Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa kerékcsapágy csere
Collapse
X
-
De igen én is úgy gondolom mivel alatta van egy olajos filc réteg. Viszont most az jutott az eszembe ha újfajta műanyag porvédős csapágyat teszek be akkor esetleg szükségtelenné válhat ez a lemez?Biztosan hülye kérdés, de nem lehet hogy az a csapágy porvédő lemeze? ApaE csúszókalapácsával szerintem pikk pakk kiszeded, főleg ha egy kicsit meg is melegíted...
Ez a csúszókalapács jó ötlet, csak az a baj nem igazán van lehetőségem csinálni egyet. Köszi Így legalább el tudok indulni valamerre.
Komment
-
Simán ki lehet emelni azt a porvédő gyűrűt...egy vékony csavarhúzóval benyúlsz a közepén és kipattan, erőltetni sem kell.Ha az aluház pereme nagyon szét van verve, schauberrel kapard körbe előtte.
A lánckerék felől a sorrend:
-külső porvédő
-filckarika
-belső porvédő
-tengelygyűrű és zéger
-csapágy
-középső cső
Majd fordít és ugyanezzel eljátszol a másik oldalról, a különbség csak abban áll, hogy ott nincs tengelygyűrű.
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 dec. 08, 19:30."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
A Ducati vagy MI-VAL motorom szerelési könyvében -az 50' évek végén már C3 - at ír .Azért vannak ott is előnyei ---ha meg még olcsó is....wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseUgyanaz a méret, mért ne mehetne? A C3 is felesleges, kerékcsapágyról beszélünk.
OdinHEM kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Mint a régi szép generálos időkben: anyag nem vész el, csak gazdát cserél.gilersx eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA C3 nem volt szándékos, csak pont ilyet sikerült privatizálni.
- 2 likes
Komment
Komment