Az ez évi játszós motorba is belekezdtem, mivel a Nyipró majdnem kész(egy darab gumialkatrészre várok) Így most elkezdtem atomjaira szedni az 56-ot. Elvileg a karbitakarón a zárcimkén és a hátsó lámpán kívül megvan most már minden. ( a hátsó ülés nem gyári, de arra nem költünk, jó lesz ez a talán Balkán ülés is áthúzva.)

Amint jeleztem az előző részben, átkerült a műhelybe:

Minden csavar berohadva, szokás szerint. De fura, hogy szinte az összes csavar krómozott fejű. A papírjaiban oldalkocsis, de ha nem kerül csónak, akkor átminősíttetem szólóvá.
Van, ami kézzel kijött(azért, mert törött):

Azért egész könnyen bontható. Rozsda van bőven.


Annyi biztos csak, hogy ez most kék lesz. Napi futkosós motornak, nem OT-ra megy. A tervben mindenre kiterjedő full festés és horganyzás szerepel csak.
Amint jeleztem az előző részben, átkerült a műhelybe:
Minden csavar berohadva, szokás szerint. De fura, hogy szinte az összes csavar krómozott fejű. A papírjaiban oldalkocsis, de ha nem kerül csónak, akkor átminősíttetem szólóvá.
Van, ami kézzel kijött(azért, mert törött):
Azért egész könnyen bontható. Rozsda van bőven.

Annyi biztos csak, hogy ez most kék lesz. Napi futkosós motornak, nem OT-ra megy. A tervben mindenre kiterjedő full festés és horganyzás szerepel csak.
Komment