Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 350 6V gyújtás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Kici.ócó és teszi a dolgát!
    Csináld meg ugyanezt egy jawával
    apacsavo kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #32
      Azért egy generátoros motor más tészta.Dinamó esetén / Jawa-Cz / abból a 4Ah. akkuból 2 db az ajánlott.Én kevésnek találtam a 4 Ah. igaz nálam villogó is van bár az Ledes.Nekem is produkált hasonló jelenségeket akkuimat át kell néznem mert lehet,hogy kezd megártani neki a dícséret és valamelyik kezd elszállni. A napokban én is jöttem úgy haza,hogy világítás lekapcsol mert gyújtásra kevés volt a feszkó.
      CZsolti és apacsavo kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        Csináld meg ugyanezt egy jawával
        Eddig még nem volt ilyen gépem! Öregségemre meg már van elég bajom!(Minek a Dunába vizet hordani?!)
        Bocsi a nyelvöltésért!Nem személyes!Csak a témának szól!
        Utoljára szerkesztve a következő által: apacsavo; 2015 máj. 07, 08:29.
        Fergusson, sepy és CZsolti kedvelte ezt.

        Komment


          #34
          Eddig még nem volt ilyen gépem!
          Nekem igen!
          Igencsak fohászkodtam,mikor gondok voltak az aksival.Az mz az egy más tészta,viszont igy is szerettem.
          Csak a témának szól
          Tudom,és azt is,hogy elnézed a beszólásaimat harag nélkül
          Fergusson kedvelte ezt.
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            #35
            Huh, de rég voltam erre. Köszi, értettem a hozzászólást, csak írásban nem jön át rendesen a hangulat, a hangsúlyok, stb. A smiley nem véletenül volt az írás végén. Szóval nincs harag, a korábbi kommentben is csak leírtam a tényeket.
            CZsolti kedvelte ezt.

            Komment


              #36
              Huh, de rég voltam erre.
              Hát igen...! Ez még a székelyeknél is dobogós reakcióidő. (máj.05->jún.20.)
              Fergusson kedvelte ezt.

              Komment


                #37
                Hát szerbusztok pajtikáim... Vagyis szėp napot mindenkinek. Végig olvastam eme csopotr kérdéseit, válaszait. Volt mi tetszett, és volt ami nem anyira. Próbáltam keresni az én kėrdėsemre választ, de arra nem találtam. A kérdés, hogy 634 (1980) 6v-ra lehet e valami jawa 12 voltos generátort rászerelni. Csinált e már valaki ilyet, van e tapasztalat??? Amiket írtatok apróbb javitásokat, már próbáltam, de a hibák sosem szünnek meg. Szerintem akkor, mikor 12v- os lessz, és legalább 150-200W. Mikor megvettem, lásd 1980 nem volt ilyen baja, mivel, nappal nem lellett vilågítani. Mikor kellett azóta ez a motor, haldoklik. Bármit tettem vele, csak időhúzás.
                Jöttem már haza sötėtben lekapcsolt lámpåval... No ebbe bele fárad az ember. Mèg az is kinek a szìve ez a motor. 15-20 év pihenő után, kèt napja beindítottam. De nem szeretnék tovább kínlódani, így ezért kérdezem. Amúgy villanyszerelö vagyok.
                Ha olvassa valaki, és csinàlt màr ilyet, vàrom válaszàt...

                Komment


                  #38
                  A Cseheknél van egy varázsszer ugy hívják WAPE !!! 12-v-os rendszer tudtommal tirisztoros gyujtás ,generátor örök élet . Van egy Kínai koppintása nem tudom a JAWA-hoz van e panelje .
                  sepy, Jankó51 és 2 további látogató kedvelte ezt.
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #39
                    Volt egy öreg szaki, aki a 250-es csepptankos Jawa-jába előre 15 W-os izzót rakott, hogy ne vigye el a töltést. Autóvillamossági szerelő volt ,de mégis ezt találta ki. Végül is működött, de este biztos nem látott sokat. Mondjuk akkor nem is motorozott.
                    Nekem a Cz-n szintén gond szokott lenni a töltéssel, egy győri szaki tavaly átépítette az elektromechnikus szabályzót elektronikusra. Azóta nincs vele gond.
                    De a kérdésedre válaszolva a generátor nagyobb, biztosan faragni kell a helyét, és a fedelet is, de úgy gondolom megoldható az átszerelés.
                    Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2025 szept. 09, 20:24.
                    Jankó51, pasetta és movisz kedvelte ezt.

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X

                    Debug Information