Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa kerékcsapágy csere

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Jawa kerékcsapágy csere

    Azt szeretném kérdezni, hogy a Jawa kerékcsapágyat milyen módon lehet cserélni? Van előtte egy zárólemez amire nincs ötletem hogyan tudnám roncsolás nélkül kiszedni. Esetleg valami célszerszám kell hozzá?

    Erről lenne szó:

    Click image for larger version

Name:	2012-12-07-122.jpg
Views:	1
Size:	198.5 KB
ID:	154922Click image for larger version

Name:	2012-12-07-124.jpg
Views:	1
Size:	204.6 KB
ID:	154923

    Előre is köszönöm.

    #2
    Biztosan hülye kérdés, de nem lehet hogy az a csapágy porvédő lemeze? ApaE csúszókalapácsával szerintem pikk pakk kiszeded, főleg ha egy kicsit meg is melegíted...

    Komment


      #3
      Biztosan hülye kérdés, de nem lehet hogy az a csapágy porvédő lemeze? ApaE csúszókalapácsával szerintem pikk pakk kiszeded, főleg ha egy kicsit meg is melegíted...
      De igen én is úgy gondolom mivel alatta van egy olajos filc réteg. Viszont most az jutott az eszembe ha újfajta műanyag porvédős csapágyat teszek be akkor esetleg szükségtelenné válhat ez a lemez?

      Ez a csúszókalapács jó ötlet, csak az a baj nem igazán van lehetőségem csinálni egyet. Köszi Így legalább el tudok indulni valamerre.

      Komment


        #4
        Simán ki lehet emelni azt a porvédő gyűrűt...egy vékony csavarhúzóval benyúlsz a közepén és kipattan, erőltetni sem kell.Ha az aluház pereme nagyon szét van verve, schauberrel kapard körbe előtte.
        A lánckerék felől a sorrend:
        -külső porvédő
        -filckarika
        -belső porvédő
        -tengelygyűrű és zéger
        -csapágy
        -középső cső
        Majd fordít és ugyanezzel eljátszol a másik oldalról, a különbség csak abban áll, hogy ott nincs tengelygyűrű.
        Click image for larger version

Name:	33.jpg
Views:	1
Size:	191.1 KB
ID:	133732
        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 dec. 08, 19:30.
        gilersx és OdinHEM kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #5
          .Click image for larger version

Name:	131.jpg
Views:	1
Size:	85.7 KB
ID:	133733 Ez alapján meg tudod csinálni
          gilersx, OdinHEM és wsievers kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Megelőztél...ezt kerestem
            OdinHEM kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #7
              Köszönöm így már nem lesz gond. Az aluházon nincs semmilyen sérülés, erős a gyanúm hogy még gyári szerelésű.

              Komment


                #8
                Sikerült kivennem a csapágyat.
                Ami benne van szerintem még szerintem gyári "FŁT4 6302 00L" jelölésű. Nekem van itthon SKF "6302-2RS1/C3"
                Mehet bele?

                Komment


                  #9
                  Ugyanaz a méret, mért ne mehetne? A C3 is felesleges, kerékcsapágyról beszélünk.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    #10
                    Akkor jó. Köszi szépen. A C3 nem volt szándékos, csak pont ilyet sikerült privatizálni.
                    OdinHEM és wsievers kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Ugyanaz a méret, mért ne mehetne? A C3 is felesleges, kerékcsapágyról beszélünk.
                      A Ducati vagy MI-VAL motorom szerelési könyvében -az 50' évek végén már C3 - at ír .Azért vannak ott is előnyei ---ha meg még olcsó is....
                      OdinHEM kedvelte ezt.

                      Komment


                        #12
                        gilersx eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        A C3 nem volt szándékos, csak pont ilyet sikerült privatizálni.
                        Mint a régi szép generálos időkben: anyag nem vész el, csak gazdát cserél.

                        Komment

                        Ugrás az oldal tetejére
                        Working...
                        X