Elspóroltam bizony...de olyan jó állapotúnak tűnt, a patent is. Pedig az ugrott szét...álmomban sem gondoltam volna.Annyit ráköltöttem, az a pár ezer már nem vágott volna földhöz! Lehet, hogy a nyitott lánc jobb, mert meglett volna az esélye, hogy kidobja és nem csap szét mindent, de hát gondoltam, legyen olyan mint ahogy a Csehek megálmodták.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa 350 638 blokk felújítás
Collapse
X
-
Ha olcsóbb új láncot veszel se biztos hogy jobban jársz. Minden esetre tanulságos eset.
A blokkal kapcsolatban még érdekelne egy olyan vélemény hogy a labirint házat is érdemes e kicserélni.
Van itt a fórumon egy ezzel foglalkozó "jawa labirint kérdés" című rész. De ott sajnos nincs egyértelmű válasz és inkább vennék ebből is újat nehogy megint szét keljen húzni a blokkot. Nekem ugyan már a két csapágyas főtengelyem van de a labirintházam még nem a "tömör" fajta mint ami a jobb képen látszik hanem tulajdonképpen két egymással szemben lévő "korong". Gondolom a tömör jobban zár.
Kovacsk84 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Szerintem teljesen mindegy, hogy melyik, hiszen az oldalában kialakított horonynál kell zárnia, az pedig mind a kettőnél egyforma kialakítású. Csak jól kell illeszkednie, maximum egy leheletnyi hőálló pasztával megspékeled, fölösleges 5-6-7 ezerért venned egy újat...ez nem kopik...illetve nem szabadna neki
Komment
-
Kovacsk84 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésefölösleges 5-6-7 ezerért venned egy újat
A nyitott láncon én is gondolkozok láncvédős megoldással de nálam ez még messze van.
Fehérváron találtam egy embert aki megcsinálja a főtengelyt és megfúrja a hengereket. Már csak el kéne juttatnom hozzá a cuccot.
Komment
-
A fúrásra 4500-at mondott/henger, a főtengelyre 10000-et anyag nélkül. De még nem biztos hogy hozzá viszem. Nem azért mert drága hanem mert elméletileg van más aki korábban profi módon újított fel főtengelyeket meg hengereket és még közelebb is lenne hozzánk, csak sajnos pár éve már nem űzi az ipart. A munkatársam ismeri és remélem rá tudja beszélni hogy elvállalja, ha nem akkor marad a fehérvári. Kicsit tartok az egésztől mármint a főtengely felújításától mert elég sok rosszul sikerült felújításról hallani. Jó szakit meg nehéz találni.
Komment
-
Megérdeklődtem a Négy Kelemen Kft-nél a főtengely felújítást. Azt a választ kaptam hogy mivel az alkatrészek (hajtókarok, középső csap, labirint gyűrű, két csapágy) megvannak, így 6000ft amit fizetni kell.
Mivel itt a veteránfórumon két embernek is csináltak Jawa főtengelyt állítólag jól, lehet velük csináltatom.
A gond hogy ők is Pesten vannak de azt írta postán is megoldható. Ebben az esetben viszont kéne csinálnom egy kis fa ládikót amibe a főtengelyt el illetve vissza lehet küldeni. Odafele még nem is lenne gond de felújítva a visszaküldésnél csak meg kéne véddeni....OdinHEM kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
soveny eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSajnos az egyik barátomnak az utóbbi időben csak rossz tapasztalata van a Négy Kelemennel
Őt viszont az Mz klub oldalán nem mindíg magasztalják...
A barátodnak mi volt a rossz tapasztalat?
Komment
-
Nagyon-nagyon nehéz elköteleznie magát, illetve döntenie az embernek egy mester mellett, hall jót is, rosszat is...Azért sok sikert kívánok!
A 638-as blokk jobb felén van egy két görgősoros 3205-ös csapágy remekmű. Az lenne a kérdésem, ha azt cserélni szeretném, mindenképpen a c-3 as futásút vegyem, vagy jó lehet oda a normál (ami a váltóban is van) 3205- ös ZKL, mert árba negyedét tudja...ez lenne a nagy dilemmám...sajnos ilyen a költségvetés!
Komment
Komment