JamesMiller eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Danuvia (1964) megszorult dugattyú
Collapse
X
-
JamesMiller eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVégre...!
Komment
-
Igazából nyomtam lefele milliméterről milliméterre, amikor pedig láttam, hogy már csak pár centi van, fa a hengerbe és ésszel leütögettem. Lent már egészen lazán kijött. Na, persze a csapszeg be volt állva, azt csapágykinyomóval szedtem ki, azért olyan fura a dugattyú ezen része. De most szétjött az egész, takarítom az olajsarat meg várom a cserealkatrészeket.
Mellesleg ha bekerül az új dugattyú, előtte kellene valamivel kezelnem a henger belsejét? Vagy go bele és majd az üzemanyag az olajjal megold mindent?
Komment
-
Szemre ezt nehéz negmondani, ha meg már látszik (váll a felső hoktpontnál, karcok, behúzások a henger palástján), akkor biztos, hogy fúrásra érett...
Szerintem kicsi az esély arra, hogy egy-két ezer km-nél kevesebb legyen benne, ha meg több van, akkor célszerű hozzá túlméretes dugó, és hozzá furatni.
Nem olyan nagy költség az a hengerfúrás.
Kell hozzá új, vagy felújított főtengely, új csapágyak, és valszeg új kuplung kamellák is...A szimeringek cseréje sem kérdéses.
Ez így együtt lesz drága, nem a fúrás!
Ha szerencséd van, a főtengely csapágy fészkébe szorosan ülbek a csapágyak.Ha nem, akkor arra is ráfér a felújítás. Ez már valóban megdrágíthatja...Sajnos "lekvár anyagból" készültek ezek a blokkok, de az acél alkatrészek is...
Egy kortárs Simson Shul pedálos motor minimum egy generációval fejlettebb...
- 2 likes
Komment
-
Teljesen - sajnos - amatőr vagyok, de nekem okésnak fest a henger belseje. Ami a kilométert illeti azt pontosan tudom, 19 120 volt benne, amikor a motor le lett támasztva. Ja, igen, az óra is megmakkant, ráfolyt valami, összeragadt az egész óra ahogyan van, de ez már egy másik történet. Ma a láncvezetőt vettem ki az ecetből, legalább azon a rozsda megszűnt létezni, holnap a gyújtókábelt mérem ki kontinuitásra, hogy egyáltalán, szóval a motorfelújítás.... messze van és szerintem az már az lesz, hogy kifizetem egy hozzáértő idejét...
Komment
-
JamesMiller eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMellesleg ha bekerül az új dugattyú, előtte kellene valamivel kezelnem a henger belsejét?
- 2 likes
Komment
-
JamesMiller eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVégre...!5 képekmaradona67 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Sajnálom hogy így sikerült csak szétszedni. De sebaj, pár féle lehetőség van. Egy dolgot nem értek, miért nem előtte kérdeztél lehet hogy csak a dugattyú vesztességgel megúsztad volna.
Azért először egy repedés vizsgálatot nem ártana végezni rajta a rozsdátlanítás után. A fölös pénz kidobás elkerülése végett
Lehetőségek szerintem.
- Meg hegeszteted a repedéseket kívül belül és kifúratod majd kívülre melegen egy vastagabb gyűrűt ráhúzol és a külső részt leesztergáltatod a megfelelő átmérőre.
- Kívülről meghegeszteted, majd behüvelyezteted alap méretűre.
- Kívül - belül meghegeszteted majd kifúratod tisztára
- Becsukott szemmel eldobod. Ez csak vicc.Titus kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseLehet ezzel még vajon valamit kezdeni, vagy tegyem el mementónak?"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
maradona67 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEgy dolgot nem értek, miért nem előtte kérdeztél lehet hogy csak a dugattyú vesztességgel megúsztad volna.
Ha csak meghegesztetném az elvileg elég is lenne? Az nem hangzik vészesnek.
De mátéapu megoldása jobban elgondolkodtatott. Bele lehetne másolni a White hengerének a vezérlését. Az kb kétszeres lóerő mint a gyári vezérléssel.
Köszi mindkettőtöknek!
- 2 likes
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA henger alját a dugattyú szétfeszítette. Ha valakinek ilyen rozsdával van dolga inkább felfelé üsse vagy szét kell furkálni a dugattyút.
Az ilyen blokk kuka, ma már nem is foglalkoznék vele, ez "tanulópénz" volt...
Jelen esetben, ha a hengert akarod megmenteni, szerintem legjobb nem fúrkálni a dugót, hanem befogni esztergába, és kiesztergálni a dugót annyira, hogy a henger faláról már le tudod tisztítani ami maradt a dugyattyúból, így legalább a hengert talán megmentheted...sepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA megszorult dugattyú nem jelentett eddig problémát(melegítés majd kijön),
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseBele lehetne másolni a White hengerének a vezérlését. Az kb kétszeres lóerő mint a gyári vezérléssel.
Komment
-
Jánosom Lemezjáték három sora a legközelebbi hasonlóval találkozásra vonatkozik. Maradona felvetése csak igen gyakorlott egyénnek javasolt hisz a felsorolás igen sok buktatót takar sok zsetonnal mert jó anyagok felhasználása szükséges, hogy a készben öröm is legyen. Anno mint már beszélgettünk róla hiába próbálták versenyre vinni ezeket a gépeket / pl.6 napos / a rossz anyagminőség miatt elvéreztek mind. Bocs én jómagam igen szeretem olvasni a tuninggal kapcsolatos okosságokat igen kicsibe csináltam is kezdő ként de a Simsonokban akkor még volt anyag. Az egy érdekes kúfár világ a tuning igazából ott mindenki fiókban reszel / bocs loptam a kifejezést !/ hisz egy - egy sikeres verseny akár csak a grundon megpezsdíti az ember fantáziáját! Anno még a fekete Fehér Autó Motorban mikor megjelent némi infó Pl. Hamar Zsigmond szájából evvel kapcsolatban hörpintettem szavait. Jó lenne ha Valaki PL. Joker vagy Sinter nyitna egy oldalt evvel kapcsolatban hozzájuk képest pl. én kevés ricinus olaj szagot szippantottam a Salak versenyek jellegzetes szaga volt! . Abban az időben mentem az ismerős Patikushoz Ricinus olajat kuncsorogni.
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseén kevés ricinus olaj szagot szippantottam a Salak versenyek jellegzetes szaga volt! . Abban az időben mentem az ismerős Patikushoz Ricinus olajat kuncsorogni
- 1 like
Komment
Komment