Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Szívó membrán

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Ma lemartam a hegesztés varratait, hogy a membrán beférjen a helyére. Hamarabb is meglett volna, ha az émász nem csinál tegnap és ma 8-tól 15:30-ig áramszünetet.

    Már csak a karbicsonkot kell megcsinálni és kész.

    Click image for larger version

Name:	DSCF5615.jpg
Views:	1
Size:	193.6 KB
ID:	144108
    wsievers, OdinHEM és St.Z.350 kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Ez igen! Karbicsonkon rövidítesz?
      korompaiistvan kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Igen amennyire lehet rövidítem mert így több mint 50mm-el hosszabb a szívócső mint az eredeti. Úgy számoltam hogy végül. Most még csak oda lett próbálva, hogy jobban mutasson a képen. és ha már lúd legyen kövér, a végén egy Yeis rendszerrel is kiegészítem.
        wsievers kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Ha a karbicsonkhoz hozzá hegesztődne egy 4-es alulemez a 4 lyukkal a rögzítéshez, akkor akár eredetire is rövidülhetne, bár nem tudom gyárilag milyen hosszú. Persze csak ha van beáldozható csonkod.

          Komment


            #20
            Ez már egy beáldozott karbicsonk, a henger felöli talpa le is van már vágva. ilyen lemezes megoldással akkor lenne megoldható az eredeti hossz ha közvetlen a karbi felöli csatlakozás tövében lenne odaheggesztve, de akkor félek elhúzná a hő a tömítő részt, meg hirtelen lenne az átmenet a 30 as körkeresztmetszetből egy 55x35 ös téglalap keresztmetszetre. inkább legyen kicsit hosszabb, de legyen egyenletes átmenet. Meg a yeis-nek is kellene még egy kis helyet hagyni rajta.
            Utoljára szerkesztve a következő által: gilersx; 2015 ápr. 01, 21:42.

            Komment


              #21
              Most muszáj volt? Sikerült beleültetni a bogarat a fülembe. Bár azt hiszem hülye alakú a blokk és a váltó se tolerálná ha odapiszkálnék neki, de majd kiderül ha hazamegyek és megnézem a szétszedett blokkomat. Ha lehetséges összehozni. akkor a chopper olyan lesz, de valami ordenálé nagy membránnal és legalább 36-os karbival, ez meg az oldalkocsison fog szolgálni.
              OdinHEM, CZsolti és kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                Click image for larger version

Name:	WP_20170103_15_43_47_Pro[1].jpg
Views:	1
Size:	194.8 KB
ID:	151185Click image for larger version

Name:	WP_20170106_15_56_24_Pro[1].jpg
Views:	1
Size:	195.9 KB
ID:	151186Egyéb elfoglaltságok miatt az Izs hengertuning projekt polcra került, de most újra elővettem. Jelenleg ennyi a fejlemény. Jó lesz ez

                Komment


                  #23
                  RD 350 YPVS Reed szelep ? Membránvastagság ? Jó lett az átmenet a BVF 30 felfogatásra ! Azt hiszem egy ekkora átalakításhoz lehet faragni mindent rendesen ... Ha nem közvetlenül a forgattyúsházba szív a gép a dugattyút is ki kell nyitni a szívó oldali paláston , fogja tolerálni az öntvény az anyag-fojtonossági hiányt () repedés nélkül ? Egyébként ezzel a húzással szerintem nagy változást lehet elérni . (gyakorlatilag megszünik az alacsony fordulati visszaáramlás , csak vedd elő a nagyobbik reszelődet .

                  Click image for larger version

Name:	!CD6J!M!!mk-$(KGrHqQOKp0E0V7,0EISBNQIShsBWg--_12.JPG
Views:	1
Size:	48.1 KB
ID:	151188Click image for larger version

Name:	crankslc001.jpg
Views:	1
Size:	92.6 KB
ID:	151189Click image for larger version

Name:	halfz.jpg
Views:	1
Size:	42.1 KB
ID:	151190Click image for larger version

Name:	IMG_08771.jpg
Views:	1
Size:	184.6 KB
ID:	151191Click image for larger version

Name:	letöltés (1).jpg
Views:	1
Size:	5.8 KB
ID:	151192Click image for larger version

Name:	motor_bancyl41.jpg
Views:	1
Size:	191.9 KB
ID:	151194Click image for larger version

Name:	Tuning_In_Two_99goNkmwO5d.jpg
Views:	1
Size:	102.2 KB
ID:	151195Click image for larger version

Name:	Tuning_In_Two_gjDa6cKgKj.jpg
Views:	1
Size:	177.6 KB
ID:	151193Click image for larger version

Name:	tkrj_yamaha046.jpg
Views:	1
Size:	144.4 KB
ID:	151196
                  Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2017 jan. 07, 20:34.

                  Komment


                    #24
                    Ez egy méhtelepen talált valamilyen 180-as Polini hengerből lett kiműtve, membránnal membránházzal együtt.

                    A membránvastagságot még nem mértem meg majd ha kész úgyis akkor kell kikísérletezni a megfelelőt, jelenleg az eredeti acélmembrán van benne.

                    A BVF csonk átmenet még nincs teljesen kész, nagyolva van, de még a membrán és a csonk közé kerül az eredeti gumicsonk talpa mert azon vannak azok a benyúló részek a sarkaknál a membrán felé hogy ne törjön meg az áramlás, meg hőszigetelésnek se rossz a karbi felé.

                    A karbi részéről annyi változás van hogy, hogyhogy nem pont jó bele a Keihin PWK 34 úgyhogy érzékeny búcsút vettem a BVF 30N2-5-től.

                    A dugattyút nem fogom ablakolni, hanem alulról félkör alakban lerövidítem a szoknyát így nem lesz minek leszakadni róla. Ezt a megoldást valami 50-es kis cross motoron láttam. Meg különben is új dugattyú kerül majd bele fúrás után, és valami jobb minőségűt akarok bele szerezni. Ha más nem csináltatok.

                    Click image for larger version

Name:	DSCF5216.jpg
Views:	1
Size:	193.5 KB
ID:	151206 Click image for larger version

Name:	WP_20170107_12_09_11_Pro.jpg
Views:	1
Size:	192.9 KB
ID:	151207Click image for larger version

Name:	WP_20170108_14_46_36_Pro.jpg
Views:	1
Size:	196.3 KB
ID:	151210Click image for larger version

Name:	WP_20170108_14_45_06_Pro.jpg
Views:	1
Size:	199.0 KB
ID:	151208Click image for larger version

Name:	WP_20170108_14_45_16_Pro.jpg
Views:	1
Size:	192.4 KB
ID:	151209Click image for larger version

Name:	WP_20170108_14_46_47_Pro.jpg
Views:	1
Size:	197.0 KB
ID:	151211
                    Utoljára szerkesztve a következő által: gilersx; 2017 jan. 08, 21:42.

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X