Jankó51 eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa CZ 175 type 450 váltó
Collapse
X
-
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
-
KIcsit pontosítsuk. a tőcsavarok a helyükön vannak ugye? A dugón a gyűrűk a helyükön a rögzitő stifteket figyelembe venni!. A dugón a nyíl előre mutat. Kitámasszuk a dugót, hogy ne tudjon lefele menni. A tőcsavarra rá toljuk a hengert bele illesztve a dugót majdnem az első gyűrűig.Most jó a segítség! a fenti kép alapján hasonló lemezzel össze húzzuk a segítség lassan kezével ütögetve tolja lefele a hengert. Valahogy én így emlékszem.
- 5 likes
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA méretes dugó gyűrű:nekem több mint negyven éven keresztül átcsúszott az ablakon,ha beakad akkor szerintem méretprobléma van.
He.
- 3 likes
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése.A méretes dugó gyűrű:nekem több mint negyven éven keresztül átcsúszott az ablakon,ha beakad akkor szerintem méretprobléma van.
(nem kell megírnod hogy döntöttél, kitalálom...)
Azért van némi mentségem is: Használati utasítás Pannónia De Luxe TL-250 F CCM motorkerékpárokhoz Csepeli Motorkerékpárgyár Budapest, 1958. Henger kormozás 8. pont: "A hengert emeljük át a tőcsavarokon, forgassuk jobb irányba a dugattyún (kb. 30 fokot) és húzzuk le azt a dugattyúról. Az elforgatásra azért van szükség, hogy a dugattyúgyűrűk ne akadjanak a szívóablakba."
Annyit azért nekem is köszönhetsz, hogy segítettem kiprovokálni az "öregektől" némi szakmát mindkettőnk épülésére.
- 4 likes
Komment
-
Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseaz "öregektől"
Józsibát egyszer bácsiztam le,úgy megharagudott,hogy megijedtem......
Az az igazság,hogy a régi gyűrűk nem voltak hőkezelve azok hajlamosak voltak megakadni az ablakban,és olyanok is voltak amik nem tömítettek a torz alakjuk miatt.Ez szerencsére a múlté a mai utángyártott alkatrészek,már jobb technológiával készülnek....emiatt már nem kell trükközni összerakás előtt a reszelővel....Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2021 ápr. 11, 17:28."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 4 likes
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseúgy megharagudott,hogy megijedtem.....
- 1 like
Komment
-
Sajnos eddig nem tudok fejleménnyel szolgálni, endurozás közben sikerült le sérülni és nem tudok most így sajnos szerelgetni, de pár nap és kiderül hogy akkor egy eszköz segítségével fel tudom-e tenni. méret probléma elvileg nem lehet (aztán ki tudja) 60x2 direkt le is lett mérve az új is és minden oké. természetesen ki van támasztva és a tő csavarok a helyükön vannak. ha valami rendesen össze nyomja a gyűrűket akkor szerintem nem lesz baj és utána rendesen menni fog, mert a váltó így most egyelőre jónak nézz ki.
- 3 likes
Komment
-
Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésenem tudok most így sajnos szerelgetni,
- 2 likes
Komment
-
Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése...látom, aludni se!
- 2 likes
Komment
-
Sziasztok! Nagy Update, a gyűrű méret nem volt jó amit küldtek ki lett cserélve sokkal könnyebben rá ment blokk össze minden a helyén, nem indul gyerta ki nézzük meg, hát nincs szikra úgy hogy eddig volt, na akkor mi lehet? Másik gyertya még mindig semmi. na jó akkor mérjünk rá multi méterrel, hát semmi sípolás. gyertya pipa ki vesz rá mér, semmi. hozunk másikat oké azzal egyből sípol. De szikra továbbra sincs. rendesen rá mértünk és ha probáljuk be rúgni akkor a gyertyába megy fel áram, mert ha csak simán kézzel le nyomom kap 3 voltot de semmi szikra. Ötlet hogy mi lehet neki a gond? Fontos hogy ugye képek alapján meglett állapitva hogy mustang gyújtás van rajta. de eddig jó volt vele, most mégse adja a szikrát.
Komment
-
Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésede eddig jó volt vele,
Mindent alaposan megtisztítani,beállítani a hézagot,előgyújtást,mivel bontva volt:emiatt minden elmozdult,minden vezetéket jól rögzíteni és akkor megbízhatóan lesz szikra és akkor amikor kell !"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
Sziasztok! Ma hogy volt rá időm. Probálkoztam a gyújtás beállitással, de nagyon a feladásnál vagyok mert az istenért sem akarja az igazat. Valaki le tudná írni hogy pontosan hogyan kell? Meg mi is az ami pontosan kell vagy kéne hozná? Kiskunfélegyháza környékén valaki tudna valakit aki ebbe tudna segíteni?
Komment
-
Ez elég jó leírás: https://czetka.eoldal.hu/fenykepek/s...engeres.-.html
Annyi, hogy én 2,7-3,2 mm közzé állítom az előgyujtást a 350-esen. A löket itt is ugyanaz, szóval javaslom, hogy ugyanígy tegyél. Hézagmérő, próbalámpa, indikátor óra legyen. Ha nincs indikátor óra, tolómérő is megteszi, durva saccoláshoz.
A Mustang gyújtással is ugyanez a meccs, attól nem változik az előgyújtás mértéke.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2021 ápr. 30, 22:15."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 4 likes
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEz elég jó leírás: https://czetka.eoldal.hu/fenykepek/s...engeres.-.html
Annyi, hogy én 2,7-3,2 mm közzé állítom az előgyujtást a 350-esen. A löket itt is ugyanaz, szóval javaslom, hogy ugyanígy tegyél. Hézagmérő, próbalámpa, indikátor óra legyen. Ha nincs indikátor óra, tolómérő is megteszi, durva saccoláshoz.
A Mustang gyújtással is ugyanez a meccs, attól nem változik az előgyújtás mértéke.
- 1 like
Komment
Komment