ismét lenne egy újabb kérdésem hozzátok. Gázkarok közül mindegyik ugyan olyan? Ugyan ezen a csúszkás elven működnek a mostaniak is? Csak mert nem tudom hogy mifélét kéne vennem rá, mivel a mostani az nem húzza vissza magát és így vennék egy teljesen komplett újat.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa CZ 175 type 450 váltó
Collapse
X
-

UTÁLNI fogsz! Hahahaha! Ezt nézd meg! Szerintem ez a megoldás!
https://veteran.forum.hu/forum/szere...A1s#post225395
Komment
-
Ha nem szorul a csuszka,akkor megtörik a bovden,vagy sérült valahol,vagy egyszerűen rossz helyen van elvezetve.Szereld ki a bovdent,függőleges hejzetben csorgass bele olajat...vd40-etés addig mozgasd és olajozd mig alul nem jön addigra könnyen fog járni,hacsak nem rozsdás,sérült,megtört....Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseaz nem húzza vissza magát és így vennék egy teljesen komplett újat.Jankó51 kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
nem szorul a csúszka nagyon simán jár, a gáz kar kotyog és ha nem fogja rá az ember akkor nem húzza magával a csúszkát. Ezért is vennék újat mert alapból olyan mintha az a gáz kar nem az ő mérete lenne.mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa nem szorul a csuszka,akkor megtörik a bovden,vagy sérült valahol,vagy egyszerűen rossz helyen van elvezetve.Szereld ki a bovdent,függőleges hejzetben csorgass bele olajat...vd40-etés addig mozgasd és olajozd mig alul nem jön addigra könnyen fog járni,hacsak nem rozsdás,sérült,megtört....
Komment
-
ezt láttam, nekem is ilyesmi van rajta. csak nem tudom ha egy mostani "komplett" fajtát veszek ami méretekben egyezik akkor az jó-e hozzá?pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
UTÁLNI fogsz! Hahahaha! Ezt nézd meg! Szerintem ez a megoldás!
https://veteran.forum.hu/forum/szere...A1s#post225395
Komment
-
Hát... Jó eséllyel nem. Általában utángyártott távol-keleti termékeket lehet kapni. Ezek nem mindig méretazonosak a "gyárival". Lesz német alkatrész listám. Fígyeld az üzeneteid!Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemostani "komplett" fajtát veszek ami méretekben egyezik akkor az jó-e hozzá?
Pepe kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Az az egy alkatrész acél a többi alu vajon mi lehet elkopva? Egyébként a csuszka kopik a legjobban a sinben és a ferde horony is,sok mókolást láttam rézlemezzel emelték meg a ferde részt,hogy belefeküdjön a csigába.neked is az lehet a gond ,befeszül-rámászik gázcső és fékezi.Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea gáz kar nem az ő mérete lenne.Jankó51 és kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
szóval akkor lehetséges hogy a csúszka a hibás és nem is a kar?mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz az egy alkatrész acél a többi alu vajon mi lehet elkopva? Egyébként a csuszka kopik a legjobban a sinben és a ferde horony is,sok mókolást láttam rézlemezzel emelték meg a ferde részt,hogy belefeküdjön a csigába.neked is az lehet a gond ,befeszül-rámászik gázcső és fékezi.
Komment
-
rendben, köszönömpasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHát... Jó eséllyel nem. Általában utángyártott távol-keleti termékeket lehet kapni. Ezek nem mindig méretazonosak a "gyárival". Lesz német alkatrész listám. Fígyeld az üzeneteid!
Komment
-
Sziasztok! Update. Ma be lett téve az új gyertya és a kuplung lamella (Kondi később kerül bele új mert nincs rajta a kis alá tétje) A régi lamellák teljesen el voltak égve, volt amelyik már hiányos volt. Karburátort úgy nézz ki hogy sikerült jól be állitani. De olyan mintha két sebesség között lenne, tolással sikerült meginditani hogy utána magától kuplungolva menjen, aztán egy egyenesebb szakaszon olyan volt mintha vett volna egy fokozatot de egyből le is állt, utána semmi áron nem akart indulni. Ötletek? Jöhet a blokk szét húzás?
Komment
-
Tehát újra működött a váltó, és a kuplung lamellák is ki lettek cserélve? Felteszem a váltó még mindig jó. Majd így mentél vele és közben leállt? Annak lehet más oka is. Milyen ezzel az új gyertyával a szikra? Kékes színűnek kell lennie. Ha nem akkor cseréld vissza a régit, vagy tegyél bele harmadik-negyedik gyertyát.Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseDe olyan mintha két sebesség között lenne, tolással sikerült meginditani hogy utána magától kuplungolva menjen, aztán egy egyenesebb szakaszon olyan volt mintha vett volna egy fokozatot de egyből le is állt, utána semmi áron nem akart indulni. Ötletek? Jöhet a blokk szét húzás?A régit milyen megfontolásból cserélnéd? Nagyon szikrázik a megszakító?Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKondi később kerül bele új mert nincs rajta a kis alá tétje
Komment
-
Szép kék a szikra, és erős ez a "gyári" gyertya hozzá. hát legalábbi arra az 1 fokozat vételre müködött. azóta ma már alapjáraton sem állt le, de biztos sebességben van mert ha kuplungot engedem el akkor indulna a motor és ha adok neki gázt akkor ugye szépen menne. és ma is így ment egy ideig, sikerült vele menni is a váltót akkor sem akarta venni, aztán le állitottam és utána megint semmi kedve nem volt indulni, és nagyon meleg volt neki minden a füst még a váltó kar mellett is jött ki (ezt látva nem is akartam aztán inditani). ami tudtommal kicsit sem egészséges, hiszen ott nem is lehetne füst. szóval ez fixen blokk szét húzós lesz. Kondit meg csak azért szeretném cserélni mert úgy vagyok vele hogy 800ft volt egy új hozzá való és akkor már miért ne?Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTehát újra működött a váltó, és a kuplung lamellák is ki lettek cserélve? Felteszem a váltó még mindig jó. Majd így mentél vele és közben leállt? Annak lehet más oka is. Milyen ezzel az új gyertyával a szikra? Kékes színűnek kell lennie. Ha nem akkor cseréld vissza a régit, vagy tegyél bele harmadik-negyedik gyertyát.
A régit milyen megfontolásból cserélnéd? Nagyon szikrázik a megszakító?
Komment
-
Szervusz! Azt hiszem itt nagy a baj! Ott nem szabad füstnek jönnie. Ezt jól tudod. A tippem: Megfőtt az olaj! Tehát a kuplung lamellák is valószínűleg sérültek. A kar mellett kell legyen (ETZ MZ 250 Deluxon van) gumi gyűrű. A váltó hiba lehet egy besült csapágy, vagy egy deformált léptető villa okozta gond.Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésefüst még a váltó kar mellett is jött ki
,Talán a blokk rajza ( A német gépkönyvből) segíthet! A piros jelölésen belül nézz körül! Talán kezdetben itt tapogatóznék. Miért? Mert ha jó a tippem, itt van egy csúnya kopás, berágódás. Ez magyarázat lehet a blokk felforrósodására, olaj hevülésére. Persze tévedhetek is!
Utoljára szerkesztve a következő által: pasetta; 2021 márc. 28, 00:34.
- 1 like
Komment
-
Köszönöm! Mi is erre a részre gondoltunk hogy itt kell valaminek rossznak lennie, és a léptető villák lesznek valószinűleg a hibásak, ma vagy holnap megtörténik a blokk ki szerelés és a szét húzás is, akkor ezt úgyis látni fogjuk. a lamellák meg le lesznek ellenőrizve, mert másnem 2ezer forintért lesz új véve. úgyis az olaj is cserélve lesz mert ez amúgy is csak teszt olaj volt (új) és csere lett volna amint rendesen megy a masina, de így most jól feladta nekünk a leckét.... De sajnos ez ilyen! Ő úgy döntött hogy egy teljes felújítást szeretne már ennyi idősen magának, amikor meg vettem ez benne volt a pakliba. Csak remélem hogy így most nem lett nagyobb a baj mint eddig.pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzervusz! Azt hiszem itt nagy a baj! Ott nem szabad füstnek jönnie. Ezt jól tudod. A tippem: Megfőtt az olaj! Tehát a kuplung lamellák is valószínűleg sérültek. A kar mellett kell legyen (ETZ MZ 250 Deluxon van) gumi gyűrű. A váltó hiba lehet egy besült csapágy, vagy egy deformált léptető villa okozta gond.
,Talán a blokk rajza ( A német gépkönyvből) segíthet! A piros jelölésen belül nézz körül! Talán kezdetben itt tapogatóznék. Miért? Mert ha jó a tippem, itt van egy csúnya kopás, berágódás. Ez magyarázat lehet a blokk felforrósodására, olaj hevülésére. Persze tévedhetek is!
- 1 like
Komment
-
Attól hogy új, még nem biztos, hogy jobb is lesz.Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Kondit meg csak azért szeretném cserélni mert úgy vagyok vele hogy 800ft volt egy új hozzá való és akkor már miért ne?
- 2 likes
Komment
Komment