Sziasztok.
Gondolkozom azon hogy a 350 638-as Jawamat két karburátorosra alakítani. Az interneten csak videot láttam ilyen átalakításról amiből nem derül ki milyen karbikat használtak. A motor viszont nagyon ment.
A mostanival sincs különösebb problémám. A korábban lévő gondom miszerint a gyertyakép szerint a jobb henger több anyagot kap megoldodni látszik. A motorban most már 400km van és úgy tűnik "összeérni" látszanak a dolgok. A két gyertya szinte tök egyforma.
A kiváncsiság viszont hajt.
Két 150-es etz karbira gondoltam a megfelelő fúvókázás ki kísérletezésével.
Ha van valakinek ötlete vagy leírása ilyenről azt szívesen fogadom!
Gondolkozom azon hogy a 350 638-as Jawamat két karburátorosra alakítani. Az interneten csak videot láttam ilyen átalakításról amiből nem derül ki milyen karbikat használtak. A motor viszont nagyon ment.
A mostanival sincs különösebb problémám. A korábban lévő gondom miszerint a gyertyakép szerint a jobb henger több anyagot kap megoldodni látszik. A motorban most már 400km van és úgy tűnik "összeérni" látszanak a dolgok. A két gyertya szinte tök egyforma.
A kiváncsiság viszont hajt.
Két 150-es etz karbira gondoltam a megfelelő fúvókázás ki kísérletezésével.
Ha van valakinek ötlete vagy leírása ilyenről azt szívesen fogadom!
Komment