Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 350 fulladás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Nah előszedtem ismét a 634 est. 2 fél nap meló után folyamatos működésre bírtam. Gyújtásoldali szimmering csere volt. Viszont jó gyújtásbeállításnál, iszonyat nehezen indul, és ha elindult teljes gáznál kb. 3000-es körülbelüli fordulattal megy, ha visszaengedem a gázt, azonnal leesik a fordulat, és nehéz visszatornászni. A súbertűt már mindenhová tettem, de mintha jobb lenne ha emelem.
    A karbiban kínai felújítókészlet van, ettől vártam a csodát, de a nem jött el...
    Még megpróbálom meggyűrűzni, mivel keveslem a kompressziót is, nár az a 26 ezer km ezt nem indokolná...
    Az előző gazdája is szenvedett ezzel, egyszer ki is gyulladhatott, mivel a légszűrőház meg volt olvadva, és kissé meg vannak pörkölődve a vezetékek is.
    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 okt. 01, 20:53.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #17
      Még megpróbálom meggyűrűzni, mivel keveslem a kompressziót is, nár az a 26 ezer km ezt nem indokolná...
      Az én bordóm előttem két tulaj...10-en ezernél már nem volt tűgörgős ezer km-enként hajtókarpersely csere volt,gyürü csere,mégis imádtam és ezerenkénti gyújtásállítással megbízható volt!!Azt a motort nem dobálja a szél nem lassul az emelkedőn nem gond a két személy és nem pobléma ha elengeded 100nál a kormányt....

      Ja és a ladások levették a távolságit,ha én mentem elől!!!!
      Fergusson, zahi és 4 további látogató kedvelte ezt.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        #18
        Füst itt is volt, de leginkább sárga gyanta a karbi alján... 2 hónapja mostam ki -.-
        A pucolás segített eddig...innettől fene tudja mi van, ha épp úgy tartja kedve, indul, ha képes a főtengely 3 fordulatnál többet megtenni.
        Ilyen makacs Jawám még nem volt.
        Olyan fura nyúlós érzetű az egész, ha forgatom a berúgókarral.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #19
          Az előző gazdája is szenvedett ezzel, egyszer ki is gyulladhatott, mivel a légszűrőház meg volt olvadva, és kissé meg vannak pörkölődve a vezetékek is.
          a megégett vezeték képes csodákra. pl könnyen törik! és nem csak a szigetelés!!!
          Lemezjáték kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Ha elindul keveréktől függetlenül nem füstöl nagyon? A kuplung oldalon mikor volt szimmering cserélve? Az erő vesztés ezért is lehetséges persze ez csak feltevés.
            emu kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              1 éve volt mindkét oldalon. A gyujtás oldalit azért cseréltem ismét, mert az nem sikerült a legjobban, elsőre kereszbe ment bele, és el is volt hajolva kissé a szimmering lemez része. Most az jó lett így, és ez már porvédős, nem a sima.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #22
                Gyertyacsere ??? Gyertya ü.a. nedves???, gyertyahézag, megszakító ??? , kondi ???, Falslevegő mustra féktisztítóval ??? , fordulatot hogy ejti vissza ??? , mindkét oldal egyszerre füstöl ??? Légszűrő nélkül ??? Karbit esetleg régi kromofágba , vagy az erősebbik nitróba beáztatás után kimosni ???Tű középre , levegő másfél ki -bentről , alapjárati két fordulat ütközéstől (csak kezdésnek ...) , Üzemagyag friss ??? Esetleg másik karbi ??? Kipufogó nincs eltömődve ???
                Miért kicsi a kompresszió ? Mérted ? Egész pontosan mennyi ??? Gyűrű nincs esetleg letapadva ??? Labirint ?
                Bocs, csak gondolkodtam rajta ...
                madorka, wsievers és 4 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  Igen ilyenkor szokott az ember fia többnapi bosszankodás után egy bagatell hibára akadni.
                  wsievers és Fergusson kedvelte ezt.

                  Komment


                    #24
                    Gyertyacsere ??? Gyertya ü.a. nedves???, gyertyahézag, megszakító ??? , kondi ???, Falslevegő mustra féktisztítóval ??? , fordulatot hogy ejti vissza ??? , mindkét oldal egyszerre füstöl ??? Légszűrő nélkül ??? Karbit esetleg régi kromofágba , vagy az erősebbik nitróba beáztatás után kimosni ???Tű középre , levegő másfél ki -bentről , alapjárati két fordulat ütközéstől (csak kezdésnek ...) , Üzemagyag friss ??? Esetleg másik karbi ??? Kipufogó nincs eltömődve ???
                    Miért kicsi a kompresszió ? Mérted ? Egész pontosan mennyi ??? Gyűrű nincs esetleg letapadva ??? Labirint ?
                    Bocs, csak gondolkodtam rajta ...
                    Gyertyacsere volt. Két jó NGK BP6HS. A gyertya nedves, és a könyöknél is folyt az üzemanyag miután az lelazult a próbálkozásoknál. Gyertyahézag 0.7, megszakító új ICET-es. FHP-nál a nyitás 0,35, később tovább nyit kb. 1mm-ig. Utána rendesen zár, az előgyújtás az általam megszokott 2,9 mindkét hengeren pontosan, forgásirányból mérve. A kommutátoron mérve 3 tized az ütés, de láttam már rosszabbat is, és az is ment. Kondik újak. Semmi jele falsolásnak. A fordulatot gyorsan ejti vissza, de utána nehezen pörög fel, félgáz alatt le akar állni. Jár mindkét henger, egyformán melegszik, hosszabb járás után is inkább hideg, a füst nem számottevő. Igen, légszűrő nélkül jár így. A karbi ki lett mosva, minden alkatrésze új, teljes felújítókészlet, a fúvókától az utolsó csavarig, kínai utángyártott, most újra kitakarítottam, mert a mosás után elég sokáig állt benne a benzin. A tű felülről a második, a melléklevegő 1,5 fordulat ki, alapjárati csavar, jelenleg valahol becsavarva.(nem értem még el folyamatos működést gáz nélkül hogy beállítsam). Új üzemanyag 1:40 keverve. Van egy 30-as vadonatúj KOSO-m azzal meg fogom próbálni(ahhoz van fúvókakészletem). A furulyák a lehetőségekhez képest tiszták. Nem tudom miért, érzésre a Czetkám könnyebben jár, és nagyobb kompressziójú. Még nincs kész a kompressziómérőm, így pontosat csak hétvégére tudok. Volt levéve a henger, új hengertalp tömítések vannak, a gyűrűket akkor néztem, rendben voltak, bár hézagot nem mértem. A labirintot nem tudom. Zsírzós labirintja van, ezzel kell mennie, mert ilyet nem kapok sehol...

                    Annó a Czetkámon próbáltam ezt a karbit, elég furcsa volt a motor vele. Járt, meg minden, de nem tudtam úgy beállítani, mint a sajátját. Ez a fajta karbi minimálisan különbözik az összes többitől, de inkább csak fúvókaméretben. (főfúvóka 115-105, alapjárati 55-50) Most az első konstrukció van benne, a gyáriját valaki kifúrta nagyobbra, ezért vettem felújítókészletet. Kevesebbre nem tudom venni az üzemanyagot, legfelső tűállásban is ezt csinálja. Úszószint a Jawánál nincs megadva, az úszó nem állítható.
                    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 okt. 02, 22:50.
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      #25
                      Járt, meg minden, de nem tudtam úgy beállítani, mint a sajátját.
                      A pannóniánál mivel könnyen hozzáférhető a karbi próbákat a kis traktoron csináltam egy idő után az alap beállításokkal már ment is és mikor az utcaira tettem csak finomítani kellett!Ha nem jó a czn-nem jó a jawa-ra sem....próbáld visszatenni az eredeti fúvókákat.De könnyű másnak tippeket adni,fullad a motorom mintha nem kapna anyagot
                      sepy és zahi kedvelte ezt.
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        #26
                        Hogy érzed ? Sokall , (négyüteműzik) vagy kevesell (elfogy ,legyengül , nem forog tovább) .... Talán egy másik karbi felépítése sokat segítene a dolgon . A leírtak alapján a gyujtás O.K. , A gyertya nedves , valószínű sokall (főfuvóka , úszószint -csak azért is , attól hogy nem állítható , még lehet sz@r...- súber ?) . Nem lehet hogy a súber h. letörés ennél a karbinál más mint a többinél , és te nem azzal a súberharangal próbálkozol mint ami kéne ....
                        Mi a 250-es ETZ karbival (BVF 30 N2 ) egész jó eredményeket értünk el , igaz az alacsony légsebesség miatt 160-as főfuvit kért .
                        wsievers kedvelte ezt.

                        Komment


                          #27
                          Én inkább azt mondanám, hogy a teljes gáz felé elkevesel, mivel a próbálkozás végén kifogyott a karburátorból a benzin, és ennek ellenére sem pörgött fel. Az indítás nehéz, attól függetlenül, hogy megswimmelem vagy nem. Ott mintha pedig félfordulatig sokat kapna. Túl nem folyik. Én is kissé tartózkodva nézem ezt a karburátort, mert az egészet szétszedve, egy dobozban találtam, mikor elhoztam a motort. Ez egy Jikov 2926SBDb karburátor. Mintha az alapjárati fúvóka lenne nagy, a főfúvóka meg kicsi. De az előzőből csak az 55-ös kapható, főfúvókából pedig már most nagyobb van, mint az ehhez a karbihoz gyárilag írt 98-as(ezt még sohasem láttam, 105-ös volt a legkisebb, amit Jawában láttam eddig).
                          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 okt. 02, 23:48.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            #28
                            LEhet egy kissebb teljesítményű motoré a karbi ugy emlékszem a karbik egyformák a jawánál,elképzelhető,hogy valaki tévedésből vagy véletlenül elcserélte
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              #29
                              Egy pár adat: karb.: Jikov2926 SBDb.Főfúvóka: 112.Ürejárati:55. Előgyújtás:2,8 mm. Prim. lánc 64 szem. Szekunder:1/2"5/16"- 126 szem. Első villa:lengéscsill.olaj+mot. olaj 1:1 arányban 120ccm/ 1 csillapító.Hátsó: 47ccm. csak lengéscsill. olaj. Sebv.:PF90 olaj és 1,2 L. Gyertya hőérté:220-240. Forrása a Kerskedelmé Műszaki Szolgálat Kézikönyve!

                              Komment


                                #30
                                Én első körben kipróbálnék egy másik karbit .... Egyébként már írtam is soxszor , hogy nem szentírás a gyári méretek a fuvókáknál . Fúvóka-dörzsár van , ... fúvóka kalibráló gondolom szintén. Miből gondolod hogy az alapjárati nagy ? Nem tudod a levegő csavarral beszabályozni ?

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X