Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Danuvia (1964) megszorult dugattyú
Collapse
X
-
De ez miért jó? Miért ne nyomja inkább ki a dugattyút a hengerből, aztán anélkül szét lehet húzni a blokkot, hogy a tőcsavarokhoz kellene nyúlni?Igrich eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSimaliba. A fotókat megnéztem. A tőcsavarokra tudsz kontraanyát tenni.Azzal ki tudod szedni a tőcsavarokat. Aztán széttudod húzni a blokkot.
Komment
-
köszönöm a tanácsot, de szerencsére a tőcsavarok szépen kijönnek, erőlködés nélkül. a henger és a dugattyú szeretett csak nagyon egymásbaazzal ki tudod szedni a tőcsavarokat
megmértem a hengert is a napokban, 54 mm-es. mondjuk csodálkoztam volna, ha nagyobb lett volna, első gazdás gép, meg lett vásárolva, belement 20k kilométer aztán el lett felejtve
Komment
-
Csupán azért, hogy hátha jobban hozzá tud férni az egészhez. A blokk szétverésénél mindig jobb. Volt ilyen ötlet is. Én biztoshogy így csinánám. De erre mondjaák azt, hogy amit az ember maga csinál és el nem cseszi, az mindig jó.Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseDe ez miért jó? Miért ne nyomja inkább ki a dugattyút a hengerből, aztán anélkül szét lehet húzni a blokkot, hogy a tőcsavarokhoz kellene nyúlni?maradona67 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Még egy javaslat a részedre.JamesMiller eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem szeretnék még nagyobb kárt okozni, de ide már attól tartok kevés minden kence.
Ki tekered mind a négy hosszú tőcsavart.
Vágsz kb ugyanolyan hosszúságú menetes szárat 4 db-ot keresel rá 8 db anyát 8 db alátétet.
majd megnézed rákapnak-e könnyen az anyák a menetes szárra mind a 4-re.
utána, betolod a csavar furatokba a menetes szárat és ahogy betoltad, a henger talphoz felteszel 1 alátétet majd 1 anyát,
utána újból egy anyát, majd egy alátétet a blokk felé ezt meg ismétled mind a 4 menetes szárnál,
majd behajtod a menetes szárat a blokkba, és az alsó alátétre 1 anyát ráhúzol.
Utána a fölső alátétet fölhúzod a hengertalphoz és föltekered hozzá a maradék 1 szabad anyát.
Majd a többivel is ezt megcsinálod és az alsó anyákat meghúzod úgy hogy ne hagyjon nyomot a blokkon
Majd szépen egyforma íveket húzva a fölső anyákon fölfelé tekerve az anyákat letolod a hengert a dugattyúról
amikor húztál a főlső anyákon eggyet akkor mindig egy erőteljeset koppintasz a dugattyú tetőre gumi, vagy műanyag kalapáccsal
közben melegítheted is a hengerfejet és csavarlazítóval fújkálhatod is.
Remélem tudtam segíteni.
Utoljára szerkesztve a következő által: maradona67; 2019 ápr. 09, 23:34.
- 2 likes
Komment
-
Hihetetlenülmaradona67 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMég egy javaslat a részedre.
türelmesek vagytok!Én már régen betámasztottam volna két fadarabbal a hengertalpat
és kiütöttem volna a dugattyút egy darab műanyaggal:
lesz a mi lesz alapon....
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
Szerintem ez nem annyira szerencse...A tőcsavaroknál az a jó, ha a helyükön maradnak akkor is, ha az anyát lazítod a végén...JamesMiller eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésede szerencsére a tőcsavarok szépen kijönnek,
Jelen estben nem könnyebbség, hiszen tud lefelé mozdulni a dugó, és a dugó továbbra is a hengerben van.
Komment
-
A tőcsavarokra csak annyit értettem, hogy ha akarom, ki tudom csavarni őket, nincsenek berohadva. : ) Én ennek örülök.maradona67 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Szerinted, mikor a veterán V12-es Jaguár blokkról a két hengerfejet 1 hétig szedtem le hogy ne sérüljön meg,akkor akkor hogyan, is milyen ritmusban szidtam az összes felmenőjét a tervezőnek és a gyártónak??? Hol volt akkor a türelmem???mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHihetetlenül
türelmesek vagytok!

De most már vissza gondolva jókat röhögünk rajta a kollégákal. 


Lemezjáték kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Nem akartam megsérteni Jamest,a dugattyú szerintem csak kiállítási darab lehet(sok van ma is)a gyűrűk szintén,a minőségi dugattyú sem egy drága dolog.maradona67 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerinted, mikor a veterán V12-es Jaguár blokkról a két hengerfejet 1 hétig szedtem le hogy ne sérüljön meg,akkor akkor hogyan, is milyen ritmusban szidtam az összes felmenőjét a tervezőnek és a gyártónak??? Hol volt akkor a türelmem???


De most már vissza gondolva jókat röhögünk rajta a kollégákal.



Elismerem viszont,igy komoly kötödése lesz a darabhoz!maradona67 és Lemezjáték kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
türelmes hengerfej leszerelés ?
..https://www.youtube.com/watch?v=Da9G6qdZZO0
https://www.youtube.com/watch?v=OCZkee7ep_4
négy csavarnak szakadt le a feje .......fej is -blokk is megmaradt ...
- 3 likes
Komment
-
Te legalább tudni fogod mire lesz szükséged !JamesMiller eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseoké persze leginkább szerszámok hiányában -"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
Komment