Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 350 6V gyújtás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    500 km utáni tapasztalatok:
    - a fent leírtak továbbra is érvényesek
    - 2 esetben történt a következő: alapjáraton gurulásnál hirtelen nagy gázadásra egy pillanatra kihagyott, majd - ahogy kell - meglódult a gép...??? - Fogalmam sincs mi lehet. Valaki?
    - alapjáraton való irányjelző-használatot még mindig nehezen tolerálja. Megoldásként gondolkodom led-izzók beszerzésén (ha van ilyen 6V-osban), úgy hiszem az segít csökkenteni az áramfelvételt, és talán megszüntethető vele a jelenség.

    Komment


      #17
      A LED izzó akkor jó, ha a relé terhelésfüggetlen.

      Komment


        #18
        Sacerdon:Ne haragudj előre is elnézést,de én vagyok a megmondóember,úgyhogy kimondom amit mindenki gondol,csak nem akar megbántani.Nos:szerelőként már sok ilyen manussal találkoztam.Szereztél egy gépet,de teljesen rossz a felfogásod.Van benne egy régi,vagy egy fél éves kínai akksi(végül is mindegy)és csodálkozol,hogy alapjáraton nem indexel rendesen tompítottal,viszont lefogadom hogy pirosnál nem veszed le a lábad a hátsó fékről.Ráadásul ugye minden veterán motornak 500 az alapjárata,mert jó pöffögős,az mindegy,hogy nem tölt a dinamó.Nem nehéz összeszámolgatni azokat az ampereket amit felvesznek az izzók,és sajnos elég könnyű szájba rúgni azt a 10,7-et amit papíron tud.De ez nem számít mert ez egy gép és úgy kell működnie ahogy te akarod.Ebből adódik az is hogy a végsebesség az valójában az utazósebesség.Ne haragudj ha nyers voltam,de sajna ez van.Vegyél egy régebbi japánt és boldogabb leszel.
        CZsolti, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Nos fulton! Köszi a kommentet. Mielőtt nekemrontasz, legalább kérdezz, így elkerülheted a (ide bármilyen általad választott jelzőt tehetsz) megmondóember státuszt. Néhány dolog, amiről nem tudhatsz, mivel nem kérdezted:
          - a gép 33 éve az enyém
          - német akksi van benne, de valamit eltaláltál, alig fél éves :-)
          - pirosnál nem nyomom a féket, mert minek, elbírom a motort még lejtőn is
          - és képzeld ez egy dinamós motor (a többit remélem kitalálod)
          - nem őrültem meg, hogy az alapjáratot a gyári értéknél alacsonyabbra állítsam, károsítva ezzel az erőforrást
          - és igen, a motor működjön úgy, ahogy ÉN akarom, mert azért van.
          - japán gépet nem veszek, mert már van, nem is egy.
          Röviden ennyi. Legközelebb kérdezz, és "Ne köss belém,mert belédkötök" :-)
          Ricsi95D és supermax kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Ismételten csak a azzal tudom kezdeni,hogy ne haragudj.Nem a lelki világod letiprása volt a célom,ráadásul nem is igazán értettél meg.Megpróbálom máshogy.Beszélgess öreg tatákkal,és alapvetően- típustól függetlenül-2 féle választ fogsz kapni:1-az nagyon erős motor volt,100 fölött jártam vele,de állandóan szerelni kellett,úgyhogy megutáltam.2- az nagyon megbízható motor volt,80-nal a világból kiment,nagyon szerettem. Ezek után mindenki találja meg magát a történetben.
            Sacerdon, Ricsi95D és wsievers kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Semmi gond, korábbi kommentemben csupán tényeket közöltem.

              Komment


                #22
                Hello. Lenne egy pár kérdésem. Van egy 634-es jawa-m amit szívem szerint 12V-al látnék el mert kevés nek bizonyul napi használatban a dinamó. Megyek a városba és van, hogy fékezésnél kihagy a gyújtás, ill világítás mellett is leakar állni. Az volna a kérdésem, hogy a 638-as generátora felszerelhető-e? Illetve ha marad a 6V akk mit lehet tenni a kevés töltésnek? Esetleg egy elektronikus feszszab segítene a dolgon?

                Komment


                  #23
                  Trophyman eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Az volna a kérdésem, hogy a 638-as generátora felszerelhető-e?
                  Nem.

                  Trophyman eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Illetve ha marad a 6V akk mit lehet tenni a kevés töltésnek?
                  Kontaktusok, saruk, csatlakozók megtisztítása, testvezeték, és jól kiszámolt izzóteljesítmény. Esetleg még meg lehet emelni a töltőfeszültséget a fesszabályzón pár tizeddel.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    #24
                    Minimum gyári teljesítményű akku!Számomra is az a gond, hogy 2 ah -órás akku van a gépen és figyelni kell a féklámpa használatára. Tervezett még egy akku beépítése, el is fér meg kell is. Az biztos a rossz érintkezések sokat ellopnak .

                    Komment


                      #25
                      Köszönöm a segítséget. A kontakt dolgon már túlvagyok, megtisztítottam az összes csatlakozási pontot. Aksi az szerintem elégnek kellene legyen 12Ah-ás van benne. Megpróbálkozom egy másik feszszabbal mert kb 2 hónapja kezdett csak el szarakodni előtte egész jó volt.

                      Komment


                        #26
                        Valaki mondjon véleményt. 634-es Jawaba jó a 12Ah-s aksi is vagy keressek a föld alól is 14Ah-t mert kell? Köszi előre

                        Komment


                          #27
                          Miért ne lenne elég? Nekem jelenleg csak 1db 4 amperórás van benne.
                          sepy kedvelte ezt.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            #28
                            Most vettem 12volt4amperes riasztóhoz való zselést!Öklömnyi nagyságú és kiszállítással együtt volt 5000ft!
                            Kici.ócó és teszi a dolgát!Éppen ma hagytam rajta a világítást(65vattos)kb 2 órát égett............de pöcc-röff!Maga az aksi 2500ft!
                            sepy és Fergusson kedvelte ezt.

                            Komment


                              #29
                              Azért ne felejtsük el, hogy 12V-nál a 4Ah-s akksi kb. annyi teljesítményt tud, mint 6V-nál a 8Ah-s.

                              6V-nál minden Ah-ra szükség van. Ha 14Ah-s nincs is, 11-12 Ah alá semmiképp se mennék. (legalábbis használós motornál. Vitrinszökevénynél mindegy)
                              mátéapu és kedvelte ezt.

                              Komment


                                #30
                                legalábbis használós motornál. Vitrinszökevénynél mindegy
                                Napi használatra elég a 4Ah, van benne éjszakai vezetés, reggeli indítás, szabad ég alatt háló motor stb. Nem elektromos bicigli ez, mire van a dinamó akkor?
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X