Közlemény

Collapse
No announcement yet.

joker cross Danuviája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    joker cross Danuviája

    Tonybacsi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szívesen látlak (persze...nem csak Téged...) a műhelyben, eldumcsizhatunk, és, ha megismertél...nem fogsz ilyeneket írni. (remélem... )
    Összerakod nekem -tudományosan -a cross danuvia blokkomat ? Nem ingyen kérem .
    Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2014 okt. 31, 09:36.

    #2
    Összerakod nekem -tudományosan -a cross danuvia blokkomat ? Nem ingyen kérem .
    Ez egy gyári Cross danuvia, vagy egy "Szériából Cross" verzió?


    Ha a kérdést komolyan gondoltad, nagyon szívesen összerakom (vagy összerakjuk) a Danuviádat, de időt kérek. Jelenleg folyamatban van egy T5 oldalas "trabantosítása", vezérlés módosítással, és ott van még a sajátom is.

    De, hogy ne a levegőbe beszéljek megmutatom milyen volt a '80-as években a "Szériából Cross" Danuviám!
    (ma már talán mosolyt csal néhány ember arcára a kép, lehet, de akkor igen szűkösek voltak az anyagiak, mindenki abból építkezett ami volt, jelen esetben: Danuvia, Riga 4, Verhovina, Java Mustang, Balkan, gyári Cross Danuvia hengerfej, már ami látszik. Elsősorban egy kerekezésre használtam, azért a "brutál" áttétel.)

    Click image for larger version

Name:	Danuviám_001.jpg
Views:	1
Size:	127.3 KB
ID:	142943Click image for larger version

Name:	Danuviám_002.jpg
Views:	1
Size:	69.6 KB
ID:	142944
    Titus, sinter és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Annyira gyári ,hogy valami Szabó Lászlónak is köze van hozzá
      OdinHEM és wsievers kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Annyira gyári ,hogy valami Szabó Lászlónak is köze van hozzá
        Sajnos, nem tudok róla, hogy "Kuksi"-nak köze lenne hozzá.

        Bár igencsak szívesen vettem volna, ha az Ő keze munkája is benne lett volna. Így hát javarészt jómagam "faragtam".
        sinter, sepy és OdinHEM kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Félre érthető voltam -bocsánat - az én motoromról beszéltem ----és Szabó ll
          St.Z.350 és Tonybacsi kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Félre érthető voltam -bocsánat - az én motoromról beszéltem ----és Szabó ll
            Aha... így már világos.
            Irigylésre méltó motorkerékpárnak lehetsz a büszke tulajdonosa.

            (ezek szerint ugyan az a "kerek" forma hengerfej van rajta, mint az enyémen volt?...lásd képeim, és megvan a hozzá tartozó kerek henger is?)

            Komment


              #7
              Tonybacsi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              (ezek szerint ugyan az a „kerek” forma hengerfej van rajta, mint az enyémen volt?...lásd képeim, és megvan a hozzá tartozó kerek henger is?)

              meg a főteng. -meg a váltó , meg a ricnis kihajtás , meg az egész , ---------igazából kösz a fenti meghívást , gyárlátogatásra -de szerintem elöbb neked kéne beugrani , megnézni ezt a kosár vackot , hogy mit lehet belőle csinálni .
              sepy kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                meg a főteng. -meg a váltó , meg a ricnis kihajtás , meg az egész , ---------igazából kösz a fenti meghívást , gyárlátogatásra -de szerintem elöbb neked kéne beugrani , megnézni ezt a kosár vackot , hogy mit lehet belőle csinálni .
                Hogy mit lehet belőle csinálni...akár egy ilyent is:

                Click image for larger version

Name:	Cross Danuvia 1959.jpg
Views:	1
Size:	213.5 KB
ID:	142974

                .
                St.Z.350 kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Végül is - van váz , kerék , tank ülés - csak a kipufogó az 1 ami hiány

                  Komment


                    #10
                    Nekem meg egy ilyenem van,Mini Cross versenyezésre építették és használták a '70-es években :
                    Click image for larger version

Name:	DSC02547.jpg
Views:	1
Size:	195.0 KB
ID:	142975

                    Komment


                      #11
                      na-lassan összejön a szakosztály

                      Komment


                        #12
                        HA ÖSSZEJÖN A II. TISZAKESZI TALÁLKOZÓN LEHET A GÁT OLDALBAN UGRATNI!!.Addig meg egymást, hogy lám én hogyan állok vele!

                        Komment


                          #13
                          Nem tudom hány darabot gyártottak a Cross Danuviából, de jó tudni, hogy maradt fent az utókor számára egy-két példány.

                          Az én hengerfejem (a kerek) például egy autószerelő műhely polcán pihent. Csak úgy. Sokáig nem is tudtam mi az. Nem kellett senkinek. Csak miután szert tettem a mocira értettem meg mire is való...gyorsan lecsaptam rá. Állítólag pár éve még ott állt a polcon a teljes blokk is. Azután valakinek kellett valami belőle, és szétszedték. Ez maradt belőle. Akkor ez nem volt még érték. Olyannyira nem, hogy a suliban pl. egy T5-ös motorblokk volt a szemléltető blokkja a kétütemű Otto-motornak.
                          ...ha ezt előre tudom...

                          Komment

                          Ugrás az oldal tetejére
                          Working...
                          X