Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa CZ 175 type 450 váltó

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #76
    sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Én még a gyújtás oldalon is be szoktam kenni a deklit ott papír tömítés nincs de jót tesz ha esőben kell menni!, vagy magas nyomású mosót használunk.
    Ez igaz! Ezen túl én is bekenem ott vékonyan.

    Komment


      #77
      A mai nap folyamán voltam 4 üzletbe és interneten is rengeteget nézelődtem. Boltba nem kaptam és neten sem találtam 60 x 2-es dugattyú gyűrűt. Esetleg valakinek van, vagy valaki tudja hogy kinek van feleslegese? Vagy ötlet hogy még hol nézzem meg?
      Utoljára szerkesztve a következő által: Pepe; 2021 ápr. 02, 12:31.

      Komment


        #78
        Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        60 x 2-es csapágy gyűrűt
        Hát, ha tényleg csapágy gyűrűt kerestél...

        Komment


          #79
          Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Hát, ha tényleg csapágy gyűrűt kerestél...
          Hoppá igen elírtam... Dugattyú gyűrűt kerestem boltba is meg neten is.
          Jankó51 kedvelte ezt.

          Komment


            #80
            Eddig össze rakva a blokk amennyire csak lehetett, most már a dugattyú gyűrűkre várok illetve karburátor bakelit és tömitésre várok aztán mehet fel a henger és a henger fej is. Szóval mostani hosszú hétvége után remélem szerdán megkapom a csomagomat és akkor legkésőbb csütörtökön kiderül hogy akkor most jó lesz e vagy sem.
            Jankó51, mátéapu és 2 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #81
              Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Eddig össze rakva a blokk amennyire csak lehetett, most már a dugattyú gyűrűkre várok illetve karburátor bakelit és tömitésre várok aztán mehet fel a henger és a henger fej is. Szóval mostani hosszú hétvége után remélem szerdán megkapom a csomagomat és akkor legkésőbb csütörtökön kiderül hogy akkor most jó lesz e vagy sem.
              Ha veszi a blokk a sebességet akkor idáig szép munka
              Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Boltba nem kaptam és neten sem találtam 60 x 2-es dugattyú gyűrűt. Esetleg valakinek van, vagy valaki tudja hogy kinek van feleslegese? Vagy ötlet hogy még hol nézzem meg?
              60X2 gyűrű ha még kell: https://e-motorparts.addel.hu/43210-...1963812073-pol

              Komment


                #82
                Köszönöm. Eddig nem próbáltam mert ugye nincs össze rakva teljesen és így nem akarok vele váltani mert tudtommal nem tesz jót neki.
                Illetve köszönöm a gyűrűket de fordulat motorkerékpár oldalon találtam. Igaz kicsit drágább de már meg rendeltem. Plusz tömités készletet is sikerült vennem onnan mellé
                Utoljára szerkesztve a következő által: Pepe; 2021 ápr. 04, 07:30.
                sepy és movisz kedvelte ezt.

                Komment


                  #83
                  Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Eddig nem próbáltam mert ugye nincs össze rakva teljesen és így nem akarok vele váltani mert tudtommal nem tesz jót neki.
                  Pedig én ki szoktam próbálni, ha rajta van már minden a blokkon a dugattyú-henger-hengerfej kivételével. Jobb ha ilyenkor derül ki ha nem vált. Ha kézzel forgatod a lánckereket vagy a főtengelyt meg lehet próbálni. Persze erőltetni nem szabad.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2021 ápr. 05, 22:01.
                  sepy, pasetta és 3 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    #84
                    Fent van neki a dugattyú mert azt nem vettem le és így nem szeretném forgatni csak úgy. Majd kiderül hogy jó lesz-e ha nem akkor kap egy új váltó tengelyt meg új váltó reteszelőt. Ha az sem oldja meg akkor már fogalmam sincsen hogy mi lehet neki. De nagyon remélem hogy jó lesz most már.

                    Komment


                      #85
                      Én ilyen esetben kikapom a főtengelyt, és csak a blokkot rakom össze váltóstól, tömítés nélkül. A tengelyeket 0-ra hézagolom. Így ki lehet próbálni a váltót. Összerakás után a papírtömítés fogja adni a megfelelő hézagot, ha rendesen össze van rakva a blokk. Jawánál-Czetkánál fontos a váltóalaplap csavarjainak lebiztosítása. Ha még nem volt, a karmoskapcsoló rugóit felcserélem egymással( újat nem veszek, mivel az új utángyártott hosszabb, mint a gyári, és le kell belőle vágni).
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #86
                        wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Én ilyen esetben kikapom a főtengelyt, és csak a blokkot rakom össze váltóstól, tömítés nélkül. A tengelyeket 0-ra hézagolom. Így ki lehet próbálni a váltót. Összerakás után a papírtömítés fogja adni a megfelelő hézagot, ha rendesen össze van rakva a blokk. Jawánál-Czetkánál fontos a váltóalaplap csavarjainak lebiztosítása. Ha még nem volt, a karmoskapcsoló rugóit felcserélem egymással( újat nem veszek, mivel az új utángyártott hosszabb, mint a gyári, és le kell belőle vágni).
                        Most már ennek késő. De a rugó csere az lehet megvolt mert ki lett véve és mivel láttam ugyan olyan hosszú így nem foglalkoztam azzal hogy melyik honnan jött ki. A váltó reteszelő csavarja meg rendesen be lettek fogatva. Holnap jönnek meg a dugattyú gyűrűk henger és karburátorra a tömités. Szóval holnap remélhetőleg próba nap. Attól függ mikor jön a futár!

                        Komment


                          #87
                          Sziasztok! Ki hogyan szokta megoldani a henger vissza rakását hogy a gyűrűk ne legyenek útba viszont mégis a helyükön vannak és közbe az ember nyugodtan vissza tudja rakni a hengert, ez hogyan lehetséges?

                          Komment


                            #88
                            Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Ki hogyan szokta megoldani a henger vissza rakását
                            Én ezzel csináltam (gyenge kivitel, de működött) a kerülete nyilván vmivel kisebb, mint a dugó kerülete. Nagyon fontos, hogy a hengert úgy forgasd el (a rácsúsztatás előtt), hogy a gyűrű-végek ne akadhassanak el egyik nyílásban sem. A pannóniás könyv úgy emlékszem 30 foknyi elforgatást ír, de talán jobb a 180 fok. Elforgatás ügyben inkább várd meg egy profi véleményét.
                            Attached Files

                            Komment


                              #89
                              Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Én ezzel csináltam (gyenge kivitel, de működött) a kerülete nyilván vmivel kisebb, mint a dugó kerülete. Nagyon fontos, hogy a hengert úgy forgasd el (a rácsúsztatás előtt), hogy a gyűrű-végek ne akadhassanak el egyik nyílásban sem. A pannóniás könyv úgy emlékszem 30 foknyi elforgatást ír, de talán jobb a 180 fok. Elforgatás ügyben inkább várd meg egy profi véleményét.
                              Rendben. Köszi ez nem is egy rossz el gondolás. Mi is valami hasonlóra gondoltunk. Csak őszintén nem gondoltam volna hogy ennyire fog minket szivatni 3 gyűrű...

                              Komment


                                #90
                                Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                nem gondoltam volna hogy ennyire fog minket szivatni 3 gyűrű..
                                Ok, csak arra kérlek újra, hogy a henger forgatásnál vigyázz, mert amit írtam, az biztosan csak a Pannóniára igaz!!!!!!! ...ha igaz!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X