Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Milyen gyertyát ajánlanátok?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Milyen gyertyát ajánlanátok?

    Helló!
    Az lenne a kérdésem, hogy milyen gyertyát ajánlanátok 125-ös D csepelhez?
    Ami a használati útmutatóban van megnevezve 3 féle gyertya azok közül már egyiket sem kaptam sajnos.
    Úgy emlékszem, mint hogyha láttam volna már egy ezzel foglalkozó témát, de sajnos nem találom, úgy hogy ha tényleg létezik akkor bocsi.
    A segítségeket előre is köszönöm!

    #2
    Helló!Az én egyik Csepelembe NGK B7HS van, a másikban egy régi magyar Timkor gyertya ami 175-ös hőértékű. De ezeken kívül jó lehet akármilyen 175 és 225-ös hőértékű gyertya is. Pl Brisk N15C vagy régi Isolatorok. A gyertyakép alapján kiderül melyik gyertyával működik jól. Őz barnának kell lennie ha jók a szimmeringek, gyújtás és porlasztó beállítások.
    sepy, Ricsi95D és 4 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Köszi szépen a segítséget!

      Komment


        #4
        Nagyon szívesen! Remélem hasznodra válik!
        elma kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Az én motorjaimban használtam azokat, amiket Titus kolléga leírt, csak megerősíteni tudom, hogy jók lesznek. Még egy helyen találtam régi- új Bakony gyertyákat, azzal megjártam Horvátországot is és nem volt semmi gond vele. Néha alapos pucolás és jó lesz.
          elma kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            De ezeken kívül jó lehet akármilyen 175 és 225-ös hőértékű gyertya is. Pl Brisk N15C vagy régi Isolatorok.
            Szervusz,

            Friss tapasztalat, (bár lehet, hogy csak a mi Csepelünk háklis) végigpróbáltam az összes Isolatort, régit, ujat, sötét- és világoszöld felíratut, valamint PAL-t, Bakonyt is ami itthon volt. Végül az egy szem Brisk-kel volt csak hajlandó beindúlni. Másfél napi idegbaj mire kiderült, hogy csak egy jó gyertya kell bele... Ja és úgy vettem észre az elektródahézagra érzékenyebb, mint más motorok.
            Azóta gyönyörűen megy!
            wsievers kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Sziasztok,
              Egy kis tanácsot/segítséget szeretnék kérni.
              A D-Csepelem gyertyája halványbarna, nem egészen de egy kis fehéret vélek benne felfedezni.
              Brisk N15YC változó hőértékű gyertya, a gyújtás Kálmán barátomnak köszönhetően tökéletes, a súbertű felülről a másodikban van, és 80-as fúvóka van benne.

              Lehet az úszószint lenne ennyire 'rossz'?
              Még annyi kiegészítés, hogy 1:30-as keverékkel használom.

              Üdv,Zoli

              Komment


                #8
                Mi a kérdés. Ez így egy tökéletes égésű motor gyertyaképének felel meg. A fehérseeég egy picit szegény keverékre utalhat, ami szerintem inkább az előírtnál kevesebb olajnak tulajdonítható. Nem vagyok otthon Csepelben, de nem hiszem, hogy 1:25-nél szegényebb keverék kellene neki. Persze ez olajfüggő is. Anno közel sem voltak olyan jó minőségűek a 2T-olajok, mint manapság.

                Komment


                  #9
                  NGK B6HS = 175-225
                  NGK B7HS = 225-240
                  NGK B8HS = 240-260 interneten van egy csomó hőérték összehasonlító táblázat. A mai újabb gyertyák kicsit változóak...

                  - - - Updated - - -

                  A fehérseeég egy picit szegény keverékre utalhat, ami szerintem inkább az előírtnál kevesebb olajnak tulajdonítható
                  ...igen, vagy a (olajos)benzin-levegő keverék szegénységének...
                  wsievers kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    Lehet az úszószint lenne ennyire 'rossz'?
                    Mennyire rossz? Mi a hibajelenség? Mert ha nem gyorsul úgy, mint egy MZ, és nem megy olyan gyorsan az nem baj. Ne várj sokat tőle, ez "csak" egy Csepel.

                    Komment


                      #11
                      Nem tudom melyik fajta úszód van, az állíthatós vagy a fix. Ha az előbbi akkor engedd egy bevágással lejjebb az úszótűt majd kerülj a Csepellel egyet aztán nézd meg a gyertyát, egyből kiderül változott-e a helyzet. Mással nem nagyon lehet befolyásolni a porlasztást. Nagyobb fúvókát nem ajánlok, mert a széria Danuviába is ez volt a max. Úgy emlékszem, hogy a síbertű felülről a 3. bevágásába csak a bejáratáskor kell helyezni a rögzítő lemezt. Szerintem az most jó helyen van. Ha szeretsz kísérletezni, a síbertűt rögzítő lemezke alá tehetsz a két rovátka távolságánál keskenyebb távtartót, a benzin-levegő keverék arány finomabb dúsításához.
                      Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2014 júl. 10, 21:20. Oka: bővítés

                      Komment


                        #12
                        Köszönöm szépen a válaszokat.
                        A keverékkel nem lehet baj szerintem, sokat vacilláltam eleinte, hogy ásványi, vagy szintetikus és inkább a Castrol Power Racing 1-et teszem bele, ugye ez szintetikus olaj.
                        Az utazósebessége 55-60 km/h, azzal nincs baj, jobban nem húzom, ez így hallomásra jó neki.
                        Fix úszós, sajnos nem tudom állítani..

                        Komment


                          #13
                          Sziasztok,

                          Alább néhány kép a gyertyáról, egyik illetve másik oldaláról, az egyik fele szép barnás, a másik viszont sárgás-fehéres:
                          http://kepfeltoltes.hu/140716/IMG-20...pgkepfeltoltes

                          http://kepfeltoltes.hu/140716/IMG-20...toltes.hu_.jpg

                          - - - Updated - - -



                          Click image for larger version

Name:	IMG-20140716-00724.jpg
Views:	1
Size:	192.4 KB
ID:	140458Click image for larger version

Name:	IMG-20140716-00727.jpg
Views:	1
Size:	193.7 KB
ID:	140459Remélem most rendben lesz a kép.
                          Brisk N17 YC-vel kapcsolatban valakinek van ismeretsége? Azon gondolkozom, hogy ezt a magasabb hőértékűt beleteszem.

                          Komment


                            #14
                            Az egyiket nem láttam , ( mintha nem töltődött volna fel ...) de én vagy gyertyát cserélnék, vagy levegőt vennék el a karbin....( magasabb hőértékűt, de a karbin biztos állitanék ! )

                            Komment

                            Ugrás az oldal tetejére
                            Working...
                            X