Sziasztok!
Édesapám, aki újabban egyre gyakrabban közlekedik hosszabb távon is a felújított 49-esünkkel, főképp egyetlen életbevágó problémával találkozott a motoron: a jelképes első fékkel, ami féldobfék, voltaképp szinte lemezből készült dobbal, ami rendesen fel se szabályozható, mert a küllők úgyis elhúzzák később a nyomorult vékony anyagot, ha befűzésre kerül sor gondolom... nyomoronc egy megoldás az biztos...
Na a kérdés, hogy mire lehetne lecserélni, ami masszív?
Apámnak a JAWA 638 dupla fékkulcsos megoldása jutott eszébe (mindenképp a beszerelendő darabon végeznénk a módosítást, itt épp most a mindennapi használat lenne a lényeg)...
Egyedi küllők kellenek majd persze, az is biztos...
A DKW NZ 350 ugyan masszívabb (merevítő bordák is futnak végig rajta, vastagabb egy hajszálnyival), de igen nagy előrelépést ez se jelentene azt hiszem...
Más hasonló bajjal nem küszködik, esetleg tapasztaltabb veteránosok kisegítenének egy ilyen ötletbörze elindításával?
Előre is köszönöm minden résztvevő segítségét!
Nem a veteránok megcsúfolásáról van szó, hanem az életben maradásról, minden gyári alkatrész is megmarad, sőt van egy rakat tartalékba is:-)
Ha valakinek akadna elfekvő komplett JAWA kerékagya az kérem vegye fel velem a kapcsolatot (főleg ha IZS alkatrészek fejében egy csere esedékes lehet)!!!
Üdvözlettel
Édesapám, aki újabban egyre gyakrabban közlekedik hosszabb távon is a felújított 49-esünkkel, főképp egyetlen életbevágó problémával találkozott a motoron: a jelképes első fékkel, ami féldobfék, voltaképp szinte lemezből készült dobbal, ami rendesen fel se szabályozható, mert a küllők úgyis elhúzzák később a nyomorult vékony anyagot, ha befűzésre kerül sor gondolom... nyomoronc egy megoldás az biztos...
Na a kérdés, hogy mire lehetne lecserélni, ami masszív?
Apámnak a JAWA 638 dupla fékkulcsos megoldása jutott eszébe (mindenképp a beszerelendő darabon végeznénk a módosítást, itt épp most a mindennapi használat lenne a lényeg)...
Egyedi küllők kellenek majd persze, az is biztos...
A DKW NZ 350 ugyan masszívabb (merevítő bordák is futnak végig rajta, vastagabb egy hajszálnyival), de igen nagy előrelépést ez se jelentene azt hiszem...
Más hasonló bajjal nem küszködik, esetleg tapasztaltabb veteránosok kisegítenének egy ilyen ötletbörze elindításával?
Előre is köszönöm minden résztvevő segítségét!
Nem a veteránok megcsúfolásáról van szó, hanem az életben maradásról, minden gyári alkatrész is megmarad, sőt van egy rakat tartalékba is:-)
Ha valakinek akadna elfekvő komplett JAWA kerékagya az kérem vegye fel velem a kapcsolatot (főleg ha IZS alkatrészek fejében egy csere esedékes lehet)!!!
Üdvözlettel
Komment