Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Izs tulajdonosok mindennapjai

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    kormány-csapágyaztam. amikor csináltam a motort, nemigen foglalkoztam vele. akitől vettem, azt mondta kicserélte. most, hogy mentem néhány karikát, elég nehezen irányíthatónak éreztem a motort. tegnap szétkaptam: csontszáraz volt. alul két egyforma csésze, közte 21 db golyó -ha jól számoltam-, felül golyós-kosárban x db golyó. megzsíroztam alul felül, összeraktam, most jónak tűnik. ma megyek és letesztelem.
    kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Egy kis zsír csodákra képes
      Különben ezeket a motorokat arra tervezték, hogy sz@rban, sárban elmejen hidegben, és melegben is
      kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        átcseréltem a karbit. k36-os volt rajta, most a K62-es. igazából ez való rá. és láss csudát: Urunak nagyon tetszik a dolog: sokkal dinamikusabban mozog a beállítása gyerekjáték volt, nem tartott tovább 5 percnél. levegőszabályozó 1,25-re kicsavarva, síbertű középen. 25-ös keverék van benne, és alig füstöl
        havaj-didzsi-bubuj van. már csak arra vagyok kíváncsi mennyire lesz torkos.
        k36 polcra került
        soveny, Intrepid és wsievers kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          A táblát ha eredetiségire is viszed jobb ha nem teszel rá mert baj lehet belőle! Én fényezés előtt levettem az eredetit és kis hiján feljelentettek a vizsgálók!Úgy kel hagyni ahogy vetted abból nem lesz baj mert a meglévő adatok alapján is be azonositják!
          Nekem van egy Planéta 3-asom forgalomból kivont, zöld forgalmival, törzskönyvvel, beütött AF-es vázszámmal, valódi tulajtól adásvételivel. Még nem írattam át, de a festés miatt szétszedtem az egészet, és a táblát is leszedtem róla, hogy a homokszórás és festés mindenhol jó legyen, és új táblát akarok rá, mert ami van az már teljesen elkopott. Lehet ebből esetleg probléma eredetvizsgán? Jobb ha inkább nem teszek rá semmit?

          Komment


            #20
            legbiztosabb, ha elmész oda ahol eredetiségvizsgálatot akarsz csinálni és rákérdezel

            Komment


              #21
              Sikeresen nekiláttam szétszedni az oldalkocsit, de nem megy a kerék leszerelése, a motor meg mindezt búsan nézi

              Komment


                #22
                gilersx eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                új táblát akarok rá, mert ami van az már teljesen elkopott
                Szerintem ne nyúlj hozzá. Fölösleges keresned a bajt, senkit nem fog izgatni, ha lekopott a festés a gyári tábláról.

                Komment


                  #23
                  Üdv!
                  Nem találom a topikok között azt, amiben az IZS RAL színeiről volt szó. Tudnátok ebben segíteni, mivel az oldakocsit is ilyen színűre szeretném festeni, és lassan el kellene kezdenem beszerezni a festéket.

                  Komment


                    #24
                    Hali! Szerintem nem is fogsz találni ilyet! Lehet jobbban jársz,ha viszel mintát,és kevertetsz ki olyat,amilyet szeretnél. Egyébként valahol volt szó a gyári szinekről,az izs.hu szerelési fórumjába,azt hiszem. Ott is nézz körül,de úgy rémlik nincs gyári színkód,ahogy sikerült!
                    soveny kedvelte ezt.

                    Komment


                      #25
                      Egyetértek, ha viszel színmintát a fényezőnek, ki tudja kever(tet)ni a megfelelő árnyalatot. Színmintaként érdemes lehet naptól védett felületet keresni, pl. oldaldobozok/lámpatest belseje, de ha nincs ilyen, az is megteszi, ha a nap szívta fényezést óvatosan megcsiszolod.

                      RAL-kódot, ahogy Híres is írja, amiatt nincs értelme keresgélni, mert nagyon nagy eltérések voltak az árnyalatokban.

                      Komment


                        #26
                        Egy jó kis napfénytől védett hely lehet még a tank alja ahol felül a vázra. Ott tuti nem kap napfényt elég egy kis tisztítás, esetleg még polír paszta vagy vax és már keverheti is a fényező a színt.

                        Komment


                          #27
                          Esetleg legalább azt meg tudnátok mondani, hogy milyen típusú festéket használtak akkoriban? Szívem szerint kapna egy szép metálfényt, de nem azzal fújták gyárilag, így nem akarom összegányolni, ha már pénzt, meg időt, meg munkát fektetek bele, akkor legyen szép, és olyan, mint a gyári

                          Komment


                            #28
                            Gondolom NEOLUXal,vagy valami hasonló. Megkérdezel egy öreg fényezőt mivel fújták a Ladákat régen,az bizti tuti,és mellesleg az a legolcsóbb!




                            korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Sikeresen nekiláttam szétszedni az oldalkocsit, de nem megy a kerék leszerelése, a motor meg mindezt búsan nézi
                            Tehetnél fel képet arról,hogy miként van felfogatva a Duna váza az Izsre,ha van. Én is gondolkodok,hogy be kéne szerezni 1et,mert az én orosz oldalasom szerintem SOKK a mocinak! Köszi!

                            Komment


                              #29
                              Ma, ha lesz időm lefényképezem, bár csak mellé van téve, mert ott van hely. Azóta már szétszedtem, már tisztogatom, és készülök a festésre

                              Komment


                                #30
                                Oké jó! Jó munkát festegetéshez!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X