Közlemény

Collapse
No announcement yet.

jawa cz 175 elektronika

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    jawa cz 175 elektronika

    Hello jawa cz 175 1968 ashoz keresek kapcsolási rajzot illetve segítséget:

    #2
    Kedves Rodger!

    Az általad feltett kérdésre már van válasz a fórumon,-ugyanebben a rovatban,csak meg kell keresned!Találsz kapcsolási rajzokat és olyan kapcsolási rajzot is,ahol láthatod a vezetékek színét.

    Főoldal>Fórum>Szerelés,felújítás>Szerelési kérdések>Jawa motorok szerelése ,valahol itt megtalálod a választ.


    Nem írtad meg pontosan,hogy a CZ 175/450 típusról,vagy a CZ 175/477 különolajzós típusáról van szó.Úgy tudom,de azért ebben nem vagyok biztos,hogy a 477-est 68-ban kezdték gyártani,legalábbis a neten így silabizálható ki a típus évfolyama.

    Amiben biztos vagyok,hogy a 450-nél az akku pozitív sarka van testelve.

    Üdvözlettel:Che

    Komment


      #3
      Cz 175/450 van az adatáblán de rajz szerint jó a bekötés de még sincs szikra

      Komment


        #4
        A trafót próbáltad már cserélni?

        Komment


          #5
          Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          A trafót próbáltad már cserélni?
          Bocsi,de megy áram a trafóhoz,jó az akku,jól érintkeznek a bekötések az akku környékén fémtiszták a csatlakozások,megy áram a kapcsolóba ,nincs összeégve ...berozsdázva a fesszabályzó..nincs beégve-oxidálva-olajozva a megszakító?????Sajnos több év alatt minden csatlakozás eloxidálódhat,a vezetékeket kidörzsölhette valami,megrágta az egér ,nekem a kölyökkutya próbálgatta ki a fogait a kötegen....

          Szóval ,végig kell ellenőrizni az áram és a test útját:ez az alap !!!!
          Lemezjáték, Rodger25 és 3 további látogató kedvelte ezt.
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            #6
            Egy két kábelen láttam égés nyomot azt kicseréltem meg trafo kábeleit. Utána adót egyszer szikrát aztán meg semi. Van egy utólag felszerelt feszabályzo szerintem ot lehet alami. Vagy esetleg megszakítónál lehet valami.

            Komment


              #7
              Ilyen feszültség szabályzot tetek rá de nem tudom minek.

              Komment


                #8
                Valószínűleg tönkrement a dinamóra adaptált egyoszlopos fesszabályzó.
                Ez a kétoszlopos. Visszáram ellen jobban védi a dinamót.
                Megjegyzem, esztétikailag nem szerencsés. A dobozban simán elfért volna.
                emu kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Zsolti üdv. a fedélzeten!!
                  emu kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    Szia Sepy!

                    Így elszomorítottalak? Itt vagyok én, csak inkább olvasom a fórumot.
                    sepy, és kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      Ne csak olvasgass mert mostanság igen lapos a Fórum sokszor én is csak lapozok mert túl sok kezdődik a nick nevemmel. Nem úgy éreztem mint ahogy sikeredett az ábrázat! Mi újs a gépeddel? / CZ re gondoltam ?/ Gondolom a Hörbi teszi naponta a dolgát.? Ez gondolom sokunkat érdekel. Vannak itt ki hasonló projektben vannak idő hiány miatt elveszve. Egy viszont jó az én volt gépem jó kezekbe került és most szebb mint új korában dícsérve Kvaga barátom keze munkáját igaz nem tette közkincsé a fotóit!

                      Komment


                        #12
                        sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        az én volt gépem jó kezekbe került és most szebb mint új korában dícsérve Kvaga barátom keze munkáját igaz nem tette közkincsé a fotóit!
                        Akkorerr nyomatékosan fel kellene szólítani!

                        Komment


                          #13
                          Hörbiről meg a motorról írtam egy cikket.
                          https://veteran.forum.hu/articles/21...om-története

                          Komment


                            #14
                            Az egyetlen jó változás gépfronton, hogy az Albeát lecseréltük egy Megane-I -re. Nagykorúsága ellenére beigazolódni látszik Becsületesnepper mondása, hogy nem km-óra állást veszünk, hanem műszaki állapotot. Ez az autó tényleg egyben van.

                            Komment


                              #15
                              Nekem dinamóból 2 kábel jőnki feszabályzot nem láttam ot. Esetleg nincs róla képe valakinek? Szeretném vissza állítani az eredetit.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X