Egy kérdés! Ti honnan vettetek markolatgumit Planeta 2 höz?(már akinek az van) Mert én csak P5-ösét láttam...Amúgy hogy néz ki a gyári?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Markolatgumik
Collapse
X
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMert én csak P5-ösét láttam.
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintései honnan vettetek markolatgumit Planeta 2 höz? (már akinek az van)wsievers és korompaiistvan kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
Kösz a segítséget soveny...jelenleg semmi nincs rajta, tudod, mert a tiéd volt a kormányom :P
soveny eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemert csak a gumit elég nehéz ráhúzni az eredeti csőreLevegőpisztollyal fúvatom a gumi és a vas közzé a levegőt+ egy kis növényi olajos kenés. A kormányra pedig a mások végébe bedugom a kompresszorcsövet, egy kis folytás, és a másik oldalról simán felcsúszik.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 4 likes
Komment
-
Gyorsan összeszedtem a gázmarkolatos fotóimat, legyen elérhető egy helyen.
Izs 56:
Ez egy kicsit kopottas példány, de az eredeti mintázat jól megfigyelhető. A kormány közepe felé eső perem viszonylag vastag, a csúszásgátló mintázat pedig "süllyesztett", tehát a rombuszok nem kiemelkednek a gumi síkjából, hanem belesüllyednek. A két szemközti oldalon vezetett csíkok kiemelkednek és hosszirányban futnak.
____
Simson Schwalbe:
A kormány közepe felé eső perem keskenyebb, kb. olyan vastag, mint a P3 kuplungoldali gumié. A mintázata is eltérő, rombuszok kiemelkednek a gumi síkjából, nem pedig belesüllyednek (szerintem a gyári kialakítás kicsit ergonómikiusabb), a két szemközti oldalon vezetett csíkok pedig a hossztengelyre merőlegesen futnak. Ettől eltekintve nagyon jó közelítés és olcsó alternatívája az eredeti markolatnak.
____
Izs Planeta 3:
A kialakítása szerintem teljes egészében megegyezik a 49-ével*, csak szürke. A kuplung-oldali gumi belső pereme kicsit vékonyabb, mint a gázszektoré. Szerintem pont olyan, mint a Schwalbe-féle. Ha ebből találnánk két nagyon szép példányt, könnyedén lehetne utángyártani mind a fekete, mind a szürke, eredeti változatot. Hogy megéri-e, érdemes elgondolkodni ApaE véleményén.
____
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉn kaptam a motorhoz egy garnitúrát. Szerintem még nem volt motoron.Utoljára szerkesztve a következő által: soveny; 2012 szept. 23, 16:59. Oka: * nem a 49-ével, hanem az 56-éval, ld. következő hozzászólás
- 2 likes
Komment
-
A fentieket még annyival kiegészíteném, hogy a 350-49 markolatgumijai eltérnek az Izs 56 és azt követő modellekétől.
Ezen az 1957-es Izs 49-esen az előzőleg csatoltnál jóval kisebb átmérőjű és vékonyabb mind a kuplung oldali, mind a gázmarkolat belső pereme, és a kuplung oldali markolat hosszúkásabbnak is tűnik, mint az 56-é. Pontosabban vagy hosszabb, vagy a külső átmérője kisebb és emiatt tűnik hosszabbnak.
Egy kivétellel megegyezik a formája ennek az 1949-es lemezvillásnak a markolatáéval (a kivétel az, hogy ezen a lemezvilláson a markolatok csúszásgátló csíkjai a hossztengelyre merőlegesen futnak, ahogy a Schwalbe-félén is):
____
Az Izs 56-Planeta 3 markolatok tehát valószínűleg megegyeznek, a Planeta 2-től kezdve azonban szürke gumira váltottak (a térdpárnagumival együtt).
- 3 likes
Komment
Komment