Közlemény

Collapse
No announcement yet.

D-Csepel blokkba való csapágyak és szimeringek

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    D-Csepel blokkba való csapágyak és szimeringek

    A csapágyak méretét megtaláltam, hogy 3 db 6203 és 4db 6202-es csapágy kell a blokkba, de sehol nem találok leírást, hogy milyen méretű szimering kell bele. Esetleg valaki letudná írni nekem? ( D-Csepel)

    Előre is köszönöm.

    #2

    Komment


      #3
      Köszi, letöltöttem még a kérdésem elött, de nem találtam. Végülis tolómérővel lemértem, hogy milyen kell bele és már megis van.
      kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        petiv és soveny kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Igen ám csak a csapágyház nagyobb, mint a szimeringé. 17*30*10-es kell a főtengelyhez és 15*30*10-es a váltóhoz. Remélem, hogy ha ezekután valaki keresgél információkat, akkor már itt rendelkezésre állnak.
          ApaE
          köszönöm a segítséget.
          petiv kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Abban segítsetek, hogy C3-as csapágyakat tegyek-e a blokkba, vagy nem indokolt?

            Komment


              #7
              Ne sajnáld tőle, az elkövetkező 20-30 évre készíted fel. Ne ezen spórolj, a veteránkodás amúgy sem az anyagon hanem a saját magad is elvégezhető dolgokon spórol (de szakszerűen)
              sinter kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                A főtengely szimering mérete: 16x30x10 - 2db
                A váltóba való szimering mérete: 15x30x10 - 1db

                Ha jól tudom.
                petiv kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Nemtudom, hogy ebben nézted-e, igaz ez T-Csepel
                  Csepel 125T alkatrész katalógus - Letöltések - Veterán fórum

                  Itt is 16x30x10-est ír (főtengelyre), valamint 15x30x10-est (váltóhoz)
                  Mulder8769 kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    "Vöpe" Én le is mértem a főtengelyen, hogy tuti legyen, hidd el, van itthon "pár" darab. (Megismersz?)

                    Komment


                      #11
                      Nemtudom, hogy ki vagy?

                      Komment


                        #12
                        Nos összefoglalnám a kérdést:

                        Főtengely csapágy: 6203c3 17x40x12 3db kell
                        Váltó csapágy: 6202 15x35x11 4db kell

                        Főtengely szimering: 16x30x10 2db kell
                        Kis lánckerék szimering: 15x30x10 1db kell
                        Berúgó kar szimering: 15x24x7 1db kell

                        Váltókat o gyűrű: 10x2mm
                        emu, petiv és 3 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          #13
                          Sajnos kényszerpihenőn van a Csepelem, tönkrement a főtengely, hatalmasat lóg alul.
                          Valakinél akadna egy használható főtengely?

                          Komment


                            #14
                            Ha nem használtra (bespájzolt zsír újra) gondolsz, megértelek, de használtat ne tegyél bele, még ha jónak is tűnik!

                            Ha nem kapsz újat, jobban jársz, ha felújíttatod a tiédet! (Persze csak akkor, ha a az íves reteszek ("ékek") hornya ép, a menetek jók a tengelyvégeken, és a főtengely csapokon nem kotyog a golyós csapágyak belső gyűrűje.)

                            Komment

                            Ugrás az oldal tetejére
                            Working...
                            X