Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Szívó membrán
Collapse
X
-
Igen amennyire lehet rövidítem mert így több mint 50mm-el hosszabb a szívócső mint az eredeti. Úgy számoltam hogy végül. Most még csak oda lett próbálva, hogy jobban mutasson a képen. és ha már lúd legyen kövér, a végén egy Yeis rendszerrel is kiegészítem.wsievers kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Ez már egy beáldozott karbicsonk, a henger felöli talpa le is van már vágva. ilyen lemezes megoldással akkor lenne megoldható az eredeti hossz ha közvetlen a karbi felöli csatlakozás tövében lenne odaheggesztve, de akkor félek elhúzná a hő a tömítő részt, meg hirtelen lenne az átmenet a 30 as körkeresztmetszetből egy 55x35 ös téglalap keresztmetszetre. inkább legyen kicsit hosszabb, de legyen egyenletes átmenet. Meg a yeis-nek is kellene még egy kis helyet hagyni rajta.Utoljára szerkesztve a következő által: gilersx; 2015 ápr. 01, 21:42.
Komment
-
Most muszáj volt? Sikerült beleültetni a bogarat a fülembe. Bár azt hiszem hülye alakú a blokk és a váltó se tolerálná ha odapiszkálnék neki, de majd kiderül ha hazamegyek és megnézem a szétszedett blokkomat. Ha lehetséges összehozni. akkor a chopper olyan lesz, de valami ordenálé nagy membránnal és legalább 36-os karbival, ez meg az oldalkocsison fog szolgálni.
- 3 likes
Komment
-
RD 350 YPVS Reed szelep ? Membránvastagság ? Jó lett az átmenet a BVF 30 felfogatásra ! Azt hiszem egy ekkora átalakításhoz lehet faragni mindent rendesen ... Ha nem közvetlenül a forgattyúsházba szív a gép a dugattyút is ki kell nyitni a szívó oldali paláston , fogja tolerálni az öntvény az anyag-fojtonossági hiányt () repedés nélkül ? Egyébként ezzel a húzással szerintem nagy változást lehet elérni . (gyakorlatilag megszünik az alacsony fordulati visszaáramlás , csak vedd elő a nagyobbik reszelődet .
Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2017 jan. 07, 20:34.
- 3 likes
Komment
-
Ez egy méhtelepen talált valamilyen 180-as Polini hengerből lett kiműtve, membránnal membránházzal együtt.
A membránvastagságot még nem mértem meg majd ha kész úgyis akkor kell kikísérletezni a megfelelőt, jelenleg az eredeti acélmembrán van benne.
A BVF csonk átmenet még nincs teljesen kész, nagyolva van, de még a membrán és a csonk közé kerül az eredeti gumicsonk talpa mert azon vannak azok a benyúló részek a sarkaknál a membrán felé hogy ne törjön meg az áramlás, meg hőszigetelésnek se rossz a karbi felé.
A karbi részéről annyi változás van hogy, hogyhogy nem pont jó bele a Keihin PWK 34 úgyhogy érzékeny búcsút vettem a BVF 30N2-5-től.
A dugattyút nem fogom ablakolni, hanem alulról félkör alakban lerövidítem a szoknyát így nem lesz minek leszakadni róla. Ezt a megoldást valami 50-es kis cross motoron láttam. Meg különben is új dugattyú kerül majd bele fúrás után, és valami jobb minőségűt akarok bele szerezni. Ha más nem csináltatok.
Utoljára szerkesztve a következő által: gilersx; 2017 jan. 08, 21:42.
- 2 likes
Komment
Komment