spirális alatt van , vagy a kézi szivató karját tartalmazó kis "dob" alatt található . Sajnos mostmár nem tudok a szülőkhöz lemenni , mert Du -ra megyek melózni. Csak holnap reggel lesz belőle valami .

                            Komment


                              #15
                              Kedves Wsievers!


                              Írd meg pontosan a szükséges porlasztó számát és torokméretét,-lehet hogy van nekem!Az is lehet,hogy leírtad már,de elkerülte a figyelmemet,nem biztos,hogy a témában mindent átolvastam.

                              Üdvözlettel:Che

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X