Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kétkarbis 638-as?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Kétkarbis 638-as?

    Sziasztok.

    Gondolkozom azon hogy a 350 638-as Jawamat két karburátorosra alakítani. Az interneten csak videot láttam ilyen átalakításról amiből nem derül ki milyen karbikat használtak. A motor viszont nagyon ment.
    A mostanival sincs különösebb problémám. A korábban lévő gondom miszerint a gyertyakép szerint a jobb henger több anyagot kap megoldodni látszik. A motorban most már 400km van és úgy tűnik "összeérni" látszanak a dolgok. A két gyertya szinte tök egyforma.

    A kiváncsiság viszont hajt.
    Két 150-es etz karbira gondoltam a megfelelő fúvókázás ki kísérletezésével.

    Ha van valakinek ötlete vagy leírása ilyenről azt szívesen fogadom!

    #2
    Üdv!
    Nekem volt 3 karbis Warnyú motorom suhanc koromban. Át volt alakítva minden a motoron hozzá. Gyakorlatilag semmi nem maradt gyári állapotában. Nagyon sok munkám volt benne de így visszagondolva megérte mert nem csak egy csomó tapasztalatot szereztem vele, de kib@szottul ment vele a gép. A felpiszkált 1500-ös Ladát csúnyán állva hagyta.
    És a Hungaroringen akkoriban rendezett gyorsulási versenyen kat.2 lett.
    Bocs hogy így elkalandoztam a Jawatól de jó volt egy picit visszaemlékezni.
    Mindent összevetve nagy meló de megéri ha azt akarod hogy menjen a gép. Ha csak túrázgatol vele akkor viszont át kell gondolni érdemes e a jól bevált gyárit megváltoztatni.
    dkari kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Helló draki! Anno mikor nekem volt egy új californiám én isgondolkodtam hasonló dolgon. Megvalósításban addig jutottam, hogycsináltam egybeömlő részt mire 2db P-20-as új karbit tettem/ akkor még nem volt drága/. Én kb. 2 hónapig kísérleteztem vele igaz a blokkban nem csináltam átalakítást csak a beömlőt választottam ketté ami benyúlt a blokkba. Teljesen más lett a hangja nagyon hasonlított a 20-as ra de dinamikában nem hozott akkora változást és visszatértem az eredetire. Minden képen akkor lett volna tökéletes ha a blokkba , hengerbe dugókba és a főtengelybe is bele kellett volna nyúlni. Mivel még kevés kilóméter volt benne nem láttam értelmét az ilyen fokú át alakításnak. A lámpáját alakítottam az akkori divatnak megfelelően szögletesre műszerfalat tettem másikat, elektromos benzincsapot és benzin szintjelzőt tettem rá. A kondikat egy réz lapra a tank alá tettem és ettől kezdve nem volt gyújtás gondom. Mivel októberben vettem képes voltam délutános műszak után még motoroztam 100-120 km.-t a hűvösben. Nagyon szépen ment is még a nagy polszki sem volt ellenfél. Ha rám hallgatsz csak akkor kísérletezz vele ha a többi alakítást is megcsinálod. Igaz a mai alkatrészek és egy fúrt henger nem fogja huzamosan bírni a nagyobb terhelést mert tudom magamról ha megy a gép akkor azt úgy is forgatja az ember. Még most is pedig túl a 60-on pötyögtetem a sorokat. OLcsó benzint, üdv. Sepy.

      Komment


        #4
        El tudom képzelni. Anno mikor még a környékünkön volt roncsderbi az egyik jóembernek volt egy szöcskéje amiben wartburg motor volt hengerenként Jawa karburátorral. Úgy forgott mint egy láncfűrész és ronggyá vert mindenkit

        De ha ennyire bele kell nyúlni inkább hagyom a dolgot. Azt hittem csak a két karbisra alakítás eredményes lehet. Végül is ha egy egy karbit egy egy hengerhez állítunk be már az is hozhat javulást.
        Gondolkoztam még 28-as Dellortó felrakásán is de attól még egy karbis maradna.




        sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Megvalósításban addig jutottam, hogycsináltam egybeömlő részt mire 2db P-20-as új karbit tettem/ akkor még nem volt drága
        Lehet maga a választott karburátorok okozták a gondot. Nem akarom hogy a Pannoniások megkövezzenek de irodalmakat olvasva pont a magyarok által előállított Mikuniról mintázott (licenc?) karburátorok voltak a Pannoniák egyik
        gyengéi.



        sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        mert tudom magamról ha megy a gép akkor azt úgy is forgatja az ember.
        Ez nálam is igaz
        CZsolti és sepy kedvelte ezt.

        Komment

        Ugrás az oldal tetejére
        Working...
        X