Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Izs tulajdonosok mindennapjai

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Szervusz Norinko!

    A baj nem jár egyedül,ennél azonban nagyobb baj,hogy már lassan elmennek,a fecskék és vége a szezonnak.


    Üdvözlettel:Che
    norinco, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #47
      norinco eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      kínomba rámértem a gyertyapipára: szakadás. puff nekem. 350huf-ért vettem másikat, beszerel, és Uru vigyorogva elsőre beindult. megjegyzem: a meghibásodott gyertyapipa alig egy hónapos volt.
      Ilyen esetben gyujtáskábel megblankol, gyertyára ráteker, és végig az úton zavarjuk a sok kapitalista háztartásban a Szabad Európa vételét
      Amúgy erre mondják a nagyok, hogy a zavarszűrős gyertyapipát 10 ezer km-ként cserélni kell(ezért használok én zavarszűrő nélküli ősi darabokat).




      Valakinek itt az Izsén van Ural/Dnepr csónak? Érdekelne a felfogatásokról 1-1 kép (különösen az alsó gömbcsapok helyzete a vázon, a felső fülekkel tisztában vagyok)
      Ha hátra a hátsó lábtartóhoz teszem a gömbcsapot, azt elbírja a váz? (ahogy méricskéltem oda jönne ki)
      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 szept. 10, 23:06.
      Lemezjáték, Intrepid és 2 további látogató kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #48
        Az enyémen ott van a hátsó lábtartó felfogatásán,elöl meg a blokktartócsavaroknál.Gondolom,hogy bírja,még nem hagytam el,bár igaz ami igaz,már egy ideje nem mentem vele! Házikós dolgaimon ügyködnék,máramikor jut rá idő.




        wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Ilyen esetben gyujtáskábel megblankol, gyertyára ráteker, és végig az úton zavarjuk a sok kapitalista háztartásban a Szabad Európa vételét
        Amúgy erre mondják a nagyok, hogy a zavarszűrős gyertyapipát 10 ezer km-ként cserélni kell(ezért használok én zavarszűrő nélküli ősi darabokat).




        Valakinek itt az Izsén van Ural/Dnepr csónak? Érdekelne a felfogatásokról 1-1 kép (különösen az alsó gömbcsapok helyzete a vázon, a felső fülekkel tisztában vagyok)
        Ha hátra a hátsó lábtartóhoz teszem a gömbcsapot, azt elbírja a váz? (ahogy méricskéltem oda jönne ki)
        Csinálok majd képet róla,ha előbb nem,akkor hétvégén.




        norinco eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        na megtörtént.
        otthagyott Uru.
        délutános műszakból indultam volna haza, de Uru nem akarta. gyertya ki: szikra van. szép kövér, sötétben remekül mutat - majd 1mm széles szép határozott kék szinnel. gyertya be... sokadikra nagy nehezen elindul. füstöl, mintha muszály lenne neki. mindegy, elindulok haza fele, tankolnom is kéne. féluton benzinkút felé megáll. gyertya ki, másik be. beindúlt. befordulok benzinkútra, le is áll. no elfogyott az etetni való - gondoltam. tankolok, veszek biztonságból egy gyertyát is, és visszaindultam a városba, hogy lássam, nem fog-e a hazafelé úton otthagyni az erdőben. 1km után megállt. lámpa alatt szerelgetés...-nem indul. visszatoltam a kútra. a kutas jó-barát, de egyedül van, nem tud hazavinni. este 11kor nemigen akarok senkit felriasztani, így marad a szerelgetés. porlasztó le, szétkap, kitisztít. szikra gyönyörű, mégsem indul. benzin bele a hengerbe, de semmi. már hajnali 4óra... nemsoká jön a váltás a kútra Janibátyám megígérte hazavisz, Uru marad, porlasztót és akkut hazaviszem. otthon karbi aprólék, kompresszorral kifújkod. akku töltődik. másnap felszerelkezve meglátogatom hűtlen társamat. karbi, akku vissza, gyújtás indikátorórával 4mm-re beállít, hézag OK, kis benzin hengerbe, gyertya vissza. kuka. nem indul. gyertyapipa le gyertyakábellel megnézem a szikrát - a nagykönyvben nem tudják úgy leírni a szikrát amit látok: több mint 1cm-ről is szinte olvasztja az alut kínomba rámértem a gyertyapipára: szakadás. puff nekem. 350huf-ért vettem másikat, beszerel, és Uru vigyorogva elsőre beindult. megjegyzem: a meghibásodott gyertyapipa alig egy hónapos volt.
        tanulság: nem elég a tartalék-gyertya, kell pipa is




        no és hogy teljes legyen az örömöm: a szamárom az utcánk elején megállt ma hazafelé: elszakadt a vezérműszíj.
        szerencsém talán, hogy lejtős úton csak gurultam.
        Helló szia! Az fasza! Még azóta sem nyúltam a motorhoz,lehet,hogy tényleg télen megyünk csapatni??? Pedig már nagyon mennék,de hát most a házikó van porondon. Na de ha ősszel kiköltözünk,akkkor aztán beindul a próbálgatás,akkor mindig kéznél lesz a masina!
        norinco és wsievers kedvelte ezt.

        Komment


          #49
          Híres eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Csinálok majd képet róla,ha előbb nem,akkor hétvégén.
          Kösz szépen...eddig is volt a vázamon gömbcsap, de valami gyári Izs oldalkocsihoz.(fent az ülés előtti csőnél is gömbcsap van, nem fül) Meg ha már van itthon egy oldalkocsi, akkor megcsinálnám, hogy Dneprrel együtt az Izs is vihesse, és az áthelyezésnél a lehető legkevesebbet kelljen csavargatni a rudakat.
          A vázfestés előtt meg akarom oldani a felszerelés kérdését, amíg még egyben van a motorváz.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #50
            Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            nagyobb baj,hogy már lassan elmennek,a fecskék és vége a szezonnak.
            Kedves Che ! Kívánok neked, hogy ez legyen a legnagyobb baj az életedben. Ameddig az ember egészséges ,olyan természetesnek tűnik hogy jársz, hallasz, beszélsz, látsz, motorozol. Aztán jön valami kis malőr, és rájössz hogy milyen könnyen lehet ez másképp is.
            Che, OdinHEM és korompaiistvan kedvelte ezt.

            Komment


              #51
              wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Kösz szépen...eddig is volt a vázamon gömbcsap, de valami gyári Izs oldalkocsihoz.(fent az ülés előtti csőnél is gömbcsap van, nem fül) Meg ha már van itthon egy oldalkocsi, akkor megcsinálnám, hogy Dneprrel együtt az Izs is vihesse, és az áthelyezésnél a lehető legkevesebbet kelljen csavargatni a rudakat.
              A vázfestés előtt meg akarom oldani a felszerelés kérdését, amíg még egyben van a motorváz.
              Nekem gömb alakú a felfogatásrész a blokknál,és a hátsó lábtartónál,a rudak meg füles megoldással vannak. A hátsó teleszkóp felső csavarja egyben a fül,elöl meg nem a gyári fülre van téve,hanem a vázra egy bilincsel(ne kérdez,hogy miért)
              wsievers kedvelte ezt.

              Komment


                #52
                wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Kösz szépen...eddig is volt a vázamon gömbcsap, de valami gyári Izs oldalkocsihoz.(fent az ülés előtti csőnél is gömbcsap van, nem fül) Meg ha már van itthon egy oldalkocsi, akkor megcsinálnám, hogy Dneprrel együtt az Izs is vihesse, és az áthelyezésnél a lehető legkevesebbet kelljen csavargatni a rudakat.
                A vázfestés előtt meg akarom oldani a felszerelés kérdését, amíg még egyben van a motorváz.
                Hali! Tettem a képtárba fel képet a felfogatásról. Remélem segít!
                wsievers kedvelte ezt.

                Komment


                  #53
                  Kösz szépen! Ezen már el tudok indulni, ráadásul az oldalkocsi alvázad csatlakozó része is hasonlít az enyémhez(attól féltem jobban eltér a laprugós oldalkocsialváz a gumibakostól, de nem). Tényleg érdekes az első-felső felfogatás de ha nálad bevált, akkor én is így csinálom...csak első ránézésre én gyengének találtam a hátsó lábtartó környékét.
                  Az enyémen hátul igy vannak a gömbcsapok:http://veteran.forum.hu/members/wsie...-felfogatas-2/
                  Végre már mir-mur és soveny hathatós közreműködésével, és a Deél Józsitól való alkatrészszerzés kapcsán egyre jobban közelít a gép a Planeta 2 állaghoz
                  Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 szept. 12, 21:23.
                  korompaiistvan kedvelte ezt.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    #54
                    Én így vettem szerelvénybe,a bácsi,akitől vettem,Ő alkalmazta ezen megoldásokat. Jónak tűnik,biztos tudta az öreg,hogy mit csinál!
                    wsievers és korompaiistvan kedvelte ezt.

                    Komment


                      #55
                      Csak mint érdekességet teszem fel.http://www.jofogas.hu/budapest/Izs_P...si_6217969.htm

                      Komment


                        #56
                        Az oldalkocsit nagyon el tudnám fogadni

                        Komment


                          #57
                          Egy kérdés...Ti tudjátok mitől van az orosz karburátoroknak furán sárgás színe?
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            #58
                            Most hogy csinálnám a blokkom, úgy gondoltam fepolírozom kissé. Viszont ezüst festéket találtam rajta-lehet gyári? Festették ezüstre a Planéta 2 blokkokat?
                            korompaiistvan kedvelte ezt.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #59
                              wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Egy kérdés...Ti tudjátok mitől van az orosz karburátoroknak furán sárgás színe?
                              Lakkozva van,ettől besárgul.A riga 12-esnek ezüstre volt festve a blokkja és nem igazán akart lejönni.Valamilyen módon talán rá van égetve a bevonat.
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                #60
                                Kadmium bevonat miatt sárga.Blokkot nem jellemző hogy festették. Planeta-ból láttam olyat aminek a 2 belső dekni festve volt.
                                wsievers és mátéapu kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X