Jóestét! Valaki ki tudna okosítani hogy a 634es jawánál a kilóméterhajtó tengely cserét hogyan tudnám egyszerűen megoldani?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa 634 kilométer meghajtó csiga csere
Collapse
X
-
Szia,
Hát egszerűen nem tudod megoldani! A mechanizmust egy hernyócsavar fogja, amihez csak úgy férsz hozzá, ha leveszed a jobboldali fedelet és a kuplungkosarat. Tehát:
Váltókar berúgó helyzetbe állítva! ( különben szétugorhat...)
Olaj leeresztve a váltóból
Jobboldali dekni leszedve
Primer lánc fogaskerekét tartó anya leszedve
Kuplung szétszedve ( rugók megfeszítve, stiftek kibújtatva )
Kuplunkgosár és a primer fogaskerék ( lehúzó kell hozzá ) eltávolítva
Ezek után látszik a hernyócsavar, és ki lehet szedni az egész cuccot.
Az alkatrész kapható az motoros webshopok többségében.
A művelet középhaladóknak való.
Üdv,
skac
- 2 likes
-
skac eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzia,
Hát egszerűen nem tudod megoldani! A mechanizmust egy hernyócsavar fogja, amihez csak úgy férsz hozzá, ha leveszed a jobboldali (helyesen baloldali) fedelet és a kuplungkosarat. Tehát:
Váltókar berúgó helyzetbe állítva! ( különben szétugorhat...)
Olaj leeresztve a váltóból
Jobboldali (helyesen baloldali) dekni leszedve ... (a kiemelt részek tőlem)
Egy megfelelő "cél csavarhúzóval" (pl. gyűrűs kulcsba fogott bit) be lehet nyúlni a kuplung kerék alá és ki lehet varázsolni a hernyó csavart.
Ajánlott a motort a jobb oldalára fektetni (az akku kivétele után) mert így sokkal jobban látsz és ha vársz egy kicsit az olajat sem kell leengedni.
- 5 likes
Komment
-
Ajánlott a motort a jobb oldalára fektetni (az akku kivétele után) mert így sokkal jobban látsz és ha vársz egy kicsit az olajat sem kell leengedni.sepy kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
„Az összerakás fordított sorrendben” szlogen jól hangzik, igaz is, csak éppen ehhez kell az igazi szaktudás"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
Urak,
Elnézést a jobb oldalért! Szánalmas balkezes f..sz vagyok.....
És politizálni sem akartam!
Valóban, természetesen a bal oldali dekniről van szó.
Én nem tudtam, hogy ki lehet piszkálni a csavart, valószínűleg mert - ahogy más is írta - a kuplungot is felújítottam közben.
Üdv,
skacsepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Volt már olyan vitám nekem is ,hogy melyik az autó jobb oldala és váltig állította a srác szemből kell nézni nem úgy ahogy benne ülünk!!
60 % - munkavédelem, biztonságtechnika;
20 % - figyelmeztetések, emlékeztetők;
10 % - ábra és tartalomjegyzék;
10 % - műszaki tartalom.
És ez nem vicc. Lépten, nyomon le kell írni, hogy a hülye gépkezelő állítsa le a gépet, áramtalanítson és állítson fegyveres őrt a pilótafülke elé. A fent-lent jobbra-balra irányokat is külön meg kell határozni nézőpontilag. Hát én már agyilag kivagyok ettől.
- 3 likes
Komment
-
CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAmióta az a bolond amerikai megsütötte a mikróban a macskáját ... A fent-lent jobbra-balra irányokat is külön meg kell határozni nézőpontilag. Hát én már agyilag kivagyok ettől.
- 2 likes
Komment
-
A fent-lent jobbra-balra irányokat is külön meg kell határozni nézőpontilag. Hát én már agyilag kivagyok ettől."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Gyula-bá eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseIdáig rendben de a többi megspórolható.
Egy megfelelő "cél csavarhúzóval" (pl. gyűrűs kulcsba fogott bit) be lehet nyúlni a kuplung kerék alá és ki lehet varázsolni a hernyó csavart.
Ajánlott a motort a jobb oldalára fektetni (az akku kivétele után) mert így sokkal jobban látsz és ha vársz egy kicsit az olajat sem kell leengedni.
Komment
-
Gergőke eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea célcsavarhúzós megoldás sajna nem jött be, ... az olajat telleg nem kell leengedni kifolyt az magától
Komment
-
a miértet nem tudom, lefektettem az oldalára, levettem a deklit, kitapogattam a csavart amit ki kell műteni, elmentem bitfejet, meg kulcsot keresni és mire visszaértem egy tisztességes olajtócsa fogadott a motor alatt, azt hogy honnan folyik még nem sikerült megállapítani, de mindjárt megkukkolom, hátha meglátom. :-) szerk: az aláfekős zseblámpás taktikai rigatükrös vizsgálat után filozofikus válaszom van csak! azt tudom, hogy nem tudom, de legalább kitöröltem és kiírtam a beteget holnpra kontrollra:-)Utoljára szerkesztve a következő által: Gergőke; 2014 márc. 18, 02:36.
Komment
Komment