ismét lenne egy újabb kérdésem hozzátok. Gázkarok közül mindegyik ugyan olyan? Ugyan ezen a csúszkás elven működnek a mostaniak is? Csak mert nem tudom hogy mifélét kéne vennem rá, mivel a mostani az nem húzza vissza magát és így vennék egy teljesen komplett újat.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa CZ 175 type 450 váltó
Collapse
X
-
UTÁLNI fogsz! Hahahaha! Ezt nézd meg! Szerintem ez a megoldás!
https://veteran.forum.hu/forum/szere...A1s#post225395
Komment
-
Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseaz nem húzza vissza magát és így vennék egy teljesen komplett újat.Jankó51 kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa nem szorul a csuszka,akkor megtörik a bovden,vagy sérült valahol,vagy egyszerűen rossz helyen van elvezetve.Szereld ki a bovdent,függőleges hejzetben csorgass bele olajat...vd40-etés addig mozgasd és olajozd mig alul nem jön addigra könnyen fog járni,hacsak nem rozsdás,sérült,megtört....
Komment
-
pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseUTÁLNI fogsz! Hahahaha! Ezt nézd meg! Szerintem ez a megoldás!
https://veteran.forum.hu/forum/szere...A1s#post225395
Komment
-
Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemostani "komplett" fajtát veszek ami méretekben egyezik akkor az jó-e hozzá?
Pepe kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea gáz kar nem az ő mérete lenne.Jankó51 és kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz az egy alkatrész acél a többi alu vajon mi lehet elkopva? Egyébként a csuszka kopik a legjobban a sinben és a ferde horony is,sok mókolást láttam rézlemezzel emelték meg a ferde részt,hogy belefeküdjön a csigába.neked is az lehet a gond ,befeszül-rámászik gázcső és fékezi.
Komment
-
pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHát... Jó eséllyel nem. Általában utángyártott távol-keleti termékeket lehet kapni. Ezek nem mindig méretazonosak a "gyárival". Lesz német alkatrész listám. Fígyeld az üzeneteid!
Komment
-
Sziasztok! Update. Ma be lett téve az új gyertya és a kuplung lamella (Kondi később kerül bele új mert nincs rajta a kis alá tétje) A régi lamellák teljesen el voltak égve, volt amelyik már hiányos volt. Karburátort úgy nézz ki hogy sikerült jól be állitani. De olyan mintha két sebesség között lenne, tolással sikerült meginditani hogy utána magától kuplungolva menjen, aztán egy egyenesebb szakaszon olyan volt mintha vett volna egy fokozatot de egyből le is állt, utána semmi áron nem akart indulni. Ötletek? Jöhet a blokk szét húzás?
Komment
-
Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseDe olyan mintha két sebesség között lenne, tolással sikerült meginditani hogy utána magától kuplungolva menjen, aztán egy egyenesebb szakaszon olyan volt mintha vett volna egy fokozatot de egyből le is állt, utána semmi áron nem akart indulni. Ötletek? Jöhet a blokk szét húzás?Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKondi később kerül bele új mert nincs rajta a kis alá tétje
Komment
-
Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTehát újra működött a váltó, és a kuplung lamellák is ki lettek cserélve? Felteszem a váltó még mindig jó. Majd így mentél vele és közben leállt? Annak lehet más oka is. Milyen ezzel az új gyertyával a szikra? Kékes színűnek kell lennie. Ha nem akkor cseréld vissza a régit, vagy tegyél bele harmadik-negyedik gyertyát.
A régit milyen megfontolásból cserélnéd? Nagyon szikrázik a megszakító?
Komment
-
Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésefüst még a váltó kar mellett is jött ki
, Talán a blokk rajza ( A német gépkönyvből) segíthet! A piros jelölésen belül nézz körül! Talán kezdetben itt tapogatóznék. Miért? Mert ha jó a tippem, itt van egy csúnya kopás, berágódás. Ez magyarázat lehet a blokk felforrósodására, olaj hevülésére. Persze tévedhetek is!Utoljára szerkesztve a következő által: pasetta; 2021 márc. 28, 00:34.
- 1 like
Komment
-
pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzervusz! Azt hiszem itt nagy a baj! Ott nem szabad füstnek jönnie. Ezt jól tudod. A tippem: Megfőtt az olaj! Tehát a kuplung lamellák is valószínűleg sérültek. A kar mellett kell legyen (ETZ MZ 250 Deluxon van) gumi gyűrű. A váltó hiba lehet egy besült csapágy, vagy egy deformált léptető villa okozta gond.
, Talán a blokk rajza ( A német gépkönyvből) segíthet! A piros jelölésen belül nézz körül! Talán kezdetben itt tapogatóznék. Miért? Mert ha jó a tippem, itt van egy csúnya kopás, berágódás. Ez magyarázat lehet a blokk felforrósodására, olaj hevülésére. Persze tévedhetek is!
- 1 like
Komment
-
Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Kondit meg csak azért szeretném cserélni mert úgy vagyok vele hogy 800ft volt egy új hozzá való és akkor már miért ne?
- 2 likes
Komment
Komment