Sziasztok! Nemrég vettem egy Izs49 est. A szívatót hiába húzom, tolom, nem reagál rá a motor. Szétszedtem a karbi azon részét, minden a helyén van, rendesen működik, indul is elsőre mindig. Eddig nem volt Izsem, tehát nem vágom, hogy ez szokásos jelenség, vagy valami hiba van.... Van más bajom is, de először ezt akarom orvosolni, aztán sorban a többit..
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Izs 49 szívató
Collapse
X
-
volomisi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSziasztok! Nemrég vettem egy Izs49 est. A szívatót hiába húzom, tolom, nem reagál rá a motor. Szétszedtem a karbi azon részét, minden a helyén van, rendesen működik, indul is elsőre mindig. Eddig nem volt Izsem, tehát nem vágom, hogy ez szokásos jelenség, vagy valami hiba van.... Van más bajom is, de először ezt akarom orvosolni, aztán sorban a többit..
- 3 likes
-
Szia!
Bár ehhez a témához nem tudok hozzászólni, inkább a te véleményedet kérném.
Én most gondolkodom egy Izs 49-be, de teljesen elbizonytalanodtam, mert a másik járgány amely nagyon tetszik pont egy négyütemű veterán simson (de ugye kezdőnek lehet jobb lenne egy egyszerűbb kétütemű. kérdésem mennyire megbízhatóak az orosz csodák (régi motorosoktól mindig csak azt hallottam IZS megy isz meg nem izs). Előre is köszönöm.
Komment
-
Szerintem vedd meg mind a kettőt ! Fantasztikusak ezek az öregecske járművek,szerelgetni is élmény,no de utazni velük....!!!!!
Én mint elvakult IZS-es természetesen az IZS-t javaslom,nem azért mert egyszerűbb,szó sincs róla,ezen is vannak fogós dolgok,főleg ha a blokkot szét húzod!Azért javaslom az IZS-t mert olyan kevés van már belőlük(persze a Simóból sincs túl sok)
Az pedig hogy megy izs meg nem izs az csak egy jópofa szóvicc!Nagyon megbízható járművek,csak gondolj bele hol járnak velük az orosz sztyeppéken ott a megbízhatóság élet halál kérdés!!!!!Van ahol száz kilóméteren belül nincs település mégis mennek vele úttalan utakon át!Az én IZS-em főtengely csapágyas de még igy is elmenne bárhová!
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz én bajom meg az ,hogy nincs izs-49 motorom. Csaak irigykedem !
volomisi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSziasztok! Nemrég vettem egy Izs49 est. A szívatót hiába húzom, tolom, nem reagál rá a motor. Szétszedtem a karbi azon részét, minden a helyén van, rendesen működik, indul is elsőre mindig. Eddig nem volt Izsem, tehát nem vágom, hogy ez szokásos jelenség, vagy valami hiba van.... Van más bajom is, de először ezt akarom orvosolni, aztán sorban a többit..Lemezjáték kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Boy0001 : Hát nemrég vettem ,tehát túl sok élményem nincs vele kapcsolatban, de bizakodó vagyok. Szerintem egyszer normálisan meg kell csinálni, és akkor nem lesz gond. A Simson is nagyon jó, de kinézetre csak az AWO versenyezhet a 49-el. Manapság AWO-t venni csak horror áron lehet...
Apacsávo: Értelek, de pont az van hogy nem veszem észre ha ráhúzom. Azt mondják mások, hogy alapból rá kell húzni, és akkor szívat amikor vissza van tolva.apacsavo kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
boy0001 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzia!
Bár ehhez a témához nem tudok hozzászólni, inkább a te véleményedet kérném.
Én most gondolkodom egy Izs 49-be, de teljesen elbizonytalanodtam, mert a másik járgány amely nagyon tetszik pont egy négyütemű veterán simson (de ugye kezdőnek lehet jobb lenne egy egyszerűbb kétütemű. kérdésem mennyire megbízhatóak az orosz csodák (régi motorosoktól mindig csak azt hallottam IZS megy isz meg nem izs). Előre is köszönöm.
Komment
-
Köszönöm mindenki segítségét.
Igen az igazi az lenne, ha mind a kettőt meg tudnám venni, de ez csak akkor lehetséges, ha valaki befogad :-)
Kedves mir-mur a nagy kérdés számomra, hogy az orosz nyers vasat vagy a német kifinomult technikát válasszam!
Igazán nem vagyok nagy motoros, de gyerekkoromban sokat motoroztam a faterral és egy olyan gépre vágyom amelyet az ember összerak akkor megbízható partnerévé válik.
Tudom mind kettő gép a maga nemében jó, de talán a Német precizitás jobb lehet, de amit az oroszok összeraktak az kicsit zörög kicsit kopog,de megy.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Komment
-
boy0001 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKöszönöm mindenki segítségét.
Igen az igazi az lenne, ha mind a kettőt meg tudnám venni, de ez csak akkor lehetséges, ha valaki befogad :-)
Kedves mir-mur a nagy kérdés számomra, hogy az orosz nyers vasat vagy a német kifinomult technikát válasszam!
Igazán nem vagyok nagy motoros, de gyerekkoromban sokat motoroztam a faterral és egy olyan gépre vágyom amelyet az ember összerak akkor megbízható partnerévé válik.
Tudom mind kettő gép a maga nemében jó, de talán a Német precizitás jobb lehet, de amit az oroszok összeraktak az kicsit zörög kicsit kopog,de megy.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Nagyon jól látod. Mind a kettő csodálatos gép a maga elvárásai szerint. De a simson precizitás,( no meg a BNW koppintás ) egy műszert eredményezett.
- 2 likes
Komment
-
Engem is érdekelne az eredeti téma, nincs senkinek tapasztalata?
volomisi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAzt mondják mások, hogy alapból rá kell húzni, és akkor szívat amikor vissza van tolva.
korompaiistvan és volomisi kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
Szia!
Bocsi, hogy ily röviden jelentkezem csak tényleg elkapott a szemeszterhév, de nagyon csúnyán....
Eredetileg, ha behúzott állapotban van a szívatókar, akkor nem szívat(mivel a karbiban levő rudacska fel van húzva, ami kevesebb levegőt engedne be, így dúsítana, ezt rugó nyomja vissza)
Ha leengedjük ezt a bigyót rugó helyrenyomja, akk szivat...
SziasztokMinsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.
- 2 likes
Komment
-
volomisi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSoveny: Van egy oroszul tudó ismerősöm, megkérem fordítsa le a filmet.
Úgy hallom, nagy megfejtések azért nincsenek a videóban... :-( Hellyel-közzel értem, amit mond a műsorvezető, de többek között a szívatóval kapcsolatos mondatát nem.
Komment
-
Nagyon kiváncsivá tettetek!
Figyelmesen nézve a filmet látható hogy az ilusztrációhoz használt motoron a szivató bovdenje ráhúzott állapotban be van szorulva ugy hogy ez nem mérvadó!Személyes tapasztalataim a Szovjet járművekkel kapcsolatban eléggé felszinesek(hiszen még alig negyven egynéhány éve ismerem és vezetem őket)de illogikusnak tartanám ha egy rugó feszités ellenébe huzva lenne az alaphelyzet!Persze ahogy Ivánt ismerem semmin sem lepődök meg!!!!!Nagyon kiváncsi lennék a forditásra(habár nem hiszem hogy ez egy tipus ismertető film lenne!)!!......és kiváncsi lennék barátom CHE és az álltalam nagyra tartott APAE véleményére jó lenne ha megy nyilvánulnának e témába!
Komment
-
Hát igen, illogikus.... Ésszerű lenne ha akkor szívat amikor ráhúzod. De az tény, hogy amíg nem húzod fel, addig majdnem félig eltakarja a torkot. Nem tudom ki látta élőben és ki nem, ezért leírom hogy a súberen belül van egy kis szögletes pár centi magas és kb egy centi széles tolattyú, ami pont útban van a levegőnek, mindaddig amíg fel nem húzod. Lényeg hogy egymástól függetlenül mozognak , a súbert felhúzhatod gázadásnál, de a tolattyú lent marad.
- 1 like
Komment
Komment